Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA!!!

Vierailija
17.03.2006 |

Auttakaa mua! Mulla on 3kk poika ja nyt on ruvennut menemään hermot kun poika huutaa..Etenkin jos ollaan kaupungilla ja syöttämisen jälkeen laitan rattaisiin ja alkaa huuto, ihmisten tuijotus saa mun hermot kireelle ja pinnan palamaan. Tänään räjähdin pojalle autossa kun huusi niin huusin takaisin, sen jälkeen itkin ja olo on ihan hirvee. Auttakaa mua ja kertokaa miten voin hillitä hermostumista ja maltin menettämistä!!!??!! Etenkin ihmisten tuijotus kun poika huutaa saa mut hermostumaan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmaan ole nyt avuksi mutta pakko kommentoida.

miksi poikasi huutaa esim syöttämisen jälkeen? oletko miettinyt sitä? vai ajatteletko että hän huutaa ihan sinun kiusaksesi?

hänellä voi olla kuuma, ilmaa mahassa, läheisyyden/hellyyden kaipuu tmv.

kerran kaupassa yksi äiti jutteli kaikessa rauhassa kännykkään ja aivan pieni lapsi huusi pää punaisena turvakaukalossaan, täysissä toppatamineissa. äiti ei ollut pikaisesti käymässä vaan shoppaili rauhassa pitkän aikaa. lapsi huusi sydäntäraasravasti. huuto ei minua häirinnyt, vaan näidin asenne. hän ei tehnyt elettäkään lapsen rauhoittamiseksi. sanoi puhelimessakin että joo, se huutaa vaan koko ajan, että mä en jaksa. olis nyt jo hiljaa.

huoh... tiedän että lapset huutavat myös ilman syytä joskus, mutta eikö voi ymmärtää että lapsella voi tulla myös kuuma, jano, mitä vaan. paljonko maksaa edes yrittää rauhoittaa vauvaa?

ja sorry, en toki tiedä sinun tilannettasi, saatakin rauhoitella vauvaa. tämä vain tuli mieleeni ja oli pakko purkautua.

ihmisten katseista ei pidä välittää, vaikka se onkin helpommin sanottu kuin tehty. jos itse tiedät ettet voi auttaa vauvaa mitenkään sillä hetkellä, älä muista välitä. mutta jos mahdollista, ota vauva syliin, saattaa rauhoittua paremmin.

Vierailija
2/5 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yrittänyt rauhoittaa, mutta syytä en oikein tiedä. Kyse ei ole nyt siitä että miksi poika huutaa vaan mun hermostumisesta. Tänäänkin yks nainen sanoi toiselle kahviossa että hiljentäis nyt jo lapsensa. Justiinsa, odottakaas vahän laitan pojan offille..:/ Siis oikeesti!! Onko täällä muita jotka hermostuvat ym.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmisiä me vaan ollaan, hermojen kuulukin välillä reistailla. Mä en usko, että sellaisia äitejä onkaan, jotka aina hymyilevät ja leipovat pullaa. Ainakaan niillä ei ole oikeita vauvoja vaan jotain Baby Borneja.

Vierailija
4/5 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mun tytär on jo 2v mutta muistelen olleeni aika kireänä silloin kun hän oli alle 5 kk ja huuteli iltapäivisin monta tuntia putkeen.

Olethan aina muistanut RÖYHTÄYTTÄÄ vauvan ruuan jälkeen? Mä en sitä heti tajunnut aluksi tehdä ja silloinhan sinne vauvan masuun jää " kupla" joka itkettää.

En pidä sua tyhmänä tai mitään- älä loukkaannu- mutta halusin vain varmistaa koska siinä asiassa ite aikanaan " mokailin!"

Vauva voisi viihtyä myös KAPALOSSA, jos kietaiset sen sillai ei liian tiukalle mutta napakasti, että vauvalla on turvallinen olo ,ja kädet on suorana vartalon suuntaisesti sivuilla.

Meidän pikkunen rakasti kapaloa ja lopetteli huutojakin aina kun rauhoittui kapaloon päästyään. Kannattaa ainakin kokeilla.

Se ihmisten katseista välittämättä oleminen on varsinkin aluksi vaikeaa- toleranssi kehittyy ajan myötä. Ihmiset on siitä aika pöljiä otuksia että kun vauva hymyilee ja on suloinen niin kaikki ihastelee, mutta heti jos itkuun parahtaa niin kaikki lepertelijätkin alkaa mulkoilla äitiä heti vaativasti.....

Tsemppiä!

Vierailija
5/5 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse ymmärrän täysin tilanteen, jos jonkun lapsi itkee. Toki saattaa olla joskus huonosti hoidettu lapsi, mut harvoin. Aina me haluamme lapsillemme hyvää=)

Joten älä välitä mitä muut ajattelee. Lapsi saattaa huutaa kun makuun päsee ja täts it!

Ite meinasin kans hermostua pojalle, mut aina hoin, että hän ei tee sitä kiusallaan, ei huuda ilkeyttää, vaan siihen on aina jokin syy. Ilmoittaa itkulla kun haluaa apua/huomioo. Hänellä on jokin vaihe, että haluaa olla sylissä. Onko pakko mennä kaupungille, pidä tauko. Hillitse itsesi. On ihan normaalia hermostua ja tuntea tuollaista. Kunhan ne hillitsee. Ite huusin kans tänään, meil 2.v poika joka kitisi ihan koko päivän, huono omatunto tuli niin lujaa. Mut ei voi mitään, tehty mikä tehty. Huh. No mä sit heti sen jälkeen nauratin ja halin. Autossa oltiin sillon=(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan