YLE pyytää kansalta apua Trumpin mollaukseensa
Ylen toimittajat haluaa mennä vielä syvemmälle asiattomuksiin ja vierittävät tästä syyn kansalle "joka pyysi tätä" ja "itseppä pyysitte".
http://yle.fi/uutiset/3-9446663
Lähetin oman vastauksen heille missä haukuin heidät toimittajat trolleiksi ja vihapuheen levittäjiksi ja olen oikeassa.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kerro edes YKSI hyvä asia jonka Trump on saanut aikaan.
Hän pyrkii saamaan hallitsematonta maastamuuttoa aisoihin. Ei ole ilmaston kannalta mitenkään kestävää valtavat väestön siirtymät. Ongelmat pitää ratkoa siellä missä ongelmia ilmenee.
Hän pyrkii saamaan työtä takaisin USA:han. Hän pyrkii laittamaan muut Natomaat maksamaan suuremman osan Naton kustannuksista. Hänellä on haluja suitsia julkista sektoria.
Nämä keksin näin pikaisesti.
ap.
Mitä, "hallitsematonta maastamuuttoa"? Siis muuri rakennetaan, että jenkit ei pakene Meksikoon :D?
Hallitsematonta maastamuuttoa Syyriasta , Irakista jne. Luulit että tarkoitan hallitsematonta maastamuuttoa USA:sta :D :D Milloin olet tätä havainnut , unissasi vai?
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän pyrkii saamaan hallitsematonta maastamuuttoa aisoihin. Ei ole ilmaston kannalta mitenkään kestävää valtavat väestön siirtymät. Ongelmat pitää ratkoa siellä missä ongelmia ilmenee.
Hän pyrkii saamaan työtä takaisin USA:han. Hän pyrkii laittamaan muut Natomaat maksamaan suuremman osan Naton kustannuksista. Hänellä on haluja suitsia julkista sektoria.
ap.
Mitä, "hallitsematonta maastamuuttoa"? Siis muuri rakennetaan, että jenkit ei pakene Meksikoon :D?
Hallitsematonta maastamuuttoa Syyriasta , Irakista jne. Luulit että tarkoitan hallitsematonta maastamuuttoa USA:sta :D :D Milloin olet tätä havainnut , unissasi vai?
ap.
Ei voi olla "hallitsematonta maahanmuuttoa" noista maista kun sielta tullaan USAan viisumi kourassa. Sen viisumin myontaa USA itse tarkan syynin ja harkinnan jalkeen, erittain hallittua toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
ap.
Tuo maahantulo kieltohan lentokentillä koski ihmisiä, joilla oli paperiasiat kunnossa. Se hallitsematon maahantulohan on tapahtunut Meksikon rajalla. Omien kokemusteni mukaan USA:n on todella vaikea tulla lentokoneella, niin tiukat tarkastukset ovat jo tähän asti olleet lentokentillä (9/11) jälkeen.
Haluaisin nähdä numero 1 tv:n ruudussa tällä tavoin että.. minä linkitän millaisen ykkösen minä halua. Minä linkitän hyvin vauvan kautta ja piirrän sen paperille jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
ap.
Tuo maahantulo kieltohan lentokentillä koski ihmisiä, joilla oli paperiasiat kunnossa. Se hallitsematon maahantulohan on tapahtunut Meksikon rajalla. Omien kokemusteni mukaan USA:n on todella vaikea tulla lentokoneella, niin tiukat tarkastukset ovat jo tähän asti olleet lentokentillä (9/11) jälkeen.
Mutta 9/11 ei tultukaan tullin kautta.. hehheh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
ap.
Mutta 9/11 ei tultukaan tullin kautta.. hehheh..
Heh, heh, mutta neljän lentokoneen kaappaus ei olisi onnistunut, jos turvatarkastukset olisivat olleet nykypäivän tasolla. Jonkinlaisen turvatarkastuksen läpihän ko kaapparit aseineen olivat kuitenkin menneet tuona kohtalokkaana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä numero 1 tv:n ruudussa tällä tavoin että.. minä linkitän millaisen ykkösen minä halua. Minä linkitän hyvin vauvan kautta ja piirrän sen paperille jos siltä tuntuu.
??????? Anteeksi kuinka?
Mikä hemmetin persujen kokoontumispaikka tästä palstasta on tullut? Teitä tyhmempiä ei olekaan, muuttakaa jonnekin autiolle saarella ja perustakaa oma PerusValtio. Tehän sitä just ette osaa mitään muuta kuin haukkua muita ja heitellä typeriä ja mitäänsanomattomia fraaseja, kuten se teidän Soininnekin. Öyhötys on teidän leipälajinne.
Ja juu, en ole paljon vihaamanne vihervassari, enkä mikään mukaan, olen täysin epäpoliittinen henkilö. Trumpista en ole kirjoittanut tänne mitään, enkä tee sitä nytkään, mulla ei ole hänestä mielipidettä, aika näyttää millainen on ja mitä saa aikaan. Mutta persujen päätön heiluminen ja tyhjänpäiväinen suunsoitto on niin nähty.
Odotas kun aloittaa rajoittaa suomalaisten maahanmuuttoa, miten silloin suu pannaan?[/quote]
Niin, sehän on heidän asiansa siellä päättää omat säännöt. Tuollaisesta kiukuttelu on kuin itkeminen siitä ettei pääse vapaasti naapurin jääkaapille ja sänkyyn aina kuin huvittaa.
Ei se USA ole mikään kaikille avoin ilmainen huvipuisto.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri iltapäivälehden tarjontaa: Trumpia haukkuva juttu (joka päivä pitää olla vähintään yksi) ja Suomi Ensin -liikettä haukkuva juttu. Samaan aikaan eräässä suuressa lehdessä kerrotaan suomalaisiin kohdistuvasta vakavasta terroriuhasta, tästä ei ollut sanaakaan? Miksi?
Kun päivästä toiseen on tarjolla toinen toistaan typerämpiä juttuja vakavine asiavirheineen ja käsittämättömän kirjoitusvirhemäärän kera - unohtamatta jokaviikkoista "oletko aina kuorinut banaanin väärin" -kansalaisten masentamiskampanjaa, niin nyt riitti ja loppui iltapäivälehtien lukeminen.
Niinsanotuille toimittajille ei ole valjennut, mikä määritellään uutiseksi ja mikä on mielipidekirjoitus, sillä uutisia kirjoittaessa annetaan omien vasemmistolaisten mielipiteiden tulla räikeästi esiin ja vääristetään koko uutista ihan toiseksi kuin todellisuus. Sitten jätetään kertomatta ne oikeat - ja oikeasti tärkeät - uutiset. Voivat sitten toimituksessa kohta ihmetellä lukijakatoa, mainostajakatoa ja tulevia turhantoimittajien irtisanomisia, kun en ole todellakaan ainoa, joka haluaisi kuulla totuuden ja oikeita uutisia, eikä jonkun asenteellisen hörhön propagandaa ja typerää lällättelyä siitä, että voi kauheaa, presidentti katsoo telkkaria aamutakissa. Vastaavan tasoisia tekstejä voi halutessaan lukea yläasteen vessan seinistä.
Aivan samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh? Eihän tuossa puhuta mistään mollausjutuista. Miksi et lapsellisen haukkumisen sijaan ehdottanut asiallista juttua josta haluaisit kuulla?
Koska YLE ei käsittele Trumpin tekemisiä asiallisesti. Toimii ihan samoin kuin työpaikkkakiusaaja jonka kiusaamista on hyvin vaikea todistaa.
YLE on jo ehdollistanut kuulijakunnan niin että mikä tahansa heidän juttu Trumpista kääntyy asiattomaksi.
YLE on tarkoituksella tehnyt Trumpista vitsin.
Kyllä Trump on ihan itse tehnyt itsestään vitsin. Seuraapa muidenkin maiden medioita esim BBC ei mitenkään myötäkarvaan silittele Trumppia. Nyt Trump oli vetänyt herneet nenään, kun tyttären suunnittelemat puvut eivät kelvanneet enää tiettyyn tavarataloon. On siinä pressalla huolet!
Kai ymmärrät kuinka vasemmistolainen aatteestaan BBC on? Ihan samanlainen propagandalaitos kuin YLE. Lue vähän muitakin kuin agendamedioita.
Vierailija kirjoitti:
Odotas kun aloittaa rajoittaa suomalaisten maahanmuuttoa, miten silloin suu pannaan?
Niin, sehän on heidän asiansa siellä päättää omat säännöt. Tuollaisesta kiukuttelu on kuin itkeminen siitä ettei pääse vapaasti naapurin jääkaapille ja sänkyyn aina kuin huvittaa.
Niin jenkithän ovat kaikki maahanmuuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei liity tähän asiaan mitenkään.
Sama asia, kuin että minä haukkuisin julkisesti sinun nenääsi rumaksi ja minua alettaisiin syytellä asiattomasta käyttäytymisestä. Tässä kohtaa minun ystäväni tulisi puolustamaan minua sanomalla "Ihmiset, kertokaa edes YKSI kaunis piirre hänen nenässään"
Masentavaa kuinka yksinkertaisesti ja naiivisti ihmiset ajattelevat.
M40
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri iltapäivälehden tarjontaa: Trumpia haukkuva juttu (joka päivä pitää olla vähintään yksi) ja Suomi Ensin -liikettä haukkuva juttu. Samaan aikaan eräässä suuressa lehdessä kerrotaan suomalaisiin kohdistuvasta vakavasta terroriuhasta, tästä ei ollut sanaakaan? Miksi?
Voi juku. Trumpista huudellaan siksi, että hän ei osaa käyttäytyä valtion johtajana, vaan sotkee omat bisnekset ja politiikan, vaalikampanjan ja valtion johtamisen ja lisäksi hänellä on aivan liian herkkä nahka. Suomi Ensin liikkeestä ei ole paljon kuulunut kun niitä isoja mielenosoituksia ei ole enää ollut täyttämässä kaupunkien toreja. Nyt sitten kuuluu kun liikkeen ulkomaalainen johto on näköjään käärinyt hyväuskoisten kannattajien rahat taskuunsa ja hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Ja jos saan arvata, niin tämä "suuri lehti" tunnetaan lyhenteellä mv...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh? Eihän tuossa puhuta mistään mollausjutuista. Miksi et lapsellisen haukkumisen sijaan ehdottanut asiallista juttua josta haluaisit kuulla?
Koska YLE ei käsittele Trumpin tekemisiä asiallisesti. Toimii ihan samoin kuin työpaikkkakiusaaja jonka kiusaamista on hyvin vaikea todistaa.
YLE on jo ehdollistanut kuulijakunnan niin että mikä tahansa heidän juttu Trumpista kääntyy asiattomaksi.
Kyllä Trump on ihan itse tehnyt itsestään vitsin. Seuraapa muidenkin maiden medioita esim BBC ei mitenkään myötäkarvaan silittele Trumppia. Nyt Trump oli vetänyt herneet nenään, kun tyttären suunnittelemat puvut eivät kelvanneet enää tiettyyn tavarataloon. On siinä pressalla huolet!
Kai ymmärrät kuinka vasemmistolainen aatteestaan BBC on? Ihan samanlainen propagandalaitos kuin YLE. Lue vähän muitakin kuin agendamedioita.
Ja itsekö seuraat medioita laidasta laitaan :). Rohkenen epäillä, kun lukee noita sinun propagandistisia juttujasi. Veikkaan, että mieluisinta lukemistasi on Hommafoorum ja sieltä tulevat linkit :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto johtaa maailamaa, meillä on jo YLE, BBC, CNN, USA:n suurimmat lehdet jne. Mutta onneksi teillä on luotettavana vastavoimana mv ja fox.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotas kun aloittaa rajoittaa suomalaisten maahanmuuttoa, miten silloin suu pannaan?
Niin jenkithän ovat kaikki maahanmuuttajia.
Kyllä siellä rajojen sisäpuolella käsittääkseni syntyy lapsia koko ajan...
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan toisinpäin: sanopa yksikin kamala päätös, jonka Trump on tehnyt! Onko sinulle ongelma se, miten USA hoitaa rajavalvontansa Meksikoon? Onko sinulle ongelma, että suuryrityksiä suosiva sopimus menee jäihin? Miksi haluat suosia aborttia? USA:ssa abortin saa vielä rv. 20 jälkeen ilman perusteita ja sitä on syytäkin vähän miettiä. Miksi sinä näet ongelmaa siinä, että tietyistä maista on väliaikainen maahantulokielto?
Enemmän mua ärsyttää nää trumpistit, jotka koettaa saada Trumpista keppihevosta muukalaisvihalleen ja syrjinnälleen. "Yhyy, kun mä en halua ulkomaalaisia tänne", no kuule kun alkujaan suomalaisetkin oli vieraita tällä maalla.
Viittaatko tuolla siihen yhtakkiseen 7maan banniin? Noilla ihmisilla jotka jaivat kentille jumiin oli asialliset viisumit jotka USAn lahetysto oli myotanyt 18kk. tutkimusten jalkeen tai sitten voimassaoleva pysyva oleskelulupa. Ei sielta yhtaan terroristia ollut tulossa. Kunhan aiheutti kaaosta ympari maailmaa ja nyt juttu on oikeudessa.