Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpyhuulten leikkaus

Vierailija
08.02.2017 |

Onko väliä meneekö yksityiselle vai julkiselle puolelle? Onko gyneillä taitoa leikata julkisella puolella esteettisesti? Asun tampereella. Suositelkaa leikkaavia gynejä.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkujat taitaa olla itse saman operaation tarpeessa? Miksi muuten moinen hyökkäys

Tarvetta ei varmaankaan voida arvioida nettikirjoittelun perusteella.

Fysiologinen perustelu voi, huom; saattaa, olla mahdollinen kun labia minoran prominentti on yli 4cm ulompien häpyhuulien ulkopuolelle niiden vapaasti roikkuessa.

Vierailija
62/77 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkujat taitaa olla itse saman operaation tarpeessa? Miksi muuten moinen hyökkäys

Fysiologinen perustelu voi, huom; saattaa, olla mahdollinen kun labia minoran prominentti on yli 4cm ulompien häpyhuulien ulkopuolelle niiden vapaasti roikkuessa.

4 cm? Ohhoh. Ei kovin...minoraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ei tarvitse esineellistää naisia. Naiset tekevät sen ihan itse.

Vierailija
64/77 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella miten fyysisen haitan korjaus on esineellistämistä. Itse en ole saanut korjausta, vaikka repeän jatkuvasti seksissä ja vessassakäyntikin sattuu kun paikat hiertyvät kun tuo välilihan yläosassa oleva lieve ei anna periksi ollenkaan, vaan hiertyy ja repeää jatkuvasti, eikä suostu venymään millään konsteilla. Sekin lienee vain esineellistystä kun en pysty seksiin ilman kipua, miehen mieliksihän se vain...  Synnytystä hollataan aina  parannuskeinoksi, mutta en halua lapsia ja mieskin on jo steriloitu. Voin vain kuvitella miten tuskaa liian isojen häpyhuulten kanssa on...

Vierailija
65/77 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella miten fyysisen haitan korjaus on esineellistämistä. Itse en ole saanut korjausta, vaikka repeän jatkuvasti seksissä ja vessassakäyntikin sattuu kun paikat hiertyvät kun tuo välilihan yläosassa oleva lieve ei anna periksi ollenkaan, vaan hiertyy ja repeää jatkuvasti, eikä suostu venymään millään konsteilla. Sekin lienee vain esineellistystä kun en pysty seksiin ilman kipua, miehen mieliksihän se vain...  Synnytystä hollataan aina  parannuskeinoksi, mutta en halua lapsia ja mieskin on jo steriloitu. Voin vain kuvitella miten tuskaa liian isojen häpyhuulten kanssa on...

Varmaan viitattiin kuitenkin näihin epäsymmetrisyyden takia leikkaukseen menneisiin ja vastaaviin.

Vierailija
66/77 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Onko paikalla ketään naista jolla on ulkonevat häpärit ja jolla EI ole ollut haittaa suurista häpyhuulistaan?

Vierailija
67/77 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
68/77 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin minäkin mennä nippasee pahimmat roikot pois.

Vierailija
69/77 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

saakohan miehet peeniksen ehostusleikkauksia ilmasiks julkisella?

Vierailija
70/77 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniin jatkopaloja julkisilta.

Vierailija
71/77 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diacorissa

Kuka siellä leikkaa

Vierailija
72/77 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa joku että mitä haittaa on isoista häpyhuulista?

Vierailija
73/77 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt 2kk leikkauksen jälkeen toinen huulista turvonnut mutta ei kipeä. Hiertää ym. Onko normaalia? Kohta jälkitarkastus onneksi. Toinen puoli alusta lähtien parani hitaammin ja oli paljon turvonneempi.

Vierailija
74/77 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 5 cm, eikä näistä kyllä ole mitään ongelmaa. Ehkä jos ois kilpapyöräilijä? Tavallisessa elämässä vain nautintoa lisäävää.

Vierailija
75/77 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä tuo kuuluisi julkiselle samalla tavalla kuin esim.miehen rinnan liikakasvun leikkaus.

Myös peniksen pidennys olisi hyvä leikkaus, mutta valitettavasti nykykeinoin se ei ole vielä turvallinen ja tehokas.

Minun ei ole edes miehenä vaikea ymmärtää että moni nainen haluaa tuollaiseen leikkaukseen. Eräässä ohjelmassa nainen vähän epäili että pitäisikö tuollaisia leikkauksia teettää nuorille ja antaako se jotenkin väärän kuvan tms. mutta sitten kirurgi tms. näytti naiselle kuvia potilaista ennen leikkausta ja nainen meni hiljaiseksi.

Vierailija
76/77 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esileikissä kookkaat häpyhuulet lisäävät kiihottumista tehokkaasti, pelkäisin, että leikkaus vaikuttaisi tähän heikentävästi.

Voi, voi. On sulla pelot!

Miksi sitten leikkautit?

Vierailija
77/77 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko tosissasi, että verorahoilla leikellään sinun tussuasi, koska häppärit nyt vähän rehottaa?

Sellaisen käsityksen sain motiiveistasi, koska et selkeästi ole aiheeseen perehtynyt. Vastaus on siis, että jollei sulla ole oikeasti terveydellistä haittaa, menet yksityiselle. Julkisella et myöskään todellakaan valikoi leikkaavaa kirurgia. :D

Kaikkee sitä!

Kahvit meinas lentää suusta työpaikan tauko huoneessa kun luin tämän.