herrajee noita teinejä, polvet vilkkuu revityistä farkuista ja nilkat paljaana! pakkasta 24c
ysärilläkin oli revittyjä farkkuja, mutta sinne alle tungettiin sukkahousut! ja kengissä oli varret. nykyteinit ovat tyylikkäitä ja upeita, mutta hulluja. pipot päässä ja polvet paljaina..
Kommentit (34)
Nilkat paljaana-muoti on keksitty muualla kuin Suomessa, joten on hurjaa, että se on levinnyt kylmiin maihin. Nilkat paljaana kun kuljetaan nyt ihan kaikkialla, mutta vain osalle muodin seuraamisesta on tullut hyytävän kylmä haaste.
Vierailija kirjoitti:
Joo, just tuossa käytiin tytön kanssa keskustelua aiheesta, päivän aikana kun pitää mennä toiselle koululle pariksi tunniksi ja matkaa taitaa olla puolisen kilsaa, samoin bussipysäkille. Ehei pipoa, herranjestas, menee tukka pilalle! Takki auki, sen alla ohut paita, revityt farkut, ei pitkiksiä. Lapaset sentään laittoi käteen ja tennareiden sijaan varrelliset nahkakengät, toki siellä alla sitten ne varrettomat sukat.
Teinityttöjen pitäis hypätä sellainen 5 v eteenpäin pikakelauksella, kun elämä on niin vaikeaa. Tukka, meikit, vaatteet ja jatkuva epävarmuus kaikesta.
Ihanaa olla ikivanha akka, joka voi laittaa päälle just mitä haluaa ja tarvii. Poika eilen sanoikin, että teinitytöt ei oo vielä huomanneet vissiin, että on talvi ja sattuva asumaan Suomessa.
Meillä sama homma mut ei edes lapasia laita. Kuulemma eilen luistelemassa oli kädet menneet ihan harmaaksi...mut pakottaa ei voi. Muistan kyllä omn nuoruuden ja silloin oli kovat pakkaset. Ei pipoa eikä farkkujen alla koskaan mitään pitkää.
Siitä huomaa tulleensa vanhaksi että omaan silmään säähän sopimaton pukeutuminen näyttää typerältä. En puhu edes käytännöllisyydestä, vaan siitä miltä se näyttää. Jotkut tennarit ja paljaat nilkat ei vaan sovi talvimaisemaan. Itsekin kyllä panostan pukeutumiseen ja tykkään tyylikkäistä vaatteista, mutta en enää laittaisi kevätkenkiä jalkaan talvella, koska se vaan näyttäisi väärältä.
Mun teini-iän (n. 10 vuotta sitten) aivoituksia oli pitää takkia auki säällä kuin säällä. Oli muuten kylmä talvisin. Nyt kun kattoo vanhoja valokuvia, niin näyttää armottoman tyhmältä. Tekee noi nykyteinitkin tuota silti vielä.
Toisesta ääripäästä löytyy silloiset skedejäbät, jotka pitivät pipoa lämpimällä kesäsäällä :D
jos teini liikkuu ilman pipoa, jota se tekee, niin ihan sama onko nilkat paljaana vai ei.
Sairas on teinin ajatusmaailma. Mutta omapa on elämänsä, siinähän pilaavat terveytensä.
Ja se kutittaa teidän persettä koska..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitin googlatakin Karditashin opin, muttei siitä tullut mitään tulosta, tarkoitetaanko tässä kuitenkin niitä Kardashianeita?
Mä selvennän sulle. Ilmeisesti Amerikassa on yhdet jotain tännimiset julkkinaiset, joista en kyllä yhtään tiedä miksi ne on julkkiksia. Mikäli olen ymmärtänyt, sillä on jotain tekemistä sen kanssa, että niillä on isot takapuolet ja ne julkaisee auliisti tissi-ja peppukuvia nettiin. No nämä ei luonnostaan ole virheettömän kauniita, joten ne on kehittäneet meikkaustyylin jossa ilmeisesti laitetaan ainakin viittä eri väriä pakkelia naamaan monena kerroksena. Jos näet teinejä, joiden naama on oranssi tai ruskea, ja ihan eri värinen kuin kaula ym, niin on kyse tästä.
Hei kiitos sinulle selvennyksestä, tuo Kardashian-perhe on nimenä minulle tuttu. Olin ihan vilpittömästi ihmeissäni, kun joku puhui Karditashin opista, luulin että sellainen on olemassa. :D
Hankkisit paljasnilkkahullu vaikka jonkun harrastuksen.
Mua tuli yks aamu vastaan teini napapaita päällä, ohut kesätakki auki, ilman pipoa, hanskoja ja kaulahuivia ja tietenkin nilkat paljaana. Mulla oli toppahousut ja -takki ja tietenkin kaikki muukin asiallinen varustus kun ulkona on -20 astetta pakkasta. Hieman huvitti tän tytön ilme kun sitä ihan selvästi palelsi todella paljon. En oikeesti oo nähnyt kellään niin järkyttynyttä ilmettä vähään aikaan. En tiä tuliko sille tytölle yllätyksenä, että ulkona oli kylmä vai mikä sitä niin järkytti :D
Tytöllä oli varmasti hirmuisen kylmä, mutta ei auta, koska muoti.
Onko sulla naama paljaana pakkasessa, ap? Naamassa on lämmön haihtuvuus huomattavasti suurempaa kuin nilkoissa tai polvissa.
Joten ei nyt kauheasti kannata vouhottaa. Jos teini vilustuu, niin se ehkä oppii jotakin.
Toissapäivänä odotin bussia pysäkillä -20 asteen pakkasella ja katsoin miten vieressä seisovalla tytöllä oli kirkuvan punaiset nilkat. Harkitsin jo tarjoavani omia villasukkiani hänelle, mutta onneksi bussi tuli.
Onhan tämä tietysti hullua, mutta ei auta, koska muoti.
Ja kohtahan se kevät tulee, toukokuulle tämä on ihan sopiva vaatetus, tai ainakin kesäkuulle.
Mä selvennän sulle. Ilmeisesti Amerikassa on yhdet jotain tännimiset julkkinaiset, joista en kyllä yhtään tiedä miksi ne on julkkiksia. Mikäli olen ymmärtänyt, sillä on jotain tekemistä sen kanssa, että niillä on isot takapuolet ja ne julkaisee auliisti tissi-ja peppukuvia nettiin. No nämä ei luonnostaan ole virheettömän kauniita, joten ne on kehittäneet meikkaustyylin jossa ilmeisesti laitetaan ainakin viittä eri väriä pakkelia naamaan monena kerroksena. Jos näet teinejä, joiden naama on oranssi tai ruskea, ja ihan eri värinen kuin kaula ym, niin on kyse tästä.