Saatteko mieheltä lahjoja hääpäivänä?
Saa nähdä muistaako mies huomisen merkkipäivän. Toivottavasti muistaa.
Kommentit (7)
Olemme nuori aviopari ja minä siis mies. Olen lukenut tätä palstaa ja oppinut ettei kannata muistaa vaimoa mitenkään kun se on kuulemma merkki sitten minun uskottomuudesta ja haluan lepytellä näillä lahjoilla ja helliä huonoa omaatuntoani.
Säästyypä nekin rahat kun ei voi huomioida.
Ei osteta lahjoja puolin tai toisin, mutta käymme yhdessä ulkona syömässä.
En ole muistaakseni koskaan saanut enkä kyllä itsekään ole ostanut miehelle.
Yleensä emme ole edes muistaneet koko päivää ellei anoppi muistuta. Jos muistetaan niin on yleensä käyty joko kaksin tai koko perheellä ulkona syömässä.
Minulle on tärkeämpää se että arki toimii.
Eli miehen pitäisi vielä elämänsä suurimmasta virheestä erikseen sinua lahjoa?
Kai joskus alkuvuosina ostelikin, mutta eipä tässä ole miesmuistiin millekään lahjoille ollut tarvetta, kun kaikki on jo hankittuna kauan sitten. Ei niitä korujakaan tarvitse määräänsä enempää. Hääpäiväkään ei pääse unohtumaan, kun se on huolella valittu (uudenvuodenaatto). Viimeksi käytiin perheen kanssa syömässä vähän fiinimmin ja kotona juotiin skumppaa. Eipä sitä sen kummempia juhlallisuuksia ole vailla. Ikkunasta voi katsella ilotulituksia, joita muut pitävät meidän hääpäivän kunniaksi. Helsingin kaupunki järjesti tänä vuonna aika hienon, sekin näkyi meille osittain.
Olethan itsekin muistanut ostaa miehellesi jotain pientä, kuten perheloman Thaimaaseen tms? Miehesi ehkä vastavuoroisesti yllättää sinut Pirkka ruusuilla!