Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiha, siro nainen! Miten syöt päivittäin?

Vierailija
09.02.2017 |

Ja miten harrastat liikuntaa viikon aikana? Kerro myös mittasi (pituus+paino) ja syy sille miksi olet mielestäsi kokoisesi!

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta reilut 160 senttiä. Painoa alle 50 kg. 

Syömistavat on sanalla sanoen huonot ja yksipuoliset, mutta näissä mitoissa pysyn kaloreita laskemalla. 1000-1200 kaloria päivässä. 

Vierailija
82/115 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömistavat on sanalla sanoen huonot ja yksipuoliset, mutta näissä mitoissa pysyn kaloreita laskemalla. 1000-1200 kaloria päivässä. 

voitko muuten hyvin noin pienellä ravinnolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/55

Syön hedelmiä ja kasviksia päivässä vähintään puoli kiloa, yleensä enemmän. Aamulla 3 hedelmää, välipalana pari päivän mittaan, lounas salaatti ja illallisella monipuolinen kasvislisuke

Vältän suolta tukkoon laittavia ruokia: peruna, hiivasämpylät ym kohonneet leivät, pasta, liika sokeri, juustot, kerma, maito, yleensäkin liika mikä tahansa eläinproteiini.

Tykkään lihasta ja munista mutta syön kohtuudella niitä. Suurin osa mistä tahansa ateriasta on mulla kasviksia, vihanneksia jne

Papuja yms proteiineja syön 5päivänä viikossa.

Mulla auttaa painonhallinnassa yksinkertaisesti se että jos syön väärin, suoli ei toimi ja se olotila on kamala. Lisäksi suvussa on suolisairauksia.

Saan syödä herkkujakin aika vapaasti kunhan muistat syödä päivittäin ne hedelmät ja kasvikset. Ne pitää suolen toiminnassa.

Jos kakkosen normaalisti vaikka söisin juustoa ja munia joka päivä, ja rasvatonta lihaa ja kalaa joka aterialla - varmaan söisin niin. Osittain olosuhteiden pakko. Aiemmin olin 10kiloa painavampi mutta kärsin jatkuvasta ummetuksesta ja turvotuksesta.

Vierailija
84/115 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170/55

Syön hedelmiä ja kasviksia päivässä vähintään puoli kiloa, yleensä enemmän. Aamulla 3 hedelmää, välipalana pari päivän mittaan, lounas salaatti ja illallisella monipuolinen kasvislisuke

Vältän suolta tukkoon laittavia ruokia: peruna, hiivasämpylät ym kohonneet leivät, pasta, liika sokeri, juustot, kerma, maito, yleensäkin liika mikä tahansa eläinproteiini.

Tykkään lihasta ja munista mutta syön kohtuudella niitä. Suurin osa mistä tahansa ateriasta on mulla kasviksia, vihanneksia jne

Mulla auttaa painonhallinnassa yksinkertaisesti se että jos syön väärin, suoli ei toimi ja se olotila on kamala. Lisäksi suvussa on suolisairauksia.

Saan syödä herkkujakin aika vapaasti kunhan muistat syödä päivittäin ne hedelmät ja kasvikset. Ne pitää suolen toiminnassa.

Jos kakkosen normaalisti vaikka söisin juustoa ja munia joka päivä, ja rasvatonta lihaa ja kalaa joka aterialla - varmaan söisin niin. Osittain olosuhteiden pakko. Aiemmin olin 10kiloa painavampi mutta kärsin jatkuvasta ummetuksesta ja turvotuksesta.

Siis jos *kakkisin normaalisti söisin kaikkea mahdollista!

Vierailija
85/115 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170/55

Siis jos *kakkisin normaalisti söisin kaikkea mahdollista!

Ja liikun lähinnä hyötyliikuntaa - kävelen, kannan painavia kasseja yms elän aktiivisesti sekä treenaan lihaskuntoa. En ole himoliikkuja mutta pyrin tekemään raskaita asioita tms, en välttele rasitusta vaan tykkään siitä. välillä käyn salilla tai uimassa

Vierailija
86/115 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa laihat, kun nuoruusvuodet ovat takana jutellaan lisää painosta ja syömisistä! Nuorien tuleekin olla hoikkia, mutta vuodet ja lapsenteot naisen kehoa muuttaa, ja se on fakta joka miestenkin tulisi hyväksyä ilman uusia vaatimuksia ulkonäön suhteen.

Olin hoikka 162/ 52...kummasti kumppani näki minut lihavana ja vuosien ajan osoitti sen kuinka lihava ja iso olin, joten sain trauman eli itsetunto laski ja olen ollut itsekin sitä mieltä välillä, että olen lihava, mikä ei todellakaan pitänyt paikkaansa.

Pääsin eroon miehestä lopulta ja sain pikkuhiljaa itsetuntoni takaisin. Nyt olen ehtoopuolen kulkija ja kiloja on tullut tuosta viisitoista lisää, enkä ole lihava vieläkään, liikun paljon ja käyn salilla pari kertaa viikossa.

Kunnioittakaa kehoanne ja pitäkää se kunnossa, se on pääasia, muutamat ylikilot sinne tai tänne ei meinaa yhtään mitään.

Vierailija
87/115 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, suoli toimii hienosti kun keittää aamupuuronsa pellavarouheella terästettynä, lisäksi mustikoita.

Vierailija
88/115 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin pinellä kalorimäärällä aineenvaihdunta kärsii ja ruuansulatus jumiutuu. Ajan kanssa tulee harmia.

Vierailija
89/115 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten ällöttävän kokoisia naisia koko ketju täynnä! Luisevuus on lähes yhtä paha kuin sairaalloinen lihavuus. En vain pysty ihastumaan kuin normaalin pehmeään naiselliseen naiseen. 160cm/n.60kg, 150/55, 170/70...

M

Vierailija
90/115 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

158 cm, 45-49 kg, 42 v.

Treenaan 4 kertaa viikossa 1,5 tuntia ja pyöräilen työmatkat yms.

Syön tosi vaihtelevasti, enkä kiinnitä asiaan oikeastaan kauheasti huomiota. Syön pääasiassa silloin, kun on nälkä ja sitä, mitä tekee mieli. Aamulla ei maistu kuin kahvi ja lounaallakin syön mielummin vaikka rahkan, hedelmän ja leivän kuin isoa annosta lämmintä ruokaa. Kunnon nälkä minulla tulee usein vasta illalla, joten syön enemmän silloin. Syön kasvispainotteisesti, mutta herkutellen ja isojakin annoksia. Karkkia syön melkein joka päivä, mutta pullia ja kakkuja yms en koskaan, koska en pidä niistä.

En kuitenkaan syö ihan kaikkea, enkä niin paljoa, mitä mieleni tekee. Jätän usein ottamatta lisää, vaikka mieli tekisi tai ajattelen, että otan lisää vartin tai puolen tunnin kuluttua, jos ajatus tuntuu vielä silloin pakottavalta (harvoin tuntuu). Enkä yleensä osta isoa karkkipussia karkinhimooni, vaan tyydyn vaikka lakupötköön, koska tiedän, että saan siitä ihan sen saman nautinnon kuin puolesta kilosta samaa tavaraa.

Aikoinaan raskauden jälkeen yritin laihduttaa, mutta alkoi tuntua, että syöminen ja sen suunnittelu pyöri päässä tauotta ja silloinhan sitä syömistä oli taas vaikeampi hallita. Totesin, että mulle ei vaan sovi esim. ne suositellut aamupalat, koska olen aamiaisen syötyäni todella nälkäinen jo parin tunnin kuluttua, eikä se kuitenkaan vähennä illan nälkää tippaakaan. Palasin normaaliin ruokarytmiini ja pikkuhiljaa paino laski tähän minulle ”oikeaan”. Kun aloitin liikuntaharrastuksen tosissani ja sain lihaksia, pieneni tietty rasvaprosentti, vaikka paino ei enää pudonnutkaan

Jollei raskausaikaa ja senjälkeistä vajaata kahta vuotta lasketa, olen painanut alle 50 kiloa koko elämäni ajan. Vartalon malli on tietty muuttunut iän myötä, mutta onneksi viime vuosina taas parempaan suuntaan.

Vierailija
91/115 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruoka, syön  neljä kertaa päivässä. Ei lisättyä sokeria, ei sokeroituja tuotteita. Ei pullaa eikä muuta turhaa höttöä, ei viinaa eikä kaljaa. Suklaata syön ehkä kerran viikossa ison Fazerin suklaalevyn. Joka päivä noin 70 g pähkinäsekoitusta, se on mun herkku! Ja saan paljon proteiinia sekä mineraaleja.

Syön kyllä ruisleipää mutta en vaaleaa. Näkkileipää. Riisiä ja pastaa en syö enkä perunaa. Maitoa en juo mutta raejuustoa päivittäin.  Yksi banaani ja yksi mandariini päivässä, huomasin että omena turvottaa. 

Liikuntaa kaksi tuntia koiran kanssa lenkillä joka arkipäivä. Koira ei ole minun, joten "lainaan" sitä viikonpäivisin. Viikonloppuisin yleensä vain oleilen ja liikunta on arkiliikuntaa.

Niin ja se pituus on 168 cm ja paino 55 kg. En mitenkään ponnistele sen eteen ja tiedän että lihon kyllä jos alan mässäillä. Toisaalta laihdun myös erittäin helposti. Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta jonka takia en ole lihonut grammaakaan. Lääkitys kohdillaan. Kaksi lasta synnyttänyt ja normaalipainoon palannut. En ole laiha mutta normaalipainoinen kyllä.

Vierailija
92/115 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvisruoka, syön  neljä kertaa päivässä. Ei lisättyä sokeria, ei sokeroituja tuotteita. Ei pullaa eikä muuta turhaa höttöä, ei viinaa eikä kaljaa. Suklaata syön ehkä kerran viikossa ison Fazerin suklaalevyn. Joka päivä noin 70 g pähkinäsekoitusta, se on mun herkku! Ja saan paljon proteiinia sekä mineraaleja.

Syön kyllä ruisleipää mutta en vaaleaa. Näkkileipää. Riisiä ja pastaa en syö enkä perunaa. Maitoa en juo mutta raejuustoa päivittäin.  Yksi banaani ja yksi mandariini päivässä, huomasin että omena turvottaa. 

Liikuntaa kaksi tuntia koiran kanssa lenkillä joka arkipäivä. Koira ei ole minun, joten "lainaan" sitä viikonpäivisin. Viikonloppuisin yleensä vain oleilen ja liikunta on arkiliikuntaa.

Niin ja se pituus on 168 cm ja paino 55 kg. En mitenkään ponnistele sen eteen ja tiedän että lihon kyllä jos alan mässäillä. Toisaalta laihdun myös erittäin helposti. Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta jonka takia en ole lihonut grammaakaan. Lääkitys kohdillaan. Kaksi lasta synnyttänyt ja normaalipainoon palannut. En ole laiha mutta normaalipainoinen kyllä.

Vierailija
93/115 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön hyvin, runsaasti rasvaa ja protua, vähän hiilaria.

Meneillään on kiristelyvaihe, haluan hauikset hyvin näkyviin.

Siinä heikompia miehiä heikottaa kun kuljen kesällä hihattomissa puseroissa - njäh!

Naurahdin tälle, oikea asenne!

Vierailija
94/115 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön hyvin, runsaasti rasvaa ja protua, vähän hiilaria.

Meneillään on kiristelyvaihe, haluan hauikset hyvin näkyviin.

Siinä heikompia miehiä heikottaa kun kuljen kesällä hihattomissa puseroissa - njäh!

Naurahdin tälle, oikea asenne!

Vierailija
95/115 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä, kahvia ja tupakkaa

Vierailija
96/115 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan syödä mitä vaan enkä liho. En tiedä yhtään lihavaa suvussamme. Siksi en haukukaan lihavia. Ymmärrän, että toisenlaisilla geeneillä ja tällä ruokamäärällä olisin valtava. Lihavat ovat ihan yes, jos hyväksyvät itsensä.

Vierailija
97/115 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm, paino ehkä +-50? Ikää 48. Syön mitä sattuu ja miten ehdin. Liikunta hyötyliikuntaa ja työn puolesta satunnaisesti.

Syömiset tänään:

-puolikas banaani, kuppi kahvia, kourallinen vitamiineja

-riisikakku, vissyä

-kaksi haarukallista lasagnea, vettä

-voileipä, hörppy maitotölkistä

-omena, vettä, kuppi kahvia, vissyä ja vettä

-munakas, salaattia, hedelmiä, kaksi lasia viiniä

Liikunta tänään:

-tikkaita ylösalas*3 kerrostalon katolle

-mattojen tamppaus

-jäiden hakkausta yms. talvihommia tunti

Vierailija
98/115 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165cm, paino ehkä +-50? Ikää 48. Syön mitä sattuu ja miten ehdin. Liikunta hyötyliikuntaa ja työn puolesta satunnaisesti.

Syömiset tänään:

-puolikas banaani, kuppi kahvia, kourallinen vitamiineja

-riisikakku, vissyä

-kaksi haarukallista lasagnea, vettä

-voileipä, hörppy maitotölkistä

-omena, vettä, kuppi kahvia, vissyä ja vettä

-munakas, salaattia, hedelmiä, kaksi lasia viiniä

Liikunta tänään:

-tikkaita ylösalas*3 kerrostalon katolle

-mattojen tamppaus

-jäiden hakkausta yms. talvihommia tunti

Onpa sulla spesifi muisti!

Vierailija
99/115 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha en ole, mutta siro ja hoikka. 154/48 on mitat. Ikää 40+

Aamulla kaksi leipää ja kahvia. Leivän päällä jotain mitä sattuu olemaan.

Ruoka jossain vaiheessa, ehkä salaattia myös. (Viikonloppuna lisäksi viiniä 1/2 pulloa ja jälkiruokaa.)

Alkuillasta kahvia, leipää ja hedelmiä, ehkä jogurttia. Ihan sellaista sokerihöttöä.

Iltapalana toimii yleensä olut.

Vierailija
100/115 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha en ole, mutta siro ja hoikka. 154/48 on mitat. Ikää 40+

Aamulla kaksi leipää ja kahvia. Leivän päällä jotain mitä sattuu olemaan.

Ruoka jossain vaiheessa, ehkä salaattia myös. (Viikonloppuna lisäksi viiniä 1/2 pulloa ja jälkiruokaa.)

Alkuillasta kahvia, leipää ja hedelmiä, ehkä jogurttia. Ihan sellaista sokerihöttöä.

Iltapalana toimii yleensä olut.

aikamoinen ruokavalio, mahdatko voida hyvin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä