Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on kohdeltu huonosti ilman omaa syytäni. Turha luulla, että minäkään kohtelisin muita hyvin

Vierailija
09.02.2017 |

Jos kerran minua voi kohdella huonosti niin miksi muut olisivat oikeutettuja sen parempaan kohteluun.

Kommentit (236)

Vierailija
101/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku selittää kuka tää tyyppi on ja mitä sille on käynyt?

Voin kertoa että suurinta osaa ihmisistä on kohdeltu huonosti elämänsä aikana, jos kaikki ajattelisi niin kuin sä niin täällä olisi aika ikävää.

Tämä on Äitihullu. Jankannut tätä samaa kaksi vuotta. Aloitti sillä ettei voi siivota, koska äiti on (70-luvulla) käskenyt siivota. Niinpä ei tee kotona mitään. 2 lasta. 9-v ja 7-v. Vihaa heitä. Ei tee heidän eteensä mitään. Poika on epäviihdyttävä.

Mies harrastaa maratonia. Ja tästä syystä joutuu joskus hoitamaan lapsia eli mies ei ole kotona tekemässä kaikkea.

Tästä valitusta joko päivä.

Kivikissaäiti (ikävä tarina sekin).

Isä sairaana. Odottaa isia perintöä. Kunhan nyt kuolisi! Sitten voi muuttaa kotoa

Isän vaimo tiellä. Olleet naimisissa 30 vuotta. Mutta isän se akka vei ja nyt käynnissä edunvalvontariita. Ja huoli rahojen hupenemisesta isän hoitoon.

Huono työ. Ei ystäviä.

Ihastus mt piireissä. Ei seksiä.

Miestä haukkuu ettei eheytä häntä.

Kaikkia vihaa ja haukkuu. Oikeuttaa oman pahuutensa kuten tänään.

Palstan hirvein tyyppi. Sivutolkulla raivoa. Yksinpuhelua. Vihaa. Pahuutta

Muistanko ihan väärin, vai tuliko toi kivikissa siitä kun lapset halusivat ottaa lemmikeiksi kiviä ja keksivät että ne ovat kissoja ja isä antoi luvan tuoda ne sisälle ja jatkaa leikkiä ja tämä äiti sai hirveän kohtauksen kun niitä ei oltu pesty tai jotain?

Minun ylitseni käveltiin siinä (mies käveli) ettei keskusteltu kanssani siitä, sopivatko teräväreunaiset isot kivet vapaasti sisällä kotona leikkikaluiksi lattioita naarmuttamaan. Kun ei sovi mulle. Mikä tuossa oli ongelma, mies koitti kävellä siis ylitseni ja mä suutuin siitä.

ap

Aika vaikeeta kysyä, kun olit koko päivän palstalla lietsomassa vihaa. Et sinä ollut silloinKAAN muuta kuin virtahepo olohuoneessa. Muut koittaa olla häiritsemättä. Ja se riittää että muilla on kivaa - virtahepo suuttuu

Vierailija
102/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kovin hääviä lapsuutta kokenut eikä ole miehenikään. Meidän yhteinen periaate on tarjota lapsillemme parempaa kuin mitä itse saimme. Olemme siinä aika hyvin onnistuneetkin. Ja tuo "hyväntekeminen",pyyteetön  huolehtiminen ja rakastaminen on tullut takaisin rakkautena. Paha on helppo laittaa kiertämään mutta itselle on huomattavasti parempi jos kykenisi tekemään hyvää joka kyllä tulee joskus takaisin.

Senkin paska.

ap

Ystävällinen viesti ja siihenkin tällainen vastaus.

Vaikka olikin niin se oli minua syyllistävä.

ap

Eikö sinua saa syyllistää edes aiheesta? Milläs oikeudella sinä sitten muita syyllistät?

Mitä sä luulet, että se auttaa? Mun syyllistäminen?

ap

Miksi sen pitäisi sinua auttaa? Syyllistäthän sinäkin koko ajan muita, joten joudut silloin hyväksymään senkin, jos sinua syyllistetään. Ja tuo ihminen ei edes syyllistänyt sinua puoleksikaan niin epäystävällisesti kuin mitä sinä koko ajan muita syyllistät. Millä oikeudella sinä haukut paskaksi ihmistä, joka kohtelee sinua kauniimmin kuin sinä muita kohtelet? Eikö se tee sinusta itsestäsi vielä paskemman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa että suurinta osaa ihmisistä on kohdeltu huonosti elämänsä aikana, jos kaikki ajattelisi niin kuin sä niin täällä olisi aika ikävää.

Tämä on Äitihullu. Jankannut tätä samaa kaksi vuotta. Aloitti sillä ettei voi siivota, koska äiti on (70-luvulla) käskenyt siivota. Niinpä ei tee kotona mitään. 2 lasta. 9-v ja 7-v. Vihaa heitä. Ei tee heidän eteensä mitään. Poika on epäviihdyttävä.

Mies harrastaa maratonia. Ja tästä syystä joutuu joskus hoitamaan lapsia eli mies ei ole kotona tekemässä kaikkea.

Isä sairaana. Odottaa isia perintöä. Kunhan nyt kuolisi! Sitten voi muuttaa kotoa

Isän vaimo tiellä. Olleet naimisissa 30 vuotta. Mutta isän se akka vei ja nyt käynnissä edunvalvontariita. Ja huoli rahojen hupenemisesta isän hoitoon.

Huono työ. Ei ystäviä.

Muistanko ihan väärin, vai tuliko toi kivikissa siitä kun lapset halusivat ottaa lemmikeiksi kiviä ja keksivät että ne ovat kissoja ja isä antoi luvan tuoda ne sisälle ja jatkaa leikkiä ja tämä äiti sai hirveän kohtauksen kun niitä ei oltu pesty tai jotain?

Minun ylitseni käveltiin siinä (mies käveli) ettei keskusteltu kanssani siitä, sopivatko teräväreunaiset isot kivet vapaasti sisällä kotona leikkikaluiksi lattioita naarmuttamaan. Kun ei sovi mulle. Mikä tuossa oli ongelma, mies koitti kävellä siis ylitseni ja mä suutuin siitä.

ap

Aika vaikeeta kysyä, kun olit koko päivän palstalla lietsomassa vihaa. Et sinä ollut silloinKAAN muuta kuin virtahepo olohuoneessa. Muut koittaa olla häiritsemättä. Ja se riittää että muilla on kivaa - virtahepo suuttuu

Miten se, että olen kotona estää kysymisen? :D Sitäpaitsi aloitin ketjun siinä vaiheessa, kun ei ollut kysytty lupaa ja oli jo lapsille menty lupaamaan. En suinkaan ennen sitä.

ap

Vierailija
104/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono työ. Ei ystäviä.

Muilla oli hauskaa. Kaksi kiveä kylppärissä oli liian sotkuista naiselle joka ei koskaan siivoa. Uhkasi lähteä ellei kiviä viedä pois. Lapsi itki ja vei kivet ulos.

Tämä akka lietsoi vihaa palstalla koko päivän

Oikea syy oli se että perheellä oli hauskaa

Ei vaan miehen ei olisi pitänyt luvata niitä kysymättä minulta. Aivan normaalia missä tahansa perheessä, että aikuiset päättää mikä sopii, mikä ei, ei mies ja lapset.

ap

Sellaiset aikuiset saa päättää, jotka OSALLISTUVAT perheen elämään

Ja silloinkaan sitä ei tehdä niin että uhkaa lähteä myöhään illalla. Pikkutyttö itkee ja pelkää.

Sellainen ei ole normaalia

Se on normaalia, että perhe leikkii yhdessä. Se on normaalia että kiviä tuodaan ja niillä leikitään, maalataan ym. Se on normaalia, että äiti iloitsee lasten ilosta

Vierailija
105/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä sillä koston kierteellä mitään voita. Asettumalla itse tilanteen yläpuolelle, kohtelemalla muita hyvin, myös niitä sua huonosti kohdelleita, osoitat todellista henkistä kypsyyttä.

Ei mulle ole kehittynyt sitä henkistä kypsyyttä, koska minua on kohdeltu huonosti. Et edes tiedä mistä puhut. Sinun "henkinen kypsyytesi" on vain pintaa joka murtuu pieneenkin vastoinkäymiseen, kun tulee tiukka paikka.

ap

Taidanpa tietää mistä puhun. Elän elämääni täysillä vaikka toinen, täysin tuntematon ihminen vammautti minut liikenteessä. Voin sanoa, että olen käynyt pintaa syvemmällä.

Se on kuule ihan korvien välissä, miten asioihin suhtautuu. Voisinhan minäkin tuolla turuilla ja toreilla ruikuttaa kohtaloani, johon en itse millään tavoin ole voinut vaikuttaa.

Toivon sydämestäni sinulle ajattelun avaruutta.

Vierailija
106/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kovin hääviä lapsuutta kokenut eikä ole miehenikään. Meidän yhteinen periaate on tarjota lapsillemme parempaa kuin mitä itse saimme. Olemme siinä aika hyvin onnistuneetkin. Ja tuo "hyväntekeminen",pyyteetön  huolehtiminen ja rakastaminen on tullut takaisin rakkautena. Paha on helppo laittaa kiertämään mutta itselle on huomattavasti parempi jos kykenisi tekemään hyvää joka kyllä tulee joskus takaisin.

Senkin paska.

ap

ap

Eikö sinua saa syyllistää edes aiheesta? Milläs oikeudella sinä sitten muita syyllistät?

ap

Miksi sen pitäisi sinua auttaa? Syyllistäthän sinäkin koko ajan muita, joten joudut silloin hyväksymään senkin, jos sinua syyllistetään. Ja tuo ihminen ei edes syyllistänyt sinua puoleksikaan niin epäystävällisesti kuin mitä sinä koko ajan muita syyllistät. Millä oikeudella sinä haukut paskaksi ihmistä, joka kohtelee sinua kauniimmin kuin sinä muita kohtelet? Eikö se tee sinusta itsestäsi vielä paskemman?

Syyllistäminen haavoittaa minua. Ei ole pakko auttaa, mutta ei tarvitse kiusata tai häiritä ketään syyllistämiselläkään.

ap

Vierailija
107/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono työ. Ei ystäviä.

Muilla oli hauskaa. Kaksi kiveä kylppärissä oli liian sotkuista naiselle joka ei koskaan siivoa. Uhkasi lähteä ellei kiviä viedä pois. Lapsi itki ja vei kivet ulos.

Voi pieniä :(

Olis kannattanut miehen miettiä rakastaako lapsia, vai lupaileeko heille jotain kysymättä perheen toiselta aikuiselta.

ap

Valitettavasti teidän perheessä on vain yksi aikuinen

Vierailija
108/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä sillä koston kierteellä mitään voita. Asettumalla itse tilanteen yläpuolelle, kohtelemalla muita hyvin, myös niitä sua huonosti kohdelleita, osoitat todellista henkistä kypsyyttä.

Ei mulle ole kehittynyt sitä henkistä kypsyyttä, koska minua on kohdeltu huonosti. Et edes tiedä mistä puhut. Sinun "henkinen kypsyytesi" on vain pintaa joka murtuu pieneenkin vastoinkäymiseen, kun tulee tiukka paikka.

ap

Taidanpa tietää mistä puhun. Elän elämääni täysillä vaikka toinen, täysin tuntematon ihminen vammautti minut liikenteessä. Voin sanoa, että olen käynyt pintaa syvemmällä.

Se on kuule ihan korvien välissä, miten asioihin suhtautuu. Voisinhan minäkin tuolla turuilla ja toreilla ruikuttaa kohtaloani, johon en itse millään tavoin ole voinut vaikuttaa.

Toivon sydämestäni sinulle ajattelun avaruutta.

Olet ehkä käynyt omassa probleemassasi pintaa syvemmällä, mutta et siinä, millaista minulla on ollut, mistä et tiedä. Sinun tilanteessasi jos kaikki lääkäriä myöten syyllistäisivät sinua tilanteesta alkaisit kokea sitä mitä minä.

ap

Vierailija
109/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono työ. Ei ystäviä.

Voi pieniä :(

Olis kannattanut miehen miettiä rakastaako lapsia, vai lupaileeko heille jotain kysymättä perheen toiselta aikuiselta.

ap

Valitettavasti teidän perheessä on vain yksi aikuinen

Tuollaisella kohtelulla ei ainakaan tule toista, mitä mies siinä harrasti. Sopii kysyä minulta vain, jos edes ajatteleekaan saavansa kumppanin.

ap

Vierailija
110/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitkö pois?

Vierailija
111/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran minua voi kohdella huonosti niin miksi muut olisivat oikeutettuja sen parempaan kohteluun.

Itse ajattelen samoin. Pysy vaan kovana.

Vierailija
112/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuule, moni ihminen sanoisi sinulle tämän, mm. minä. Henkinen kanttini ei todellakaan petä tiukassa paikassa. Ja kyllä, traumaattisia asioita takana, paljon pahempia kuin sinulla mitä olen kirjoituksistasi lukenut.

Vierailija
113/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä junassa on jos jonkinlaista matkustajaa - ja ainakin yksi jää jo asemalle.

Vierailija
114/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkin paska.

ap

ap

ap

Omia sanojasi lainaan. Sinä saat vastata kaikista pahoista teoistasi. Ne hierotaan sinun naamaasi ha saat pyytää polvillasi anteeksi

Täh? Nyt tipahdin mitä tahdot sanoa. Mun naamaan on jo hierottu sellaista, mitä en ole tehnyt. Koska hieroja uskoi niin. Luuletko sä, että mua kiinnostaa paijata kenenkään, joita olen vaikkapa syyttä syyttänyt, päätä? Milloin mun päätä paijataan kun on syyttä syytetty ja satutettu?

ap

Paha saa palkkansa aina.

Sinua odottaa kurja ja katkera loppuelämä.

Sitä saa mitä tilaa. Sinäkin saat ihan sitä mitä tilaat.

Valitettavasti

Vierailija
115/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin. Jos annat toisten kohdella huonosti he kyllä tekevät niin. Asennoidu toisin. Tai älä välitä paskaakaan. Siihen oppii.

Vierailija
116/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuule, moni ihminen sanoisi sinulle tämän, mm. minä. Henkinen kanttini ei todellakaan petä tiukassa paikassa. Ja kyllä, traumaattisia asioita takana, paljon pahempia kuin sinulla mitä olen kirjoituksistasi lukenut.

Tarkoitin sitä, että olet ystävällinen ihmisille, jotka kohtelevat sinua pahasti (toki puolesi saat pitää, mutta et ikään kuin antaa takaisin). Se olisi sitä henkistä kypsyyttä, olla tyynenä idioottien yläpuolella heille raivostumatta, vaikka miten tuntuisi väärältä, jota minulta vaaditaan.

ap

Vierailija
117/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon ymmärrän vajavuutta.

Tahallista pahuutta en

Vierailija
118/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkin paska.

ap

ap

ap

Omia sanojasi lainaan. Sinä saat vastata kaikista pahoista teoistasi. Ne hierotaan sinun naamaasi ha saat pyytää polvillasi anteeksi

Täh? Nyt tipahdin mitä tahdot sanoa. Mun naamaan on jo hierottu sellaista, mitä en ole tehnyt. Koska hieroja uskoi niin. Luuletko sä, että mua kiinnostaa paijata kenenkään, joita olen vaikkapa syyttä syyttänyt, päätä? Milloin mun päätä paijataan kun on syyttä syytetty ja satutettu?

ap

Paha saa palkkansa aina.

Sinua odottaa kurja ja katkera loppuelämä.

Sitä saa mitä tilaa. Sinäkin saat ihan sitä mitä tilaat.

Valitettavasti

Ei odota, kunhan pääsen eroon paskiaisista, ja heidän ja heidän tekojensa vaikutuksesta minuun, paskiaisista, jotka ovat syyllisiä pahoinvointiini (lähinnä lapsuuden perheen tietyt kuviot) niin alkaa takuulla helpottaa.

ap

Vierailija
119/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon ymmärrän vajavuutta.

Tahallista pahuutta en

Etkö voi ajatella, että tahallinenkin pahuus johtuu vajavuudesta?

ap

Vierailija
120/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen myötätuntoa monia kohtaan. Puolusta joukolla kiusattuja. Vaikka palstan reppanoita, joita kiusataan.

Tunsin myötätuntoa Oulun lapsisurmaajaan ja Seinäjoen tyttöä kohtaan.

Äitihullu herättää vain inhoa. Pahuus. Vs olosuhteet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi