Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiha, siro nainen! Miten syöt päivittäin?

Vierailija
09.02.2017 |

Ja miten harrastat liikuntaa viikon aikana? Kerro myös mittasi (pituus+paino) ja syy sille miksi olet mielestäsi kokoisesi!

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon sellanen että lihon helpostikin jos vaan herkuttelen, eli herkut pidän minimissä.

Syön aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan. Ihan perus kotiruokaa, aika kasvispainotteisesti mutta lihaakin menee. Pyrin syömään paljon marjoja/hedelmiä/vihanneksia ja tykkään ruisleivästä. Päivittäisitä proteiininsaantia tarkkailen, ettei jää vajaaksi.

Painon puolesta en ehkä kuulosta kovinkaan hoikalta (170cm, 64kg), joka johtuu suhteellisen lihaksikkaasta kropasta. Tanssin 4h viikossa (oikeasti raskasta lihastreeniä ja hengästyttävää liikuntaa) lisäksi kävelen kaikkialle. Satunnaisesti jotain salitreeniä.

Vierailija
62/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

176cm/59kg/28v

Aamupala: jugurttia, mustikoita, ruisleipää, ja tuorepuristettua appelsiini mehua

Lounas: tonnikala salaattia ja mustaherukkamehua

Välipala: juusto-riisikakkua, tuorepillimehu ja hedelmä

Päivällinen: bataattiranskalaisia ja kirjolohta

Iltapala: Kuuma tee ja 100% tummaa suklaata

Vinkkinä: olemalla syömättä ei kannata laihtua (bulimia, anoreksia), vaan kunnon treenillä ja syömällä hyvin ja monipuolisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole laiha, vaan pikemminkin hoikka ja siro. Mitat 167cm/63-64kg. Päivittäin tulee syötyä suht puhdasta ja ravinteikasta ruokaa 1400-1900kcl edestä, lepopäivänä vähemmän ja treenipäivänä enemmän. Olen käynyt useamman vuoden ajan säännöllisesti kuntosalilla ja saanut mm lättänäperseestä muokattua suht muodokkaan, samoin kuin reisistä ja kädet myös tosi timmit (vaikka itse sanonkin). Oon luonnostaan aika pienikokoinen ja etenkin yläkroppa on tosi siro.

Et kuulosta noilla mitoilla varsinaisesti sirolta

Vierailija
64/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole laiha, vaan pikemminkin hoikka ja siro. Mitat 167cm/63-64kg. Päivittäin tulee syötyä suht puhdasta ja ravinteikasta ruokaa 1400-1900kcl edestä, lepopäivänä vähemmän ja treenipäivänä enemmän. Olen käynyt useamman vuoden ajan säännöllisesti kuntosalilla ja saanut mm lättänäperseestä muokattua suht muodokkaan, samoin kuin reisistä ja kädet myös tosi timmit (vaikka itse sanonkin). Oon luonnostaan aika pienikokoinen ja etenkin yläkroppa on tosi siro.

Vau mikä idiootti.

Jos tää tyyppi on käynyt salilla vuosia, hänellä on varmasti paljon lihasta. Lihas painaa.

Sitä paitsi, vaikka olisikin ihan täysi laihaläski (inhoan termiä kylläkin), olisi silti pienikokoinen.

Mene sinä jääkaapille.

Vierailija
65/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

156cm/42kg

Syön ihan normaalisti, oikeastaan jopa aika paljon mutta liikun myös paljon.Paljon kanaa, kalaa ja kasviksia. Vältän yleisesti pumasta lihaa ja höttöleipää. Treenaan ma-pe vähintään 1h per pv. Yleensä 2h. Vklp lepopäiviä.

Vierailija
66/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162cm ja paino vaihtelee 45-48kg välillä, nyt tosin pidemmän aikaa ollut kai 47kg.

Syön aamulla yleensä joko 2 leipää jossa päällä esim. oivariinia ja juustoa tai sitten banaanin tai puuroa. Vaihtelee vähän onko aamulla nälkä vai ei, niin joskus syön vähän enemmänkin.

Lounaan syön yleensä koulussa ennen yhtätoista, riippuu siitä mitä on tarjolla mutta yleensä syön lautasellisen kasvisruokaa ja salaattia. Usein otan myös leivän lisäksi.

Koulun jälkeen syön monesti heti toisen lämpimän ruuan siinä neljän tai viiden aikaan, aika normaalikokoisen annoksen. Huomaan kyllä että aikaisemmin tulee jo nälkä, että pitäisi kai syödä joku pieni välipala...

Illalla syön vielä ainakin kerran jotain hedelmiä, leipää, jugurttia yms, monesti parikin kertaa. Hedelmiä varsinkin menee tosi paljon.

Yleensä syön kasvisruokaa, mutta välillä lihaa ja kalaa myös. Herkkuja yritän aina vähentää mutta syön silti vähintään kerran viikossa esim. suklaalevyn tai irtokarkkipussin.

En oikeastaan juo muuta kuin vettä ja kahvia.

Liikunta lähinnä kävelyä, yhteensä joku 4-5km arkipäivisin.

Vierailija
67/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän moni täällä vetoaa geeneihin, mutta olen aika varma, että vain liioittelette syömisiänne ja oikeasti syötte todella paljon vähemmän ja olette jotenkin syömishäiriöisiä kun valehtelette asiasta. Nämä siis jotka syövät kuin hevonen, mukamas. Eihän geenit vaikuta lihomiseenkaan, niin ei tietenkään hoikkuuteenkaan, vaan vain se syöty ruoka ratkaisee.

Vierailija
68/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän syömiset; aamulla kuppi kahvia ja vettä, lounaalla salaattia, perunaa ja jauhelihakastiketta, ei kovin paljon. Välipalalla join teetä ja söin yhden konvehdin. Päivällisenä söin vain leivän kun oli kiire. Nyt meinaan mennä keittiöön tekemään smoothien ja mietin mitä kaapista löytyy ja syön. Olen tosi pieniruokanen, en oikein tunne nälkää ja voin olla pitkiä aikoja syömättä. Huomaan vasta sitten kun päässä alkaa heittää.

Minulla on muutenkin nopea aineenvaihdunta, pitäisi vaan muistaa istua alas ja syödä. 164cm ja 47kg.

Hyvä muistutus taas siitä kuinka kaikki olemme erilaisia - itsekin olen pieniruokainen ja saatan helposti unohtaa syömisen 6-8 tunniksi. Olen aika pienikokoinen, vain vähän rintava 95-68-90. Mutta läskiä ei ole.

Ja painan sua 18 kiloa enemmän o.O...

Vierailija
69/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työpäivinä syön vähemmän(taukoja niukasti), vapaapäivinä enemmän.En mä tiedä oonko mitenkään supersiro, mutta oon siis 162.5cm ja painan noin 49 kiloa.

Tänään oon syönyt:

Aamiainen jäi välistä, koska kotona ei ollut mitään aamupalaksi sopivaa(yleensä aamulla rahka ja hedelmä tai puuroa). Join kahvin. Sitten lähdin töihin kymmeneksi jossa söin noin kello 13.00 kananuudelikasviswokkia hyvän kokoisen annoksen ja pari riviä suklaata. Toisella tauolla join pienen purkin kaurajuomaa. Töistä lähtiessä söin proteiinipatukan ja nyt illalla vielä pieni lautasellinen kasviswokkia sekä hapankorppua kinkulla sekä juustolla + appelsiini ja kaksi omenaa. Nyt en ehkä syö enempää, otan vain vitamiinit (kalaöljy+sinkki). Kyllähän tämä vähältä näyttää, mutta en tosiaan joka päivä syö näin vähää :) 

Mä oon liikkunut tässä noin pari kuukautta. Tykkään juosta,kuntopyöräillä sekä teen kaksijakoista treeniohjelmaa. Koiran kanssa tulee myös lenkkeiltyä. 

Vierailija
70/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan jäi mainitsematta, oon 24-vuotias. 

Vierailija
71/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/52. Käyn satunnaisesti jumpassa.

Tänään olen syönyt: aamulla kahvi ja kaksi leivänpuolikasta juustolla

pari palaa tummaa suklaata bussissa

kotona pikaisesti kahvia 

palanen proteiinipatukkaa

sämpylä tahinilla ja salaatilla

aion vielä syödä pitsaa, joko puolikkaan tai 3/4 osaa ja sen proteiinipatukan loppuun, ja ehkä vielä iltapalaa

Vierailija
72/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

172/52

Aamuisin aina puuro, puoli litraa vettä ja 2 kuppia vihreetä teetä. Välipaloina hedelmiä, salaattia, riisikakkuja. Syön tosi paljon kalaa, kanaa ja lihaa. Niiden kanssa melkein aina riisiä ja paljon salaattia. Syön päivässä n.2500kcal.

Käyn 4-7 kertaa viikossa lenkillä, joskus kävelen 20min, joskus juoksen 1,5h. Ihan miltä tuntuu. Esimerkiksi tällä viikolla olen joka päivä vain kävellyt n. 30min. Lisäksi en lähes koskaan käytä esim. sporaa vaan kävelen aina melkein kaikki alle 5km matkat.

Syön tosi hyvin ja terveellisesti ja tämän takia en kiellä itseltäni mitään. Joskus tekee mieli ostaa levy suklaata ja syödä se siltä istumalta ja se on ihan okei. Uskon siihen, että kun muuten syö ja liikkuu niin saa herkutellakin sillon kun mieli tekee.

En tiedä onko nämä syitä, miksi olen hoikka vai onko geeneissä. Ennen lapsia olin todella pieni (reilu 45kg), mutta sen jälkeen saannut kunnolla lihasta ja painokin noussut.

Unohtu vielä se, että juon vettä noin 3-4 litraa ja olen 38.

Kuinka ihmeessä pystyt juomaan vettä noin paljon? Mä oon nyt väkisin juonut muutaman viikon 1,5l-2 l/päivä ja tuntuu,että on koko ajan hypättävä veskissä. Puhumattakaan jos tuplaisi määrän. Huh!

Paljon? Syön 4 kertaa päivässä ja janojuomana aina vettä ja vesipullo päivän aikana mukana. En sitä mitenkää väkisin tai pakolla juo, mutta "aina" kun on pullo mukana niin tulee väkisinkin juotua. Kun "oppii" niin tuntuu oudolta olla juomatt.

Vierailija
73/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/50. 24v. En siis muihin verrattuna täällä kovinkaan siro, mutta usein olen kuullut olevani pieni kuitenkin.

Yritän paraikaa korjailla syömätottumuksiani, mutta vähän vielä laihalla menestyksellä. Eilen vielä meni salaattia, mutta tämän päivän ruuat -

**Appelsiinimehua ja tuorepuuro (2dl sitä valion uutta hunajalla maustettua jugurttia - ei kannata, on aika ällöä - ja Elovenan mansikka-valkosuklaa puuroannospussi)

**Hesen kerroshampurilainen ja kokista (mun puolustukseksi oli se houkutteleva 3,50€ purilaiskuponki)

** Yksi kolmasosa smoothiesta johon laitoin 5dl rasvatonta maitorahkaa, 3 persikanpuolikasta, banaanin, 3dl appelsiinimehua ja noin desin pakastepuolukoita

**Kuppi teetä.

Ja mulla on nälkä. Vaikka tässä on varmaan jo hillittömästi kaloreita, kiitos burgerin.

Uskoisin että mulla toi paino pysyy pienenä, koska syön usein, mutta vähän. (No tänään ei näytä siltä, mutta yleensä menee niin!)

Vierailija
74/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167cm ja noin 55kg eli ihan normaalipainoinen mutta painoindeksi 19 luokkaa kuitenkin

Syön yleensä kerran tai kaksi päivässä. Esim. 2 nuudelipakettia ja ehkä jotain hedelmää. Käytän vitamiini yms. lisiä

Vierailija
75/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko tämän palstan mukaan edes laiha: 160cm ja 54kg? Tosin reaalimaailmassa aina laihaksi "haukutaan" ja työterveydessä painoindeksiä lasketaan,eikä kuulemma saisi laihtua :)  Ikää 36.

Liikuntamuodot: tanssitunnit 2x/vko, 3-5x/vko lenkki 4-6km.

Syön 3-5 x/päivässä(pieniä annoksia) juon 2-3l vettä ( ja kyllä,ravaan vessassa!). Eniten syön lounalla ja en syö kuin poikkeutapauksissa klo 20.00 jälkeen ( liittyen närästykseen).

Syön lähes kaikkea, mutta noudatan gluteenitonta ruokavalioita ja välttelen maitotuotteita ( mielummin soija), syön lihaa. Syön monivitamiinivalmisteita.

Tänään esim

- aamupala 2 näkkäriä ( glut),päällä kevytrasvaa ja yksi suklaalla päällystetty riisikakku

- lounas: meksikonpataa ja kaksi näkkäriä

- välipala 2 (glut) myslipatukkaa ja puoli mukia soijajogurttia

-iltapala munakas ja yksi mandariini

Vierailija
76/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nro 75 jatkaa...Tulen suvusta,josta suurinosa ( 95%)hoikkia, osa jopa alipainoisen oloisia ( ihan vanhemmatkin sukulaiset). Uskon geenien vaikutukseen. Pari vuotta sitten vasta täytyi alkaa "tekemään" vähän töitä(=lisäämään liikuntaa säännöllisemmin) ettei tule lisäkiloja. Aiemmin söin huolettomammin ja enemmän herkkujakin.

77/115 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi vittu suurin osa tähän keskusteluun kirjoittaneista ei ole siroja eikä varsinkaan laihoja mikä teitä vaivaa

Vierailija
78/115 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä määrität siron henkilön? Pituus ja paino yksinään ei kerro yhtään mitään siroudesta.

Vierailija
79/115 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä määrität siron henkilön? Pituus ja paino yksinään ei kerro yhtään mitään siroudesta.

Juu nää keskustelut on aina samanlaisia. Viestit on joko tyyliä "oon 175cm ja 43kg mit en tosiaan kyl oo siro, enhän, vai oonko?" #humblebrag.... Tai sitten "oon 164/60" johon muut tulevat huutamaan "et oo siro vaan lääääskiiii".

Ei noista mitoista voi päätellä ruumiinrakennetta, tai vaikkapa ranteen paksuutta. Ja mikä kenenkin mielestä on siro? 195/100 miehen rinnalla todellakin olen siro! :)

Vierailija
80/115 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170/58

Tänään on mennyt tuplasuklaakakkua, nuudeleita, hedelmiä, kurkkua ja riisikakkuja. En liiku mitenkään ihmeen paljon, teen seisomatyötä ja huollan lihaskuntoa kotona. Meidän suvussa ei kyllä laihuus liikaa ole periytynyt, siksi ihmettelevätkin miksi pysyn tässä koossa.

Eipä noistakaan paljoa tule jos pieniä määriä syö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan