Mitäs nyt? Tinderistä loppui miehet, Happy pancakessa tosi rumia miehiä.
samoin Suomi24:ssä. Missä kaikki hyvännäköiset miehet on?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä ääni E-Kontaktille.
Maksullinen palvelu tosin, mutta löysin elämäni miehen sieltä. :*E-Kontakti oli minun mielestäni taas aivan järkyttävä. Kotikutoinen ja kökkö tekele. Kahteen eri otteeseen kokeilin ja ehdottomasti rumimmat ja vähä-älyisimmän oloiset miehet siellä.
Sellaista maalaismeininkiä 90-luvulta peräkammarinpoikineen.
Samoin Eliittikumppanit, jossa olin hetken. Lähinnä ylipainoisia, kaljuuntuneita bussikuskeja ja vastaavia... Tai tylsiä tosikoita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä??? Haukutko sä mun miestä rumaksi, joka on siellä happy pancakessa, vai mikä oli nimeltään deittisivusto :D siellä se on ollu jo pitempään oman kuvan kera ja väittää olevansa sinkku vaikka yhessä asutaan saman katon alla :D
Vaikka kohta ei enää asuta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on tuhansia miehiä. Jos yksikään heistä ei kelpaa niin on peiliin katsomisen paikka.Mies
Tinderissä on parhaimman näköiset miehet, se on totta. Valikoimaa rajaa ikä, etäisyys, motiivi... Hyvin suuri prosentti hakee lähtökohtaisesti yhdenillanjuttua tai seksisuhdetta. Matchi tulee melkein kaikkien kanssa, mutta kun katson riviä, en innostu kenestäkään. En jaksa edes vastata viesteihin :( Tiedän, että olen hyvin kriittinen. Minua on varmaan elämäni aikana hemmoteltu niin hyvännäköisillä miehillä, että netistä en sellaisia löydä.Ap
Ajattelitko sinä, että joku nyt yhtäkkiä tuo sinne paljon hyvännäköisiä miehiä vai haluatko vain haukkua, miten kaikki miehet ylipäätään ovat rumia? En nyt tajua tätä valitusta. Jos kukaan ei kelpaa, niin voi voi, sitten pitää olla ilman. Jos jonkun välttämättä haluat, niin ala perkaamaan sitä listaasi. Niin me muutkin teemme.
Ensimmäinen vaihtoehto olisi mukavin:)Ap
Eli kuvitteletko tosissasi, että niin voisi tapahtua, vai miksi teit tämän aloituksen?
No en kuvittele.........
Aihe aiheiden joukossa, kunhan jutustelen ja toivon saavani lukea muiden kokemuksista ja ajatuksista.
Ap
Tinderella ei ole näköjään vielä nähnyt aloitustasi. Häneltä saat varmasti ymmärrystä.
Luin joskus tutkimuksesta, jonka mukaan miehet pitävät itseään merkittävästi paremman näköisinä kuin muut ihmiset. Naiset ovat itsekriittisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä??? Haukutko sä mun miestä rumaksi, joka on siellä happy pancakessa, vai mikä oli nimeltään deittisivusto :D siellä se on ollu jo pitempään oman kuvan kera ja väittää olevansa sinkku vaikka yhessä asutaan saman katon alla :D
Vaikka kohta ei enää asuta :D
Joo haukun. Anteeksi. Ja tsemppiä sulle uuteen elämään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Luin joskus tutkimuksesta, jonka mukaan miehet pitävät itseään merkittävästi paremman näköisinä kuin muut ihmiset. Naiset ovat itsekriittisempiä.
Siis premman näköisinä kuin muut ihmiset pitävät heitä.
Siirry katselemaan Norjan Tinderiä tai Badoota ja saatat yllättyä iloisesti. Tosin en tiedä minkäikäinen olet. Ne komeimmat löytyvät kyllä alle 35-vuotiaista. Mutta kumminkin paljon enemmän hyvännäköisiä, itsestään huolehtivia ja positiivisemmalla asenteella varustettuja miehiä on Norjan Tinderissä ainakin minun mielestäni. Tosin kieli voi ehkä olla ongelma mutta nopeastikkos googlen kääntäjää käyttää ja suurin osa täällä puhuu englantia kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis premman näköisinä kuin muut ihmiset pitävät heitä.
Jep miehet arvioivat usein itsensä keskiverron näköiseksi. Naiset arvioivat miehen usein rumaksi
Ensamt Sommerfugl kirjoitti:
Siirry katselemaan Norjan Tinderiä tai Badoota ja saatat yllättyä iloisesti. Tosin en tiedä minkäikäinen olet. Ne komeimmat löytyvät kyllä alle 35-vuotiaista. Mutta kumminkin paljon enemmän hyvännäköisiä, itsestään huolehtivia ja positiivisemmalla asenteella varustettuja miehiä on Norjan Tinderissä ainakin minun mielestäni. Tosin kieli voi ehkä olla ongelma mutta nopeastikkos googlen kääntäjää käyttää ja suurin osa täällä puhuu englantia kumminkin.
Uskon, että löytyy parempia miehiä sieltä, mutta vaatisi aikamoista elämänmuutosta ryhtyä suhteeseen niin pitkällä välimatkalla.
Ap
Tuli äsken match tosi hyvännäköisen miehen kanssa. Liian nuori, liikaa välimatkaa, liian kouluttamaton. Plääh.
Ap
Mulla on vielä kokeilussa se ohjelma. Nyt parin päivän sisällä ei ole matcheja tullut, ja mietinkin kuinka kauan pitää niitä matcheja odotella. Käytättekö naiset Tinderiä useammin viikonloppuisin kuin viikolla? Onkohan Tinderissä(kin) se ongelma että siellä on miehiä vaikka muille jakaa, mutta naisia on vain murto-osa? Oikeassa elämässä tapaan kyllä musta kiinnostuneita naisia, mutta tuossa ohjelmassa lähinnä kiehtoo asioden mutkattomuus. Saa sanoa etukäteen mitä on etsimässä. Onhan se reilua kumpaakin kohtaan myöntää, ettei ole mitään vakavaa seurustelusuhdetta etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vielä kokeilussa se ohjelma. Nyt parin päivän sisällä ei ole matcheja tullut, ja mietinkin kuinka kauan pitää niitä matcheja odotella. Käytättekö naiset Tinderiä useammin viikonloppuisin kuin viikolla? Onkohan Tinderissä(kin) se ongelma että siellä on miehiä vaikka muille jakaa, mutta naisia on vain murto-osa? Oikeassa elämässä tapaan kyllä musta kiinnostuneita naisia, mutta tuossa ohjelmassa lähinnä kiehtoo asioden mutkattomuus. Saa sanoa etukäteen mitä on etsimässä. Onhan se reilua kumpaakin kohtaan myöntää, ettei ole mitään vakavaa seurustelusuhdetta etsimässä.
Matchit tulee heti alussa. Siis eniten. Pidä itsesi koko ajan näkyvissä.
Ensamt Sommerfugl kirjoitti:
Allekirjoitan! Sama juttu naisten kanssa, asuin pari vuotta Norjassa ja oli kyllä aikamoinen kulttuurisokki kun naiset oli positiivisia, avoimia ja ennakkoluulottomia..ja ihan törkeen hyvännäköisiä :) Vientiä mulla oli siellä, osin johtui varmaan siitä että olin "eksoottinen" :D
Suomenruotsalainen kun olen, niin kielen kanssa tulin suht hyvin toimeen :)
Jouduin valitettavasti muuttamaan takaisin, mutta jäi ainakin hyvät muistot :)
M34
Regardless of the reason, an interesting fact stands: Women have better insight when it comes to judging attractiveness. They don’t overestimate their own level of attractiveness (like men do), nor do they let their own level of attractiveness bias their ratings of the attractiveness of others.
Lukekaa täältä lisää (jos te rumat miehet edes englantia ymmärrätte):
https://www.psychologytoday.com/blog/the-sports-mind/201507/when-men-ar…
Vierailija kirjoitti:
Regardless of the reason, an interesting fact stands: Women have better insight when it comes to judging attractiveness. They don’t overestimate their own level of attractiveness (like men do), nor do they let their own level of attractiveness bias their ratings of the attractiveness of others.
Lukekaa täältä lisää (jos te rumat miehet edes englantia ymmärrätte):
https://www.psychologytoday.com/blog/the-sports-mind/201507/when-men-ar…
Taitaa olla tapa boostaa omaa egoa, jos miehet tiedostaisi oma rumuutta, ei kukaan rumilus tekisi aloitteita mikä taas johtaisi yksinäisyyteen, katkeruuteen jne. Koska kyllähän jotkut rumat miehetkin on parisuhteessa
Naisillahan tätä ongelmaa ole samalla tavalla, suurimmalle osalle löytyy ottajaa
Vierailija kirjoitti:
Tinder on luusereiden sovellus.
Pyh. Siellä nyt on "kaikki".
Ei se pelkkä miesten ulkonäkö mutta ne nimimerkit... esimerkiksi "TyydytysMies" - voi elämänkevät!
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelkkä miesten ulkonäkö mutta ne nimimerkit... esimerkiksi "TyydytysMies" - voi elämänkevät!
Tai Toohotforyou eikä tyypissä ollut mitään kuumaa, ei edes haaleaa.
Ap
E-Kontakti oli minun mielestäni taas aivan järkyttävä. Kotikutoinen ja kökkö tekele. Kahteen eri otteeseen kokeilin ja ehdottomasti rumimmat ja vähä-älyisimmän oloiset miehet siellä.
Sellaista maalaismeininkiä 90-luvulta peräkammarinpoikineen.