Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on kohdeltu huonosti ilman omaa syytäni. Turha luulla, että minäkään kohtelisin muita hyvin

Vierailija
09.02.2017 |

Jos kerran minua voi kohdella huonosti niin miksi muut olisivat oikeutettuja sen parempaan kohteluun.

Kommentit (236)

Vierailija
61/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en hyväksy että väärintekijää pidetään ilman muuta persoonallisuushäiriöisenä. Yhtä hyvin teko voi olla stressissä tehty ja alentuneessa tilassa. Yhtä hyvin ihminen voi tekonsa jälkeen muuttua eikä tarvi olla pershäiriöitä.

Näin se on.

Mutta kun ihminen on kaksi vuotta jauhanut samaa vääristynyttä kuvaa itsestään ja muista palstalla. Ei tule toimeen kenenkään kanssa, vihaa lapsiaan, äitiään, miestään, isän vaimoa. Isästä odottaa vain perintöä.

Kaavamainen käyttäytymistapa, joka on pysyvä.

Kokee olevansa oikeutettu tekemään muille pahaa. Näkee itsensä muiden yläpuolella, ainoana uhrina (vaikka tämä ja sadat muut aloitukset).

Eli persoonallisuushäiriö. En ole koskaan nähnyt yhtä selkeää häiriötä, vaikka työn puolesta olisi olut mahdollisuus

Äitihullu nostaa karvat

Et pysty sanomaan tuota minusta millään perusteilla. Miksi olisin ihastuksissani ihmisistä, jotka ovat kohdelleet minua väärin? Sekö on sulle pershäröistä? Olet sairaampi kuin uskotkaan.

ap

Vierailija
62/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en hyväksy että väärintekijää pidetään ilman muuta persoonallisuushäiriöisenä. Yhtä hyvin teko voi olla stressissä tehty ja alentuneessa tilassa. Yhtä hyvin ihminen voi tekonsa jälkeen muuttua eikä tarvi olla pershäiriöitä.

Näin se on.

Mutta kun ihminen on kaksi vuotta jauhanut samaa vääristynyttä kuvaa itsestään ja muista palstalla. Ei tule toimeen kenenkään kanssa, vihaa lapsiaan, äitiään, miestään, isän vaimoa. Isästä odottaa vain perintöä.

Kokee olevansa oikeutettu tekemään muille pahaa. Näkee itsensä muiden yläpuolella, ainoana uhrina (vaikka tämä ja sadat muut aloitukset).

Eli persoonallisuushäiriö. En ole koskaan nähnyt yhtä selkeää häiriötä, vaikka työn puolesta olisi olut mahdollisuus

Äitihullu nostaa karvat

Ja siis wau, oikeinko työsi puolesta? Jos olisit mitään muuta kuin psykiatrisen laitoksen lattian lakaisija tietäisit, ettet voi ihmistä henkilökohtaisesti tutkimatta diagnosoida häntä. Vrt. Claes Andersson ja Trump.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on.

Äitihullu nostaa karvat

Et pysty sanomaan tuota minusta millään perusteilla. Miksi olisin ihastuksissani ihmisistä, jotka ovat kohdelleet minua väärin? Sekö on sulle pershäröistä? Olet sairaampi kuin uskotkaan.

ap

En odotakaan persoonallisuushäiriöisen osaavan pohtia omaa osuuttaan tapahtumiin tai ottavan vastuuta tapahtumista. Vika on aina muissa

Vierailija
64/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on.

Äitihullu nostaa karvat

ap

En odotakaan persoonallisuushäiriöisen osaavan pohtia omaa osuuttaan tapahtumiin tai ottavan vastuuta tapahtumista. Vika on aina muissa

Mitä vittua? Puhut aivan kuin SINULLA olisi tiedossasi se, mitä on tapahtunut! :D Mitähän vittua säkään tiedät asioitteni taustoista? Tai muiden osuuksista mihinkään elämässäni? Vittu sulla on otsaa. Sairas ääliö.

ap

Vierailija
65/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin hääviä lapsuutta kokenut eikä ole miehenikään. Meidän yhteinen periaate on tarjota lapsillemme parempaa kuin mitä itse saimme. Olemme siinä aika hyvin onnistuneetkin. Ja tuo "hyväntekeminen",pyyteetön  huolehtiminen ja rakastaminen on tullut takaisin rakkautena. Paha on helppo laittaa kiertämään mutta itselle on huomattavasti parempi jos kykenisi tekemään hyvää joka kyllä tulee joskus takaisin.

Vierailija
66/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kovin hääviä lapsuutta kokenut eikä ole miehenikään. Meidän yhteinen periaate on tarjota lapsillemme parempaa kuin mitä itse saimme. Olemme siinä aika hyvin onnistuneetkin. Ja tuo "hyväntekeminen",pyyteetön  huolehtiminen ja rakastaminen on tullut takaisin rakkautena. Paha on helppo laittaa kiertämään mutta itselle on huomattavasti parempi jos kykenisi tekemään hyvää joka kyllä tulee joskus takaisin.

Senkin paska.

ap

Vierailija
67/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on.

Äitihullu nostaa karvat

ap

Mitä vittua? Puhut aivan kuin SINULLA olisi tiedossasi se, mitä on tapahtunut! :D Mitähän vittua säkään tiedät asioitteni taustoista? Tai muiden osuuksista mihinkään elämässäni? Vittu sulla on otsaa. Sairas ääliö.

ap

Aika Rahvasta!

😁

Kolme vittua ja yksi sairas (tiedämme kyllä kuka)

Palstan säännöt kieltävät tietämästä kyllä kuka. Taidamme hankkia sulle elinikäisen bannin.

Vierailija
68/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pitäisi ehdottomasti hankkia apua jos on kohdeltu niin huonosti ettei pysty asiaa muuten hoitamaan kuin että siirtämällä paskaa eteenpäin viattomille ihmisille.

Vierailija
69/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä ap käynyt täällä muiden aloittamissa ketjuissa antamassa muille empatiaa ja ystävällistä tsemppiä? Siis samaa ystävällisyyttä ja ymmärrystä mitä itse odotat saavasi tässä ketjussa?

Vierailija
70/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkin paska.

ap

Ystävällinen viesti ja siihenkin tällainen vastaus.

Vierailija
71/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä ap käynyt täällä muiden aloittamissa ketjuissa antamassa muille empatiaa ja ystävällistä tsemppiä? Siis samaa ystävällisyyttä ja ymmärrystä mitä itse odotat saavasi tässä ketjussa?

Olen! Esim. ammattivalittajalle, vaikka myönnänkin, että hän välillä valehteli ja sitä en hyväksy. Myös kaikille jotka kuvaavat olevansa narsistin uhreja, vaikka eivät selvästi itse tiedostakaan sitä vielä, ja ovat siis nimenomaan uhreja, ja jotka yleensä saavat palstalla syyllistämistä siitä, etteivät itse tajua sitä. Saavat paskaa siis niskaansa. Heikot hyeenat havaitsevat vielä itseään heikomman arojäniksen, ja käyvät raatelemaan.

ap

Vierailija
72/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhreja syyllistetään muiden manipuloinnista auttamaan heitä, vaikka minä en ole ikinä tavannut uhria, joka ase kenenkään ohimolla pakottaisi ketään auttamaan.

ap

Vierailija
73/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkin paska.

ap

Ystävällinen viesti ja siihenkin tällainen vastaus.

Vaikka olikin niin se oli minua syyllistävä.

ap

Vierailija
74/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt!

Muiden ongelmat on niin pieniä eikä niillä ole maailmankaikkeudessa merkitystä.

Eikä muilla ole ollut YHTÄ vaikeaa

Ja vittu. Miksi minun pitäisi muita tukea, kun ei minuakaan ole tuettu? Pari vittua lisää. Ja paskannan naamalle lopuksi

Vierailija
75/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt!

Ja vittu. Miksi minun pitäisi muita tukea, kun ei minuakaan ole tuettu? Pari vittua lisää. Ja paskannan naamalle lopuksi

Kyllä mä olen, olen hyvä ymmärtämään heitä, joita on kohdeltu väärin ja muut syyllistävät siitä uhria. Esim. olen varma, että ammattivalittajaa on kohdeltu väärin ja kerrottu, ettei se ole väärinkohtelijoiden syy, vaan hänen itsensä. Vaikkei ole ollutkaan, vaan hän on uhri.

ap

Vierailija
76/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku selittää kuka tää tyyppi on ja mitä sille on käynyt?

Voin kertoa että suurinta osaa ihmisistä on kohdeltu huonosti elämänsä aikana, jos kaikki ajattelisi niin kuin sä niin täällä olisi aika ikävää.

Vierailija
77/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt!

Kyllä mä olen, olen hyvä ymmärtämään heitä, joita on kohdeltu väärin ja muut syyllistävät siitä uhria. Esim. olen varma, että ammattivalittajaa on kohdeltu väärin ja kerrottu, ettei se ole väärinkohtelijoiden syy, vaan hänen itsensä. Vaikkei ole ollutkaan, vaan hän on uhri.

ap

kuka kumma on ammattivalittaja?

Vierailija
78/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku selittää kuka tää tyyppi on ja mitä sille on käynyt?

Voin kertoa että suurinta osaa ihmisistä on kohdeltu huonosti elämänsä aikana, jos kaikki ajattelisi niin kuin sä niin täällä olisi aika ikävää.

No niinhän täällä onkin.

ap

Vierailija
79/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvitse olla mikään henkisesti kypsä, mikä on vain kiusaajien tekosyy saada jatkaa toisten pahoinpitelemistä. Eihän näihin satu, kun eivät henkisesti kypsinä edes valita!

ap

Jos äitiäsi ei oteta huomioon, niin ketkä muut sinua ovat huonosti kohdelleet ilman omaa ansiotasi?

Mitä siitä? Mitä sä siitä saisit, että luettelisin joitakuita?

ap

Sitä vaan, että kun puhut kiusaajista monikossa, niin kiinnostaisi tietää, että oliko sinua joku muukin kuin äitisi kiusannut ilman omaa ansiotasi. Mutta ilmeisesti siis ei ole, vaan äitisi on ainoa sellainen, niinkö?

Ei ole ainoa, mähän kysyin, että Mitä sä siitä saisit, että luettelisin joitakuita? Miten siitä saa ettei ole muita?

ap

No miksi et voi kertoa ketkä kaikki sinua ovat huonosti kohdelleet ilman omaa ansiotasi? Sinun ajatuskuviotasi olisi tässä ehkä hieman helpompi hahmottaa, jos kertoisit niistä muistakin sinua kaltoinkohdelleista. Nyt vaan jää sellainen olo, että sinä kohtelet täysin viattomiakin ihmisiä huonosti, koska sinua on kohdeltu huonosti. Käsittäisin sinun puolesi asiaan ehkä paremmin, jos kertoisit että keitä nämä mainitsemasi kiusaajat oikein ovat ja miten he ovat sinua kiusanneet.

Vierailija
80/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvitse olla mikään henkisesti kypsä, mikä on vain kiusaajien tekosyy saada jatkaa toisten pahoinpitelemistä. Eihän näihin satu, kun eivät henkisesti kypsinä edes valita!

ap

Jos äitiäsi ei oteta huomioon, niin ketkä muut sinua ovat huonosti kohdelleet ilman omaa ansiotasi?

Mitä siitä? Mitä sä siitä saisit, että luettelisin joitakuita?

ap

Sitä vaan, että kun puhut kiusaajista monikossa, niin kiinnostaisi tietää, että oliko sinua joku muukin kuin äitisi kiusannut ilman omaa ansiotasi. Mutta ilmeisesti siis ei ole, vaan äitisi on ainoa sellainen, niinkö?

Ei ole ainoa, mähän kysyin, että Mitä sä siitä saisit, että luettelisin joitakuita? Miten siitä saa ettei ole muita?

ap

No miksi et voi kertoa ketkä kaikki sinua ovat huonosti kohdelleet ilman omaa ansiotasi? Sinun ajatuskuviotasi olisi tässä ehkä hieman helpompi hahmottaa, jos kertoisit niistä muistakin sinua kaltoinkohdelleista. Nyt vaan jää sellainen olo, että sinä kohtelet täysin viattomiakin ihmisiä huonosti, koska sinua on kohdeltu huonosti. Käsittäisin sinun puolesi asiaan ehkä paremmin, jos kertoisit että keitä nämä mainitsemasi kiusaajat oikein ovat ja miten he ovat sinua kiusanneet.

En minä kaipaa SINUN arviointiasi siitä, onko tunteeni oikeutettu vai ei. Yhtä hyvin minä voisin sanoa SINUN kokemuksiisis sitten, että eiväthän nuo ole mitään. Lisäksi on niin pitkä tarina se, mitä on tapahtunut ja liian henkilökohtainen ja tunnistettava. Tunteet ovat aina oikein, lähde siitä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi