Hävettää kun mies on niin ulalla/typerys uusissa tilanteissa
Menee ihan idiootiksi, veistelee tyhmiä vitsejä joille nauraa yksin ja muut vilkuilevat muualle vaivaantuneina. Muuttuu persoonana aivan täysin jos tapaa uusia ihmisiä/jännittää/joutuu yllättävään tilanteeseen etc.
Muutoin fiksu ja sanavalmis mies.
Esimerkiksi olimme kaupassa, hoksasin entisen tuttavani olevan maistatuttamassa jotain leikkelettä siellä. Menin juttelemaan ja maistelemaan lihaa. Mies kyhötti hiljaa vieressä, mutta sitten tuttavani sanoi hönelle että mukava tavata, hän on kuullut sinusta paljon hyvää. Ja jotain small talkia siitä leikkeleestä. Mies maistoi esillä olevaa leikkelettä, huusi silmiään pyöritellen että "eijjj hjuoono!" Yrittäen vaivaannuttavasti matkia Jorma uotista. Häpesin jo silloin, mutta sitte mies vielä otti kaksi palaa lisää, laittoi ne muka korvikseen, lähestyi minua muka vaanien ja sanoi "LILLULLII" siis what???! Häpesin niin paljon että ette usko. Tuttavani ei tiennyt miten suhtautua. Kiireenvilkkaa ja vaivaantuneina toivottelin hauskaa päivänjatkoa ja pakenin paikalta.
En kestä enää.
Kommentit (12)
Kuis noin viisas on ottanut tyhmän miehen itselleen?
Uusi lähestymiskulma miesvihaprovoiluun.
Muuten hyvä miesvihaprovo, mutta missään ei maistateta leikkeleitä niin suurina paloina tai kokonaisina siivuina, että niiden kanssa voisi leikkiä "korvia".
Siispä 0.25/5.
Vierailija kirjoitti:
No jos tää nyt on totta niin ei se mun mielestä tee ihmisestä välttämättä tyhmää jos jännittää uusia sosiaalisia tilanteita ja käyttäytyy siksi tyhmästi/nolosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tää nyt on totta niin ei se mun mielestä tee ihmisestä välttämättä tyhmää jos jännittää uusia sosiaalisia tilanteita ja käyttäytyy siksi tyhmästi/nolosti.
Jep. Miesvihan lietsomisen lisäksi tässä pilkataan introvertteja ja erilaisista sosiaalisten tilanteiden peloista kärsiviä ihmisiä. On taas palstamammoilla niin hulvattoman hauskaa. NOT.
No en usko.