Häpyhuulten leikkaus
Onko väliä meneekö yksityiselle vai julkiselle puolelle? Onko gyneillä taitoa leikata julkisella puolella esteettisesti? Asun tampereella. Suositelkaa leikkaavia gynejä.
Kommentit (77)
18, annoin, mutta se ei johtanut mihinkään.
Diacorissa sanoivat että johan on erikoinen työnjälki ollut että miten voikin noin huonosti leikata.
21, no ei häpyhuuliin kyllä jää kun ne laserilla leikataan.
Nyrkkisääntö on se että julkisella puolella leikataan ainoastaan VAIKEIMMAT ulkonäkövirheet. Epämuodostumat jne. sekä tietysti toiminnalliset virheet.
Kallista lystiä yksityispuolella. On se kumma, että edelleen 2017 alapään kosmeettisia haittoja vähätellään. Miehet asialla ja päättämässä?
Kurja juttu! Kuka leikkasi? Oliko kokenut? Erikoislääkäri? Lopputulos ei pitäisi olla noin huono mitä kuvailit
24, minulla maksoi vähän yli 400e.
25, gyne oli joka leikkasi julkisella.
Vakuutusyhtiökin korvaa kun saa suosituksen gyneltä
Vierailija kirjoitti:
21, no ei häpyhuuliin kyllä jää kun ne laserilla leikataan.
Mitenköhän repeävät synnytyksessä?
29, no ihan normaalit häpyhuulet nämä ovat nyt ja eivät ole yhdessäkään synnytyksessä revennyt, voiko ne edes? Ja yksi lapsi syntyi perätilassakin että ei kuule oel mitään haittaa että olen korjauttanut häpyhuulet =)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä arpiset häppärit kovalla arpikudoksella on haluttavat. Eikös juu??
Perehd nykyisiin leikkaustekniikoihin ennen kuin mustamaalaat plastiikkakirurgiaa. Ja kuka tässä on jostain haluttavuudesta puhunut. Ei mitään muuta aspektia kuin seksi, seksi ja seksi.
Ahti Pekkola hyvä gyne tampereella. En tiedä leikkaako. On mehiläisessä tietääkseni.
Tuota tuota ... homot valkaisee anuksen ja tytöt leikkelee häppärit. Onko se niin, että nykyisin työhakemukseen ei laiteta enää naaman kuvaa, vaan perseen tai toosan kuva? Vai missä te niitä esittelette?
Vierailija kirjoitti:
Ahti Pekkola hyvä gyne tampereella. En tiedä leikkaako. On mehiläisessä tietääkseni.
Ahti oli myös julkisella, aika persoona. Saatiin suostutella käyttämään sukkia leikkaussalissa. Välillä onnistui, välillä ei.
lörpättävät ja lurpattavat häppärit on kamalat, haisevat ja rumat, kannattaa leikata niin on se sit nätimpikin se tussunderi
Mulla on myös rinnoista leikkattu kasvaimia, ja yhden yhtä arpea ei ole kun on taitava plastiikkakirurgi joka tekee ompeleet!
Häpyhuulet voi olla todella kivuliaat jos ovat isot, minulla siis oli sisemmät, ne haittasi omaa naiseksi kasvamista todella paljon, kivusta puhuttakaan, tottakai olen miljoonakertaisesti tyytyväinen että korjautin ne! Ilman haittoja, ilman arpia.
Minkälaisia tötteröitä teillä oikein on, kun pitää leikellä? Hetulat puristuksissa vai viivapimpsamuoti syynä?
37, kaikki kun eivät ole samanlaisia, sinullakin kasvaa olkapäiden välissä ikävä paise, koskas sen poistat?
Tuleeko ilman laseria sitten pahat arvet? Onko Pekkola osaava?
39, nykyään kyllä taidetaan ihan laserilla ne leikata, kun verenvuoto on minimaalista.
Olisipa hienoa, jos arpia ei leikkauksista alapäähän tulisi. Välilihakin paranisi arvettomaksi :D