Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehen olla fyysisesti vahva kelvatakseen naiselle?

Vierailija
09.02.2017 |

Tai ainakin vahvempi kuin mitä nainen itse on?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. riittää että rahaa on. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikki ei rahasta huolimatta saa naista. :)

Vierailija
4/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen saa aina rahalla oli naama kuinka petolinnun perse tahansa sillä ei väliä jos rahaa on riittävästi.

Vierailija
5/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen saa aina rahalla oli naama kuinka petolinnun perse tahansa sillä ei väliä jos rahaa on riittävästi.

No miksi yks mies ei ole saanut, vaikka on yrittänyt? Ja muistaa aina leuhkia miten rahaa on.

Vierailija
6/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.

Vierailija
7/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi yks mies ei ole saanut, vaikka on yrittänyt? Ja muistaa aina leuhkia miten rahaa on.

Ja naisen pitää olla mahdollisimman hyvännäköinen ja pantava, jotta voi saada miehen. Eli myydä itseään seksillä. Melko yksinkertaisia miehetkin?

Vierailija
8/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm.. jos yksi tällainen itseään rikkaaksi kutsuva ja rahoilla lesottava ukko saisi vanhoilla päivillään haluamiaan penskoja ja tod.näk. tyttöjä (eli tulevia lompakkoloisia), niin mitäköhän se niiden tulevaisuudesta ajattelisi... Nekin sitten joskus naivat itseään ylöspäin ja aviomiehet haukkuisivat minkälaisia lompakkoloisia tytöt on. Mitä isukki mahtaisi ajatella? :)

Vierailija
9/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia naisia ei saa.Raha ei merkkaa jos mies on moukka, pakit tulee.

Vierailija
10/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään kyllä, mutta jos luonteen vahvuus on riittävä niin se ei ole välttämätöntä.

Vierailija
11/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia naisia ei saa.Raha ei merkkaa jos mies on moukka, pakit tulee.

Sit ei oo vaan tarpeeksi rahaa. 

Vierailija
12/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm.. jos yksi tällainen itseään rikkaaksi kutsuva ja rahoilla lesottava ukko saisi vanhoilla päivillään haluamiaan penskoja ja tod.näk. tyttöjä (eli tulevia lompakkoloisia), niin mitäköhän se niiden tulevaisuudesta ajattelisi... Nekin sitten joskus naivat itseään ylöspäin ja aviomiehet haukkuisivat minkälaisia lompakkoloisia tytöt on. Mitä isukki mahtaisi ajatella? :)

Ja mitä jos tytöt ei ole edes seksuaalisesti tosi haluttavia? Mitä jos ne perii isukin kapeat pojanlanteet? :) 

Vierailija
13/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kohta poistuu tämäkin ketju..... 

Vierailija
14/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä tulevalle isukille pohdittavaa. :D

Vierailija
15/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä jos tytöt ei ole edes seksuaalisesti tosi haluttavia? Mitä jos ne perii isukin kapeat pojanlanteet? :) 

Ei mitään laatutammoja! :D

Vierailija
16/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omistaisin sokeriruokoplantaasin ja etsisin sinne renkiä, haluaisin fyysisesti vahvan miehen. Parisuhteeseen en tarvitse.

Vierailija
17/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin sellaisen halinallen, jolla on vähän vatsaa ja isot kämmenet ja joka osaa halia ja olla hellä. Sellaisen jonka karvaiseen kainaloon voisi vaan käpertyä ja katsoa perjantai-illan roskaohjelmia telkasta ja naureskella <3 Siitä minä unelmoin

Vierailija
18/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yleensä aika pienetkin miehet on fyysisesti vahvempia kuin naiset. Tunnen esim. yhden ammattimetsurin/arboristin joka on minua puoli päätä lyhyempi (olen vain keskimittainen nainen, en pitkä) ja on aivan varmasti fyysisesti vahvempi kuin minä. Ja minä olen naiseksi vahva.

Tietysti jos miehellä on vaikka joku sairaus joka estää liikkumisen, hän voi olla hyvinkin heikko. Olisiko se este parisuhteelle? Ehkä. Jos mieheni sairastuisi, voisin sen kanssa elää, mutta vaikea uskoa että valitsisin miehen joka on minua heikompi.

Vierailija
19/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikompaa miestä naisen on helpompi manipuloida.

Vierailija
20/20 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa jo 40- 50 vuotiaista suomimiehistä on kaljamahaisia löysäkatkiksisia turhakkeita. Erektio-ongelmat "rutiinia", ja kaljakassi kulkee joka päivä kaupasta kotiin ja se näkyy pöhöttyneessä ulkomuodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi