Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin seurustelevani tampion kanssa

Vierailija
09.02.2017 |

Mä olen ennen pitänyt miestäni sillä lailla hyvällä tavalla hölmönä. Että on kuitenkin ihan älykäs ja menestyy töissään, mutta ei vaan tajua kaikkea, varsinkaan arkielämään liittyvää. Mutta eilen se kyllä iski tajuntaan, että tyhmähän tuo on kun vasemman jalan saapas. Pyysin hakemaan purkillisen kermaa kaupasta kun teen kermaista kanapastaa ruuaksi. Mitä tuo mies? Purkin sitä valmiskermavaahtoa. Makeaa.

Tuo nyt vielä menisi ihan hassun tapauksen piikkiin, ellei tilanteessa olisi ollut jo vähän kiire muutenkin, mutta alkaa vielä inttää perään, että tätähän minä pyysin ja jos olisin jotain muuta halunnut, niin olisi pitänyt tarkemmin määritellä. Jestas. 98% kaupan erilaisista kermoista ja kermakkeista olisi varmaan tähän ruokaan sujahtanut, mutta miten voi noin yksinkertainen olla, että tarttuu siihen ainoaa, joka ei käy.

Suuttui vielä kun truuttasin kermapastan sijaan tarjotun pestopastan päälle kunnon ruusukkeen päälle.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampio on sukunimi. Että semmosta tänään.

Vierailija
2/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miten joku voi huolia tuollaisen miehen.

Sinkkum

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerma on kermaa ja ruokakerma on ruokakermaa.

Oletko varma että mainitsit valmistavasti kermaista kanapastaa, vai lisäsitkö sen nyt tähän vuodatukseen jälkikäteen kuten naiset tekevät ?

Vierailija
4/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkum

Kilttimies on heti apajilla :D

Vierailija
5/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse seuraavan kerran sinne kauppaan, tai anna miehelle tarkemmat speksit toivomastasi tuotteesta.

Itse näkisin , että aloittaja on tässä tapauksessa enemmän tampio, kuin kaupassa käynyt mies.

Vierailija
6/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkum

Kilttimies on heti apajilla :D

Ei mua enää jaksa kiinnostaa, mutta kyllä se silti mietityttää.

Sinkkum

Vierailija
7/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampio on sukunimi. Että semmosta tänään.

Onneksi minun sukunimi ei ole Tampio.

Vierailija
8/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanapastaa se on makeakin kanapasta.

Vierailija
9/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävä annettu ja suoritettu kirjoitti:

Oletko varma että mainitsit valmistavasti kermaista kanapastaa, vai lisäsitkö sen nyt tähän vuodatukseen jälkikäteen kuten naiset tekevät ?

Mies pyysi, että tekisin kermaista kanapastaa ruuaksi, joten siihen nähden mielestäni on ihan perusteltua olettaa, että mies tiesi asiasta. Sanoin alkavani pilkkomaan kanoja ja pyysin miestä hakemaan alakerran kaupasta kermaa kun jääkaapissa ei ole. ap

Vierailija
10/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävä annettu ja suoritettu kirjoitti:

Kokkaatko koskaan? Kermaa voi laittaa ruokaan, samoin kevytkermaa. On myös kasvisrasvoista valmistettua "kermaa", joita on eri makuisina. Smetana ja creme fraichekin käy. Mutta kyllä se on vain ja ainoastaan tampio joka kaupan kaikista kerma- ja vastaavista tuotteista löytää sen sokerilla maustetetun valmiskerman ja ajattelee että kyllä kai sitä voi laittaa kanakastikkeeseen! :D

Vierailija
11/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihäiriö. Luin että tamponin kanssa

Vierailija
12/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti sotkee keskenään pestoa ja kermaa? Aloittaja voisi mennä vikisemisen sijaan ihan ensin vaikka marttojen peruskokkaustunneille.

Vierailija
13/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppa on alakerrassanne, niin mikä vitun ongelma sitä oikeaa kermaa oli aloittajan itse mennä hakemaan? Kysyn vaan.

Vierailija
14/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valmiskerma on kyllä valmiskermaVAAHTOA. Että turha saivarrella että ap:n olis pitänyt määritellä tarkemmin. Mies on vähän tappio

Vierailija
15/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti sotkee keskenään pestoa ja kermaa? Aloittaja voisi mennä vikisemisen sijaan ihan ensin vaikka marttojen peruskokkaustunneille.

Omani söin kyllä kermatta, mutta mies sai pienen kermalisäruusukkeen kun kerran kivenkovaan väitti, että kyllä se sinne sopii siinä missä muutkin kermat. Kermapasta muuttui siis pestopastaksi juuri kermattomuuden vuoksi. Ei sitä alunperin sinne pitänyt tulla. ap

Vierailija
16/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit lisännyt vähän enempi suolaa niin olisi kompensoinut.

Sinkkum

Vierailija
17/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kauppa on alakerrassanne, niin mikä vitun ongelma sitä oikeaa kermaa oli aloittajan itse mennä hakemaan? Kysyn vaan.

Siinä ajassa kun mies haki "kerman", minä sain kanat siistittyä, pilkottua ja pannulle paistumaan. Miehellä kun oli kiire harrastukseensa niin ihan ajattelin, että nopeuttaakseni prosessia. 

ap

Vierailija
18/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ajassa kun mies haki "kerman", minä sain kanat siistittyä, pilkottua ja pannulle paistumaan. Miehellä kun oli kiire harrastukseensa niin ihan ajattelin, että nopeuttaakseni prosessia. 

ap

Sulla on elämänhallinta muutenkin yhtä pahasti hukassa? Alakerrassanne on kauppa, mutta juoksutat miestä hakemaan jokaista kermapurkkia erikseen? Tee kaikille palvelus, ja lopeta palstailu tältä päivältä ja mene tekemään koko viikonlopun ruokaostokset kerralla.

Vierailija
19/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan passiivis-aggressiivinen kusipäinen ja nalkuttava suomilehmä, joka pilaa vielä harrastuksiin lähtevän miehen ruoan vittupäisyydessään.

Oi mitä menetänkään, kun en ole suomilehmää riesoikseni ottanut!

MGTOW-mies

Vierailija
20/25 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei miehesi tehnyt noin vittumaisuuttaan vai voiko olla oikeasti noin tyhmä!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi