Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on kohdeltu huonosti ilman omaa syytäni. Turha luulla, että minäkään kohtelisin muita hyvin

Vierailija
09.02.2017 |

Jos kerran minua voi kohdella huonosti niin miksi muut olisivat oikeutettuja sen parempaan kohteluun.

Kommentit (236)

Vierailija
41/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihittäjä kirjoitti:

Nauran, oot melkonen pillittäjä ap. Hahhah!

Naura vaan, se osoittaa, ettet ole minua kummempi.

ap

Ja se, ettet ole minua kummempi on tietysti huono juttu minulle, koska silloin sinäkään et kykene auttamaan vaan vajoilemaan vain tasolleni.

ap

Auttamaan palstan vastenmielisintä, itsekkäintä ja narsistisinta persoonaa? Ei kukaan halua koskea sinuun tikullakaan. Yök.

Vierailija
42/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu paha vaan kiertämään niin on kivaa kaikilla.

Asiaa voisi ajatella niinkin että jos et itse ansainnut huonoa kohtelua niin miksi muut olisivat sen ansainneet?

No mikseivät auta minua sitten? Jos eivät autakaan, niin heistä ei ole mitään hyötyä maapallolla minun mielestäni. Eli voin olla heille yhtä epäkohtelias ja töykeä kuin hekin ovat minulle arvostellessaan minua. Jos siitä tulee heille paha mieli niin en piittaa. Vähänkö hekään minun pahasta mielestäni.

ap

Jos ei auta minua, ei ole mitään hyötyä maapallolla.

Koska kaiken pitää pyöriä minun ympärilläni.

Vain minulla on merkitystä!

Sut kuuluis tappaa! Koska jos sä vastustat sitä, niin aika itsekeskeinen asenne.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäpuoleni kohteli minua huonosti koko lapsuuteni. Isäni kuoli ollessani 4 ja äitini löysi miesystävän mutta holhooja ei antanut mennä naimisiin koska äitini ei ollut täysissä Järjissään . Isäni siis kuoli auto-onnettomuudessa ja äitini sai aivoihin iskuja

Mies muutti lapsiensa kanssa meille asumaan.

Kun minä muutin Helsinkiin, tämä ns isäpuoleni tuhosi parveni, minulla ei ollut nukkumapaikkaa omassa kodissani.

Menin ystäväni luo kylään kun kävin äitiäni katsomassa. Kun äitini muutti hoivakotiin, olin jo päälle 20 v, tuli minusta äitini huoltaja ja asunto oli siis minun ja äitini nimissä.

Annoin ukolle ja pennuille häädön, joka piti lopulta poliisien kanssa toteuttaa.

Hyvä ystäväni sai miehensä kanssa muuttaa kotiin, sovittiin hän maksaa vain pakolliset kulut ja käy äitiäni katsomassa. Lopulta ystäväni äiti kävi äitiäni katsomassa päivittäin, kunnes äitini kuoli.

En ole heidän kanssaan missään tekemisissä, mutta ei se tarkoita mitään miesvihaa muille.

Sulla on niin selvää toi väärinkohtelu, ettei sun varmaan ole tarvinnut koittaa todistella kelleen sitä tapahtuneen eikä lisäksi sitä, että se on vahingoittanut sinua. Sellaisesta toipuu helpommin kuin sellaisesta, jossa poliisikin olisi kääntänyt selkänsä sinulle esimerkiksi.

ap

Vakioargumentti.

Minulla oli rankkaa -70 luvulla. Äiti käski siivota.

Varmasti toipuu helpommin, jos on osoittaa jokin OIKEA kaltoinkohtelu, väkivalta, alkoholismi, hyväksikäyttö.

On paljon rankempaa, kun äiti on joskus komentanut!

Vierailija
44/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihittäjä kirjoitti:

Nauran, oot melkonen pillittäjä ap. Hahhah!

Naura vaan, se osoittaa, ettet ole minua kummempi.

ap

Ja se, ettet ole minua kummempi on tietysti huono juttu minulle, koska silloin sinäkään et kykene auttamaan vaan vajoilemaan vain tasolleni.

ap

Auttamaan palstan vastenmielisintä, itsekkäintä ja narsistisinta persoonaa? Ei kukaan halua koskea sinuun tikullakaan. Yök.

Enhän ole, sinä olet. Olet niin oksettava, että hyyyyyyyyiiiiiiii D':

ap

Vierailija
45/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaa voisi ajatella niinkin että jos et itse ansainnut huonoa kohtelua niin miksi muut olisivat sen ansainneet?

No mikseivät auta minua sitten? Jos eivät autakaan, niin heistä ei ole mitään hyötyä maapallolla minun mielestäni. Eli voin olla heille yhtä epäkohtelias ja töykeä kuin hekin ovat minulle arvostellessaan minua. Jos siitä tulee heille paha mieli niin en piittaa. Vähänkö hekään minun pahasta mielestäni.

ap

Jos koitat sanoa, että siinä, että välittää itsestään on jotain pahaa, niin sillä logiikalla sua ei siis haittaisi, että sut tapettaisiin? Vai onko sillä merkitystä?

ap

Minä. Minä minä

Minä!

Vierailija
46/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäpuoleni kohteli minua huonosti koko lapsuuteni. Isäni kuoli ollessani 4 ja äitini löysi miesystävän mutta holhooja ei antanut mennä naimisiin koska äitini ei ollut täysissä Järjissään . Isäni siis kuoli auto-onnettomuudessa ja äitini sai aivoihin iskuja

Mies muutti lapsiensa kanssa meille asumaan.

Kun minä muutin Helsinkiin, tämä ns isäpuoleni tuhosi parveni, minulla ei ollut nukkumapaikkaa omassa kodissani.

Menin ystäväni luo kylään kun kävin äitiäni katsomassa. Kun äitini muutti hoivakotiin, olin jo päälle 20 v, tuli minusta äitini huoltaja ja asunto oli siis minun ja äitini nimissä.

Annoin ukolle ja pennuille häädön, joka piti lopulta poliisien kanssa toteuttaa.

Hyvä ystäväni sai miehensä kanssa muuttaa kotiin, sovittiin hän maksaa vain pakolliset kulut ja käy äitiäni katsomassa. Lopulta ystäväni äiti kävi äitiäni katsomassa päivittäin, kunnes äitini kuoli.

En ole heidän kanssaan missään tekemisissä, mutta ei se tarkoita mitään miesvihaa muille.

Sulla on niin selvää toi väärinkohtelu, ettei sun varmaan ole tarvinnut koittaa todistella kelleen sitä tapahtuneen eikä lisäksi sitä, että se on vahingoittanut sinua. Sellaisesta toipuu helpommin kuin sellaisesta, jossa poliisikin olisi kääntänyt selkänsä sinulle esimerkiksi.

ap

Vakioargumentti.

Minulla oli rankkaa -70 luvulla. Äiti käski siivota.

Varmasti toipuu helpommin, jos on osoittaa jokin OIKEA kaltoinkohtelu, väkivalta, alkoholismi, hyväksikäyttö.

On paljon rankempaa, kun äiti on joskus komentanut!

Sulla se on vakioargumentti! Et osaa edes keskustella.

ap

Vierailija
47/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hyväksy että väärintekijää pidetään ilman muuta persoonallisuushäiriöisenä. Yhtä hyvin teko voi olla stressissä tehty ja alentuneessa tilassa. Yhtä hyvin ihminen voi tekonsa jälkeen muuttua eikä tarvi olla pershäiriöitä.

Vierailija
48/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvitse olla mikään henkisesti kypsä, mikä on vain kiusaajien tekosyy saada jatkaa toisten pahoinpitelemistä. Eihän näihin satu, kun eivät henkisesti kypsinä edes valita!

ap

Jos äitiäsi ei oteta huomioon, niin ketkä muut sinua ovat huonosti kohdelleet ilman omaa ansiotasi?

Mitä siitä? Mitä sä siitä saisit, että luettelisin joitakuita?

ap

Sitä vaan, että kun puhut kiusaajista monikossa, niin kiinnostaisi tietää, että oliko sinua joku muukin kuin äitisi kiusannut ilman omaa ansiotasi. Mutta ilmeisesti siis ei ole, vaan äitisi on ainoa sellainen, niinkö?

Vierailija
49/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos koitat sanoa, että siinä, että välittää itsestään on jotain pahaa, niin sillä logiikalla sua ei siis haittaisi, että sut tapettaisiin? Vai onko sillä merkitystä?

ap

Minä. Minä minä

Minä!

Nii-in, sinä sinä sinä. Miten sulle VOI olla väliä että saat elää? Ajatteletko sä NIIIN paljon itseäsi, hyi saatana!

ap

Vierailija
50/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvitse olla mikään henkisesti kypsä, mikä on vain kiusaajien tekosyy saada jatkaa toisten pahoinpitelemistä. Eihän näihin satu, kun eivät henkisesti kypsinä edes valita!

ap

Jos äitiäsi ei oteta huomioon, niin ketkä muut sinua ovat huonosti kohdelleet ilman omaa ansiotasi?

Mitä siitä? Mitä sä siitä saisit, että luettelisin joitakuita?

ap

Sitä vaan, että kun puhut kiusaajista monikossa, niin kiinnostaisi tietää, että oliko sinua joku muukin kuin äitisi kiusannut ilman omaa ansiotasi. Mutta ilmeisesti siis ei ole, vaan äitisi on ainoa sellainen, niinkö?

Ei ole ainoa, mähän kysyin, että Mitä sä siitä saisit, että luettelisin joitakuita? Miten siitä saa ettei ole muita?

ap

Vierailija
51/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja minun hevoshullulehteni. Kyllä näistä trauman saa aikaiseksi, kun oikein keskittyy itseensä.

Vierailija
52/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpelipom.

Vierailija
53/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millainen vastaus sinua auttaisi?

Vierailija
54/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mua vain vituttaa, puran sitä tänne. Palstalaiset on jo osoittaneet raateluhalunsa. Ei näihin voi luottaa. Vaikka joskus joku sanookin jotain ystävällistä, niin ei täällä voi sieluaan ja haavojaan ymmärryksen toivossa aukaista kun tulee joku ja kusee sinne.

ap

Vierailija
55/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ystävällisten vika se ei ole.

ap

Vierailija
56/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen samaa mieltä, jos joku on sulle tyly ole tyly takaisin sille ihmiselle, mutta älä kosta ulkopuolisille, jotka eivät ole sulle mitään tehteet. Maailma on täynnä tunnevammaisia kusipäitä, joiden ainoa nautinto on olla vittumaisia muille ihmisille. Tällaiset eivät ansaitsekaan hyvää käytöstä takaisin vaan yhtä paskaa se on selvä.

Vierailija
57/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en hyväksy että väärintekijää pidetään ilman muuta persoonallisuushäiriöisenä. Yhtä hyvin teko voi olla stressissä tehty ja alentuneessa tilassa. Yhtä hyvin ihminen voi tekonsa jälkeen muuttua eikä tarvi olla pershäiriöitä.

Näin se on.

Mutta kun ihminen on kaksi vuotta jauhanut samaa vääristynyttä kuvaa itsestään ja muista palstalla. Ei tule toimeen kenenkään kanssa, vihaa lapsiaan, äitiään, miestään, isän vaimoa. Isästä odottaa vain perintöä.

Kaavamainen käyttäytymistapa, joka on pysyvä.

Kokee olevansa oikeutettu tekemään muille pahaa. Näkee itsensä muiden yläpuolella, ainoana uhrina (vaikka tämä ja sadat muut aloitukset).

Eli persoonallisuushäiriö. En ole koskaan nähnyt yhtä selkeää häiriötä, vaikka työn puolesta olisi olut mahdollisuus

Äitihullu nostaa karvat

Vierailija
58/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shokkipaljastus: kaikkia on kohdeltu huonosti ilman syitä. Vain heikko antaa sen vaikuttaa itseensä ja vain persoonallishäiriöinen käyttää sitä perusteena kohdella muita huonosti.

Niin eli sinun pähkäilyjesi mukaan kaikki ovat persoonallisuushäiriöisiä. Turha yrittää kiillottaa sitä sädekehääsi, se on sammunut jo aikoja sitten.

Vierailija
59/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mua vain vituttaa, puran sitä tänne. Palstalaiset on jo osoittaneet raateluhalunsa. Ei näihin voi luottaa. Vaikka joskus joku sanookin jotain ystävällistä, niin ei täällä voi sieluaan ja haavojaan ymmärryksen toivossa aukaista kun tulee joku ja kusee sinne.

ap

Kun ketään ei kiinnosta sun 40 vuotta sitten tapahtuneet "vääryydet" jotka eivät edes olleet mitään ihmeellisyyksiä. Normaali äiti, joka pyysi siivoamaan. Siitä sitten jaksat ulista ja uhriutua sivukaupalla keskustellen lähinnä itsesi kanssa. Vituttaa, että aikuinen ihminen märisee tuolla tavalla, eikä huolehdi edes lapsistaan, "koska on niillä isä"! Kirjoita paskasi päiväkirjaan, mitä tänne tuut avautuun.

Vierailija
60/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja minun hevoshullulehteni. Kyllä näistä trauman saa aikaiseksi, kun oikein keskittyy itseensä.

Älä nyt! Äiti lainasi ne ilman lupaa serkulle, kun en enää niitä tarvinnut! Kammottavaa!

Sinua on hakattu? Pikkujuttu. Minulta lainattiin lapsuuden lehdet. Sain ne kyllä takaisin.

Mutta ilman lupaa lainattiin.

Entä nukensänky?

Sellaista ei ole tapahtunut kelleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi