Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs nyt? Tinderistä loppui miehet, Happy pancakessa tosi rumia miehiä.

Vierailija
09.02.2017 |

samoin Suomi24:ssä. Missä kaikki hyvännäköiset miehet on?

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä.

Mikä vika on noissa etelän miehissä ? On taatusti puhtaita ja ehkäisy / turvaseksi on tärkeysjärjestys nro1 Afrikassa niin kuin tiedetään 😃

Ei kiinnosta seksin jälkeinen eppari.

Ap

Vierailija
22/119 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge nyt Gambia-pervo se Gambiasi sinne minne aurinko ei paista. Tai mene suosiolla DTM:ään sen sijaan kun siitä sulla kuitenkin on puhe mistä puute. Koko elämäni aikana en ole tavannut ainuttakaan naista, joka olisi matkustanut Gambiaan tai edes sanonut sanan Gambia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monista miehistä - ja miksei naisistakin - saa sekä hyviä että huonoja kuvia. Tuntuu että monet miehet eivät panosta kuviin ollenkaan! Epäselvä, baarissa tuoppi kädessä räpsäisty selfie Tinderissä etusivulla ja sitten ihmetellään kun ei tule tykkäyksiä!

Jaa no mulla on useampi ammattivalokuvaajan ottama kuva ja tykkäyksiä 4 puolen vuoden aikana

M31

Vierailija
24/119 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt? No joudut syömään lettusi yksin.

Vierailija
25/119 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monista miehistä - ja miksei naisistakin - saa sekä hyviä että huonoja kuvia. Tuntuu että monet miehet eivät panosta kuviin ollenkaan! Epäselvä, baarissa tuoppi kädessä räpsäisty selfie Tinderissä etusivulla ja sitten ihmetellään kun ei tule tykkäyksiä!

Jaa no mulla on useampi ammattivalokuvaajan ottama kuva ja tykkäyksiä 4 puolen vuoden aikana

M31

Ettei menisi sitten taas toisen ääripään oudoksi. Liian hienot kuvat? Ei taida sisätiloissa otettu studiokuva ainakaan välttämättä nostaa osakkeita? Hieman autistinen lähestymistapa Tinder-kuvaan?

Vierailija
26/119 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne Tinderit. Alkosta pullo Gambinaa ja radalle. Baarista löytyy kunnon miehet. Ihan komeitakin ovat.

Vierailija
27/119 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koko valikoimassa ei ole hyvännäköisiä miehiä. Siis minun mielestäni.

Ap

Eli ongelma löytyy peilistä. Analysoi nyt vähän tilannettasi äläkä valita.

Mieti mitä piirteitä pidät hyvännäköisenä ja sen jälkeen mieti mistä kannattaa hakea. Itse en ole koskaan pitänyt tyypillisistä suomalaisista naisista (pyöreä naama on mulle turn off), espanjalaiset sen sijaan viehättävät silmää -- joten oma rakas löytyi siltä suunnalta. 

Vierailija
28/119 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hot or not

Vierailija
29/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu dilemma.

Kun naisille näytetään randomisti miehen kuvia niin ne reittaa 80% keskitason alapuolelle (oikeasti keskitason alapuolella on 50% miehistä).

Se top-20% panee kaikkia eikä niillä ole mitään hinkua vakiintua. Silloin joutuisi tyytymään pelkästään yhteen pilluun, ja muutenkin parisuhde on pelkkää nalkutusta ja kompromisseja.

Loppu 80% vetää lapaseen ja katkeroituu kuten tälläkin palstalla on nähty.

Vierailija
30/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslukija kirjoitti:

Ne miehet ajattelevat sinusta samalla tavalla.

Ei ajattele.

Ap

Kyllä ajattelevat. Muuten olisit jo varattu ja vientiä olisi.

Vierailija
31/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Sulla on sitte sama ongelma kun yhellä miäshenkilöllä.(ihan sama millaset kuvat, ei kelpaa)

Vierailija
32/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Miks sä hakkaat päätäs seinään?

Pistä jollekin aasialaiselle saitille kuvas. Saat 100 tykkäystä joka päivä.

Vierailija
33/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi asia on että nää komeat miehet on tyyliin palkattu deittipalveluiden mainoksiin että niillä ois kysyntää.

Tai sitte ne on ollu todelisuudessa suhteessa jo pitkät ajat.

Suomalainen sinkkumies on komea suhteessa 1/10000 jos sittekää.

Muut on rumia. Ja tavallisia kaljamahoineen ja muine yökötyksineen

Johon kuuluu se ettei kunnosta ja muusta etuja nostavasta piitata paskaakaan vaan naisen pitäis huolia joku erotiikan tappava yökötys ettei tartte yksin olla....

Ja silti niillä on varaa valitaa naisista.

Ja puhua rumasti ko oma asenne on " en muutu , ota minut tälläisenä"

En käsitä tätä.

Vierailija
34/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Sulla on sitte sama ongelma kun yhellä miäshenkilöllä.(ihan sama millaset kuvat, ei kelpaa)

Unohtu sanoa et jän on Turust!

Vierailija
35/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä.

Mikä vika on noissa etelän miehissä ? On taatusti puhtaita ja ehkäisy / turvaseksi on tärkeysjärjestys nro1 Afrikassa niin kuin tiedetään 😃

Ei kiinnosta seksin jälkeinen eppari.

Ap

Tämä ei ollut ap. En edes tiedä, mitä epparilla tässä tarkoitetaan eikä kiinnosta.

Ap

Vierailija
36/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslukija kirjoitti:

Ne miehet ajattelevat sinusta samalla tavalla.

Ei ajattele.

Ap

Kyllä ajattelevat. Muuten olisit jo varattu ja vientiä olisi.

Sinä nyt et ymmärrä lukemaasi. Tarjokkaita ja vientiä on paljon, mutta minua ei kiinnosta kukaan heistä. He pitävät kyllä minua kauniina, ainakin joukolla sanovat niin. En löydä miesten joukosta sellaisia, joita pitäisin hyvännäköisinä. Keskivertoja joskus, mutta eivät sytytä. Näen kyllä kaikki samat miehet kuin muutkin. Ongelma ei ole se, että en löydä miestä, vaan se, että en löydä hyvännäköisiä miehiä. Heitä ei ole. Moni kyllä sanoo itse olevansa komea, mutta ei minusta. Kyllä, tässä mielessä olen pinnallinen. Minulla on siihen oikeus. En halua tähän ketä tahansa vaan kaikin puolin hyvän, myös ulkonäöltään, vaikka muu onkin tärkeintä.

Ap

Vierailija
37/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkopp kirjoitti:

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Unohtu sanoa et jän on Turust!

Heh, eikö känkkäränkkä ole mennyt vieläkään ohitse? Ihan oikeinhan minä sinut arvioin. Patologinen kiusaajahan sinä olet. Luonnehäiriöinen otus, jonka elämä perustuu muiden ihmisten törkkimiselle, eikä taatusti vain täällä netissä, eikä taatusti jää vain turkulaisiin.

Vierailija
38/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varattu. Tinderissä ja Happy Pancakessa on vaan pettäjät ja rumat hirvitykset. Olet nyt vähän myöhässä. Loppuelämän kestävät suhteet luodaan noin parikymppisenä.

Vierailija
39/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on varattu. Tinderissä ja Happy Pancakessa on vaan pettäjät ja rumat hirvitykset. Olet nyt vähän myöhässä. Loppuelämän kestävät suhteet luodaan noin parikymppisenä.

Avioliitoista puolet päättyy eroon, toisen kierroksen suhteista vielä enemmän.

Ap

Vierailija
40/119 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki joko Kiinassa tai E-Koreassa. Japanista löytyy myös. Lentolippua kannattaa katsella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi