Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs nyt? Tinderistä loppui miehet, Happy pancakessa tosi rumia miehiä.

Vierailija
09.02.2017 |

samoin Suomi24:ssä. Missä kaikki hyvännäköiset miehet on?

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on tuhansia miehiä. Jos yksikään heistä ei kelpaa niin on peiliin katsomisen paikka.

Mies

Vierailija
42/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslukija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslukija kirjoitti:

Ne miehet ajattelevat sinusta samalla tavalla.

Ei ajattele.

Ap

Kyllä ajattelevat. Muuten olisit jo varattu ja vientiä olisi.

Sinä nyt et ymmärrä lukemaasi. Tarjokkaita ja vientiä on paljon, mutta minua ei kiinnosta kukaan heistä. He pitävät kyllä minua kauniina, ainakin joukolla sanovat niin. En löydä miesten joukosta sellaisia, joita pitäisin hyvännäköisinä. Keskivertoja joskus, mutta eivät sytytä. Näen kyllä kaikki samat miehet kuin muutkin. Ongelma ei ole se, että en löydä miestä, vaan se, että en löydä hyvännäköisiä miehiä. Heitä ei ole. Moni kyllä sanoo itse olevansa komea, mutta ei minusta. Kyllä, tässä mielessä olen pinnallinen. Minulla on siihen oikeus. En halua tähän ketä tahansa vaan kaikin puolin hyvän, myös ulkonäöltään, vaikka muu onkin tärkeintä.

Ap

Komeita ja hyviä miehiä on kyllä mutta ei sinulle. Voit miettiä mistä se johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslukija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslukija kirjoitti:

Ne miehet ajattelevat sinusta samalla tavalla.

Ei ajattele.

Ap

Kyllä ajattelevat. Muuten olisit jo varattu ja vientiä olisi.

Sinä nyt et ymmärrä lukemaasi. Tarjokkaita ja vientiä on paljon, mutta minua ei kiinnosta kukaan heistä. He pitävät kyllä minua kauniina, ainakin joukolla sanovat niin. En löydä miesten joukosta sellaisia, joita pitäisin hyvännäköisinä. Keskivertoja joskus, mutta eivät sytytä. Näen kyllä kaikki samat miehet kuin muutkin. Ongelma ei ole se, että en löydä miestä, vaan se, että en löydä hyvännäköisiä miehiä. Heitä ei ole. Moni kyllä sanoo itse olevansa komea, mutta ei minusta. Kyllä, tässä mielessä olen pinnallinen. Minulla on siihen oikeus. En halua tähän ketä tahansa vaan kaikin puolin hyvän, myös ulkonäöltään, vaikka muu onkin tärkeintä.

Ap

Komeita ja hyviä miehiä on kyllä mutta ei sinulle. Voit miettiä mistä se johtuu.

Meinaat että sovellukset suodattavat hyvännäköiset miehet pois juuri minun näkyviltäni? Mielenkiintoista...

Ap

Vierailija
44/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monista miehistä - ja miksei naisistakin - saa sekä hyviä että huonoja kuvia. Tuntuu että monet miehet eivät panosta kuviin ollenkaan! Epäselvä, baarissa tuoppi kädessä räpsäisty selfie Tinderissä etusivulla ja sitten ihmetellään kun ei tule tykkäyksiä!

Jaa no mulla on useampi ammattivalokuvaajan ottama kuva ja tykkäyksiä 4 puolen vuoden aikana

M31

Miks sä hakkaat päätäs seinään?

Pistä jollekin aasialaiselle saitille kuvas. Saat 100 tykkäystä joka päivä.

No haluaisin niiden tykkäysten johtavan johonkin. Mielellään juttuseuraan ja sitä kautta treffiseuraan ja ehkä jopa parisuhteeseen. Aasialaisella saitilla näin tuskin kävisi tykkäyksistä riippumatta

Vierailija
45/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siehän vasta kone ooot jos kerkisit käydä jo kaikki tinderin komiat miehet läpi ja suoli miehet jälkiruokana.

Nyt ei auta muu kuin lähtee livenä ettiin maailmalta. Ruottista suosittelen alottaan ja siitä jatkat matkaa Norjaan. Ne kun on testattu niin ostat liput Afrikkaan, siellä luulisi riittävän panomiehiä ahkerallekin naiselle muutamaksi vuodeksi ja sitte myötätuulessa seilaa karibialle ja ja rasiliaan, Sitte sie ootki jo eläkemummo ja on se soma sitte muistella kiikkustuolissa kaikkia elämäsi miehiä. Ihan käyp katteekksi.

Vierailija
46/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monista miehistä - ja miksei naisistakin - saa sekä hyviä että huonoja kuvia. Tuntuu että monet miehet eivät panosta kuviin ollenkaan! Epäselvä, baarissa tuoppi kädessä räpsäisty selfie Tinderissä etusivulla ja sitten ihmetellään kun ei tule tykkäyksiä!

Jaa no mulla on useampi ammattivalokuvaajan ottama kuva ja tykkäyksiä 4 puolen vuoden aikana

M31

Sulla on sitte sama ongelma kun yhellä miäshenkilöllä.(ihan sama millaset kuvat, ei kelpaa)

Unohtu sanoa et jän on Turust!

Heh, eikö känkkäränkkä ole mennyt vieläkään ohitse? Ihan oikeinhan minä sinut arvioin. Patologinen kiusaajahan sinä olet. Luonnehäiriöinen otus, jonka elämä perustuu muiden ihmisten törkkimiselle, eikä taatusti vain täällä netissä, eikä taatusti jää vain turkulaisiin.

Kuulehan nyt älykkö! Enkai minä tuota viestiä olisi laittanut jos "diagnoosiasi" olisin pelännyt?

Koitan nyt hankkia itsellesi edes joku nainen, jos ei muuta niin postimyynnistä?

Vierailija
47/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni E-Kontaktille.

Maksullinen palvelu tosin, mutta löysin elämäni miehen sieltä. :*

Vierailija
48/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on varattu. Tinderissä ja Happy Pancakessa on vaan pettäjät ja rumat hirvitykset. Olet nyt vähän myöhässä. Loppuelämän kestävät suhteet luodaan noin parikymppisenä.

Avioliitoista puolet päättyy eroon, toisen kierroksen suhteista vielä enemmän.

Ap

Avioliitosta vapautuvaa hyväksi tiedettyä miestä, hyvästä ja komeasta miehestä puhumattakaan,  on jonoksi asti naisia kärkkymässä vuoroaan. Ei ole tarvetta kirjautua mihinkään tinderiin. Siellä ovat vain hylkytavara.

Vierailija
49/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on tuhansia miehiä. Jos yksikään heistä ei kelpaa niin on peiliin katsomisen paikka.

Mies

Tinderissä on parhaimman näköiset miehet, se on totta. Valikoimaa rajaa ikä, etäisyys, motiivi... Hyvin suuri prosentti hakee lähtökohtaisesti yhdenillanjuttua tai seksisuhdetta. Matchi tulee melkein kaikkien kanssa, mutta kun katson riviä, en innostu kenestäkään. En jaksa edes vastata viesteihin :( Tiedän, että olen hyvin kriittinen. Minua on varmaan elämäni aikana hemmoteltu niin hyvännäköisillä miehillä, että netistä en sellaisia löydä.

Ap

Vierailija
50/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos et kiinnittäisi siihen ulkonäköön niin kovin paljon huomiota? Tokihan jollain tasolla silmää täytyy miellyttää, mutta kun tutkailet miehen ajatusmaailmaa,arvoja, miten kohtelee sua ja kemiaa välillänne? Voisit yllättyä!

Itse löysin deittipalstalta miehen, joka ei ehkä ulkoisesti ollut se "unelmamies", mutta valloitti sydämeni täysin!

Tajusin melkein saman tien, että wauu mikä mies! Siitä se rohahti rakkaus joka kasvaa joka päivä.

Vierailija
51/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matchi tulee melkein kaikkien kanssa, mutta kun katson riviä, en innostu kenestäkään. En jaksa edes vastata viesteihin :( Tiedän, että olen hyvin kriittinen. Minua on varmaan elämäni aikana hemmoteltu niin hyvännäköisillä miehillä, että netistä en sellaisia löydä.

Ap

:D Joo prinsessasyndroomasta ei ollutkaan mitään epäilystä. Ne kiiltokuvaprinssit jyystää mielummin puolta nuorempaa likkaa, ja joka viikko uutta, kuin nysväisi parisuhteessa sinun kanssasi.

Vierailija
52/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sytytetty oikein kirjoitti:

Mitäpä jos et kiinnittäisi siihen ulkonäköön niin kovin paljon huomiota? Tokihan jollain tasolla silmää täytyy miellyttää, mutta kun tutkailet miehen ajatusmaailmaa,arvoja, miten kohtelee sua ja kemiaa välillänne? Voisit yllättyä!

Itse löysin deittipalstalta miehen, joka ei ehkä ulkoisesti ollut se "unelmamies", mutta valloitti sydämeni täysin!

Tajusin melkein saman tien, että wauu mikä mies! Siitä se rohahti rakkaus joka kasvaa joka päivä.

Aika ison muutoksen vaatisi minussa. Minulle fyysisyys on niin tärkeää suhteessa, että miehen pitää olla puoleensavetävä ulkoisestikin. Toki olen tavannut ja tapaillut hyvännäköisiä miehiä, mutta he eivät ole olleet parisuhdemoodissa. Kukaan heistä ei ole vakiintunut vieläkään.

Ap

Vierailija
53/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Tinderissä on parhaimman näköiset miehet, se on totta. Valikoimaa rajaa ikä, etäisyys, motiivi... Hyvin suuri prosentti hakee lähtökohtaisesti yhdenillanjuttua tai seksisuhdetta. Matchi tulee melkein kaikkien kanssa, mutta kun katson riviä, en innostu kenestäkään. En jaksa edes vastata viesteihin :( Tiedän, että olen hyvin kriittinen. Minua on varmaan elämäni aikana hemmoteltu niin hyvännäköisillä miehillä, että netistä en sellaisia löydä.
Ap

Ajattelitko sinä, että joku nyt yhtäkkiä tuo sinne paljon hyvännäköisiä miehiä vai haluatko vain haukkua, miten kaikki miehet ylipäätään ovat rumia? En nyt tajua tätä valitusta. Jos kukaan ei kelpaa, niin voi voi, sitten pitää olla ilman. Jos jonkun välttämättä haluat, niin ala perkaamaan sitä listaasi. Niin me muutkin teemme.

54/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta? Muumimaailma, Disneyland ja muut ihmemaat. Kyllä se vielä joskus tärppää.

Vierailija
55/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti Tinder tyhjenee ennen pitkää jos swipaisee kaikki ehdokkaat hylkyyn.

Vierailija
56/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Ap

Olet pyyhkinyt mihin suuntaan ikinä pyyhkäisitkään jo kaikkien Suomen miesten kohdalla, lähde on ehtynyt. Aika suunnata ulkomaille. Sitä ei muuta mikään määrä vikinää Vauva-palstalla, joten tervemenoa.

Vierailija
57/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Tinderissä on parhaimman näköiset miehet, se on totta. Valikoimaa rajaa ikä, etäisyys, motiivi... Hyvin suuri prosentti hakee lähtökohtaisesti yhdenillanjuttua tai seksisuhdetta. Matchi tulee melkein kaikkien kanssa, mutta kun katson riviä, en innostu kenestäkään. En jaksa edes vastata viesteihin :( Tiedän, että olen hyvin kriittinen. Minua on varmaan elämäni aikana hemmoteltu niin hyvännäköisillä miehillä, että netistä en sellaisia löydä.Ap

Ajattelitko sinä, että joku nyt yhtäkkiä tuo sinne paljon hyvännäköisiä miehiä vai haluatko vain haukkua, miten kaikki miehet ylipäätään ovat rumia? En nyt tajua tätä valitusta. Jos kukaan ei kelpaa, niin voi voi, sitten pitää olla ilman. Jos jonkun välttämättä haluat, niin ala perkaamaan sitä listaasi. Niin me muutkin teemme.

Ensimmäinen vaihtoehto olisi mukavin:)

Ap

Vierailija
58/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Ap

Jos kukaan ei kelpaa, niin osta itsellesi kiikkutuoli, kissa ja dildo.

Vierailija
59/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Tinderissä on parhaimman näköiset miehet, se on totta. Valikoimaa rajaa ikä, etäisyys, motiivi... Hyvin suuri prosentti hakee lähtökohtaisesti yhdenillanjuttua tai seksisuhdetta. Matchi tulee melkein kaikkien kanssa, mutta kun katson riviä, en innostu kenestäkään. En jaksa edes vastata viesteihin :( Tiedän, että olen hyvin kriittinen. Minua on varmaan elämäni aikana hemmoteltu niin hyvännäköisillä miehillä, että netistä en sellaisia löydä.Ap

Ensimmäinen vaihtoehto olisi mukavin:)
Ap

Eli kuvitteletko tosissasi, että niin voisi tapahtua, vai miksi teit tämän aloituksen?

Vierailija
60/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on tuhansia miehiä. Jos yksikään heistä ei kelpaa niin on peiliin katsomisen paikka.Mies

Ensimmäinen vaihtoehto olisi mukavin:)Ap

Eli kuvitteletko tosissasi, että niin voisi tapahtua, vai miksi teit tämän aloituksen?

No en kuvittele.........

Aihe aiheiden joukossa, kunhan jutustelen ja toivon saavani lukea muiden kokemuksista ja ajatuksista.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi