Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin seurustelevani tampion kanssa

Vierailija
09.02.2017 |

Mä olen ennen pitänyt miestäni sillä lailla hyvällä tavalla hölmönä. Että on kuitenkin ihan älykäs ja menestyy töissään, mutta ei vaan tajua kaikkea, varsinkaan arkielämään liittyvää. Mutta eilen se kyllä iski tajuntaan, että tyhmähän tuo on kun vasemman jalan saapas. Pyysin hakemaan purkillisen kermaa kaupasta kun teen kermaista kanapastaa ruuaksi. Mitä tuo mies? Purkin sitä valmiskermavaahtoa. Makeaa.

Tuo nyt vielä menisi ihan hassun tapauksen piikkiin, ellei tilanteessa olisi ollut jo vähän kiire muutenkin, mutta alkaa vielä inttää perään, että tätähän minä pyysin ja jos olisin jotain muuta halunnut, niin olisi pitänyt tarkemmin määritellä. Jestas. 98% kaupan erilaisista kermoista ja kermakkeista olisi varmaan tähän ruokaan sujahtanut, mutta miten voi noin yksinkertainen olla, että tarttuu siihen ainoaa, joka ei käy.

Suuttui vielä kun truuttasin kermapastan sijaan tarjotun pestopastan päälle kunnon ruusukkeen päälle.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan passiivis-aggressiivinen kusipäinen ja nalkuttava suomilehmä, joka pilaa vielä harrastuksiin lähtevän miehen ruoan vittupäisyydessään.

Oi mitä menetänkään, kun en ole suomilehmää riesoikseni ottanut!

MGTOW-mies

Teit kyllä kaikille naisille palveluksen siinä! Kiiiiiiitooooos!

Vierailija
22/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika subjektiivista, että kuka kenenkin mielestä on "tampio". Minulle on yhdentekevää vaikka luulisi lenkkimakkaraa kermaksi, mutta tietämättömyys filosofiasta, kirjallisuudesta tai historiasta on täysin anteeksiantamatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kauppa on alakerrassanne, niin mikä vitun ongelma sitä oikeaa kermaa oli aloittajan itse mennä hakemaan? Kysyn vaan.

Siinä ajassa kun mies haki "kerman", minä sain kanat siistittyä, pilkottua ja pannulle paistumaan. Miehellä kun oli kiire harrastukseensa niin ihan ajattelin, että nopeuttaakseni prosessia. 

ap

Sulla on elämänhallinta muutenkin yhtä pahasti hukassa? Alakerrassanne on kauppa, mutta juoksutat miestä hakemaan jokaista kermapurkkia erikseen? Tee kaikille palvelus, ja lopeta palstailu tältä päivältä ja mene tekemään koko viikonlopun ruokaostokset kerralla.

Ois se vitun äijä voinu kokkailla sen kanapastansa ihan ittekin, eikä pyytää ap:tä. Ja sitten urpo tuo vielä väärää kermaa.... :D

Vierailija
24/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille nillittäjille vieras ajatus, että kotitöitä tehdään tasapuolisesti? Jos Ap kokkaa niin on ihan reilua pyytää miestä kipaisemaan ALAKERRASSA (ei sen kauempana) sijaitsevassa kaupassa. Ei varmasti olisi kokkaus mieheltä sujunut sinne päinkään, jos ei tiedä/hahmota että kanapastaan (tai mihinkään pastaan tai ylipäänsä lämpimään suolaiseen ruokaan) ei todellakaan tule kermavaahtoa.

Vierailija
25/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, ettei miehesi tehnyt noin vittumaisuuttaan vai voiko olla oikeasti noin tyhmä!?

Pelkään jälkimmäistä kun hän kuitenkin oikein erikseen halusi sitä kermaista versiota. Pestoa tosiaan löytyi kotoakin ja se oli se toinen vaihtoehto kanan kaveriksi. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän