Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin 2x500mg panacodia "ilmam syytä"

Vierailija
09.02.2017 |

Taju lähtee kohta, haluatko kysyä jotain?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tule mitään, kun otan panacodia. Tosi tylsää. Muistan, kun ekan kerran sitä mulle määrättiin, niin ajattelin just, että nyt saadaan nuppi sekaisin, mut ei! Ihan sama kuin olisi ottanut tavallista panadolia

Vierailija
22/42 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla pää kipeä ja paha olo. Kannattaako?

Mä en halua että huomonen tulee joten aivan sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle tule mitään, kun otan panacodia. Tosi tylsää. Muistan, kun ekan kerran sitä mulle määrättiin, niin ajattelin just, että nyt saadaan nuppi sekaisin, mut ei! Ihan sama kuin olisi ottanut tavallista panadolia

Hyvä juttu sulle.

Vierailija
24/42 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vetäsisin tenoxitki

Vierailija
25/42 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa ummetus, tervemenoa järki.

Ummetuksesta mieleen tuli yksi nolo juttu. Olin 23v ja vauvani oli 2kk. Lapsuuden pyörätapaturmasta alkanut etuhammas alkoi oireilemaan. Juurihoito aloitettiin ja panacod. Viikkoon en kakannut ja lopulta pelkäsin että repeän jos edes uskallan kakata. Soitin taksin, olo oli niin tukala. Vauva kopassa ja vieressä oli komea mieslekuri joka laittoi hanskat ja kokeili ja sanoi, että on tulossa, autan ja nyt mene kotiin nopeasti. ;-D

Vierailija
26/42 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tän takiaaivan turha soitella minnekään auttavaan puhelimeen tsi kasvotusten av@utua kun reaktiot on "haha huomiohuora sulle mitään tuu" "ootko vähän tyhmä" "ei toi tee sulle mitään koska ei mullekaan" arvatkaa luuleeko tätä paskaa ammattilaisiltakin täs maassa saa tappaa itsensä eik wides silloin otera tosissaan

Mun pää haljeaa,vsilmät ei pysy aaukii,bsee tou on tje other side

Vierailija
27/42 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kerran töissä panacodin päänsärkyyn kun ei muitakaan nappeja ollut silloin mukana (yleensä 600mg Burana). Se vaikutti omituisesti, tuli semmoinen adhd olo, ei pystynyt keskittymään mihinkään. Ei kuulosta normaalilta kodeiinin vaikutukselta. Yskänlääkkeiden kanssa on aina tullut semmoinen raukea ja rauhallinen olo.

Vierailija
28/42 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää yrittää vetää nuppiaan sekaisin jollain Panacodilla. Mä otin ihan lääkärin määräyksestä rannemurtumaa potiessani kolmesti vuorokaudessa 2*Panacod ja 1*800 Burana. Ihan tajuissani ja täydessä ymmärryksessä olin kaiket päivät. 

Kokeile seuraavaksi ottaa vaikka 2*500 mg asperiinia, vaikutukset yhtä hurjat.

Vierailija
29/42 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mitä ssnotte, tiedän kokemuksesta että taju on poussa ennen pjolta kuurra.

Ootko kännissä,kenties?

Vierailija
30/42 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää yrittää vetää nuppiaan sekaisin jollain Panacodilla. Mä otin ihan lääkärin määräyksestä rannemurtumaa potiessani kolmesti vuorokaudessa 2*Panacod ja 1*800 Burana. Ihan tajuissani ja täydessä ymmärryksessä olin kaiket päivät. 

Kokeile seuraavaksi ottaa vaikka 2*500 mg asperiinia, vaikutukset yhtä hurjat.

Itse sain 500 mg kun venäytin ranteeni. Jouduin päivystykseen, koska näin pikkumiesten murtautuvan kotiini. Oletko kuullut että lääkeaineet vaikuttavat ihmisiin eri tavoin, vai oletko vain kykenemätön empatiaan?

Toivottavasti ap selviät, en haluaisi kellekään samaa kokemusta kuin itselleni

Vierailija
31/42 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mitä ssnotte, tiedän kokemuksesta että taju on poussa ennen pjolta kuurra.

Ootko kännissä,kenties?

Kodeiinikännissä, etkö osaa lukea?

Vierailija
32/42 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kettu heräson ja te ootte tollssia. ;

Halusn takasi n

Vierailija
33/42 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin kerran puolikkaan 1g para-tabsin, ja multa meinas lähtee taju. Huh, jos ottaisin panacodin, nukkuisin varmaan viikon putkeen.

Vierailija
34/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, paras 24 tuntia pitkään aikaan! Nukuin syvään, heräsin virkeänä, olo oli luova, olin tehokas. En näe syytä olla toistamatta tätä. Millä tekosyyllä saan lääkärun määräämään mulle Panacodia, nämä oli tutun lahjoittamia.

Vierailija
35/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita kantsii vedellä, tulee vähän semmoinen turta ja lämmin olo

Vierailija
36/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 gramma panacodia ei kyllä kenelläkään aiheuta niitä oireita mitä APlla on.

APlla on luultavasti tumoori jossain päin aivoja. Sääliksi käy.

Vierailija
37/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeasyi pelottaa tämä

Vie loput lääkkeet apteekkiin, jos käytät niitä väärin. Olet matkalla väärinkäyttöön tai jo sellainen.

Vierailija
38/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei vaikuta mitenkään päihdyttävästi. Tosin kuulin että Voxra tai ADD lääkkeet tekee niin ettei se cod vaikuta niin kuin muilla. Siis 2 Panacodia auttaa hammassärkyyn mutta en ole niiden jälkeen yhtään väsynyt vaan ihan normi.

Voxra eli bupropionihydrokloridi todellakin estää kodeiniin vaikutuksen panacodissa.

Vierailija
39/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästikkö mulle yhtään :(

Vierailija
40/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeasyi pelottaa tämä

Vie loput lääkkeet apteekkiin, jos käytät niitä väärin. Olet matkalla väärinkäyttöön tai jo sellainen.

Sehän se kun loppui nyt.

Ja haha, vai tumööri. Just, sellainen joka tekee leppoisan olon panacodia ottaessa, jep jep ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan