Voiko työttömänä nauttia vapaajasta.
Itse olin työttömänä noin vuoden kuin lapset olivat pieniä. Se aika on jäänyt muistiin onnellisempana vuotena koskaan, ei ollut stressiä ja yöt olivat hyvin nukutun. Tuntuu että sinä vuotena jäi enemmän hyviä muistoja kuin koskaan. Kaipaan sitä vuotta ja sitä vapauden tunnetta. Nytt teen töitä 8-5 ja hoidan kotiaskareita , ja muuhun ei jää paljon aikaa. Nukkuminen on katkonaista ja aamulla kuin herään niin olen väsynyt.
Kommentit (13)
Mikä estää alkamasta uudelleen työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vapaaja?
Ehkä lepuuttaja?
Mä taas koin sen työttömyyden stressaavana, oli niin epävarmaa aikaa. Koskaan ei tiennyt miten saa lapset haastattelujen ajan hoitoon kun en heitä halunnut turhaan päiväkotiin laittaa. Useita hakemuksia ja pelkoa että työkkäri "pakottaa" johonkin paska duuniin tai kurssille jos ei pian jotain löydy.
Mielummin sitten kotihoidontuella niin tietää oman tilanteen useamman kuukauden päähän, tai sitten lapset hoidossa ja oikeasto hakee kunnolla töitä ja asennoitua siihen että kohta jotain töitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vapaaja?
Ehkä lepuuttaja?
Tai vapahtaja.
Vapaata on ihan liikaa ja sen viettoon väsyy, se ei enää tunnu rentouttavalta. Kaipaan jo työelämän säännöllisyyttä. Unenlaatu heikentynyt, kun jatkuvasti stressaa ja ahdistaa tämä tilanne.
Jos sulla on vapa niin nauti vaan.
En ole työtön, mutta nautin suuresti vapa-ajasta kesäisin järvellä!
Ei taida avaaja puhua äidinkielenään suomea. Vapaa-ajasta varmaankin tarkoitit?
Nautin koko ajan. Olen työtön ja aikaa on tehdä vaikka mitä vaikka maan olen makoillut lähes koko talven. Kesällä aion vaan veneillä ja kalastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vapaaja?
Vapahtaja.
Vapa-aika on kivaa. Älä pistä matoa koukkuun niin ei tarvitse edes siivota kaloja. Vapa kädessä vapauttaa.
Mikä on vapaaja?