Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökylässä Maria Veitola : Selänteet - keskusteluketju

Vierailija
08.02.2017 |

Jutellaan tässä :)

Alkaa nyt :)

Kommentit (533)

Vierailija
301/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Eemilin isä on?

Vierailija
302/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mieheni sanoisi minun kuulteni telkkariohjelmassa, että maksaa luonnossa panoksestani perheen ylläpitoon,  sanoisin suoraan, että kuules, tuollainen ei käy. Eihän siinä ole kunnioituksesta tietoakaan. Noh, ilmeisesti Selänteen kiimataloudessa se kuuluu sisäpiirin vitseihin... sikahauskaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Selänteiden lakiasiainhoitajat (ne samat jotka poistattivat sen surullisenkuuluisan YouTube-pätkänkin) olleet jo ennen kuvauksia varmistaneet, ettei mitään ikävää ja epämiellyttävää tulla ruudussa esittämään. Siksi Mariakin oli niin vaivautunut ja normaalia vaisumpi. Ei uskaltanut suututtaa, ainakaan herraa ja tämän vanhaa äitiä. Tai se tunnelma jäi. Sirpan ja lasten seurassa Mariakin oli rennompi.

Hattua pitää nostaa Sirpalle että jaksaa katsella anoppia, eli Teemun Liisa-mammaa, jatkuvasti nurkissaan!

Mä vähän luulen, ettei Sirpalta kysytä lupia anopin vierailulle. Teemu van ilmoittaa, että äitinsä on tulossa. 

Vierailija
304/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Eemilin isä on?

Teemu. Se ettei sisarukset ole toistensa kopioita ei todista yhtään mitään. On aika ikävää sitä nuorta miestä kohtaan, että ihmiset jatkaa tätä typerää spekulaatiota. Olen itse oman sukuni taholta joutunut vastaavaan tilanteeseen. Isäni ei kuulemma ollut isäni ja mulle etsittiin "oikeaa" isää koko lapsuuteni. Ja niin että itsekin siitä kuulin. Ei ollut hauskaa. Antakaa lasten olla, heidän isänsä ei kuulu muille. Eiköhän Teemu osaa isyytensä selvittää jos siihen on tarvetta.

Vierailija
305/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun mieheni sanoisi minun kuulteni telkkariohjelmassa, että maksaa luonnossa panoksestani perheen ylläpitoon,  sanoisin suoraan, että kuules, tuollainen ei käy. Eihän siinä ole kunnioituksesta tietoakaan. Noh, ilmeisesti Selänteen kiimataloudessa se kuuluu sisäpiirin vitseihin... sikahauskaa. 

Suurimmalla osalla suomalaisia on huono huumorintaju. Näkee tälläkin palstalla. Nauretaan jollekin narsissi miehenä, mitä kisSAS sanoo, ja millainen tamppoonikoru sulla on.

Vierailija
306/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se arvata että palstavegaanit tulevat heti halveksumaan Teemun ja Sirpan sekasyöntiä ja Teemun kommentteja siitä. Totuus kuitenkin on, että suurin osa tervejärkisistä ihmisistä ajattelee lihansyönnistä kuten Teemu, eikä siinä ole mitään tuomittavaa. Teemu oli aivan oikeassa, miksei juuri vaikka hän olisi se joka syö lihaa joka on jo muutenkin tapettu?

No joo ja huippukiekkoilijaksi varmasti olisi tullut ilman eläinproteiineja. :D Mikä on popsia goji-marjoja, jos ei tarvitse mitään oikeasti fyysistä tehdä.

Vierailija
307/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä pätkiä ei nähty?

Veitola ranchin portilla kameralle: "Vähän mua kyllä pelottaa onkohan Sirpa humalassa."

Veitola Sirpalle ja Teemulle: "Maksoiko Seiska teidänkin häät?"

Veitola Sirpalle: "Aina kun sua on nähty tv:ssä, vauva-palstalla on sen jälkeen mietitty miksi sun ääni on tommonen. Miksi se on?"

Veitola Teemulle: "Ootsä koskaan pettäny Sirpaa? Vauva-palstalla kiertää sellainen huhu."

Veitola Sirpalle: "Onko Teemu kaikkien sun lasten isä? Vauva-palstan mukaan ei. Tajuutsä, jengi kelaa netissä että sen teidän vanhimman pojan isä on yks muu mies."

Veitola kameralle: "Vitsit mulla tulee semmonen suojelunhalu tota Sirpaa kohtaan. Kaikki on käyttänyt sitä hyväkseen. Siis ihan kauheeta. Mä en kestä. Kun se kuori mulle sen kananmunankin..."

Veitola sängyssä kameralle, alahuultaan purren, pohdiskellen: "Me kalkkarokäärmeet ollaan täällä jotenki ihan omituisia."

Vierailija
308/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun mieheni sanoisi minun kuulteni telkkariohjelmassa, että maksaa luonnossa panoksestani perheen ylläpitoon,  sanoisin suoraan, että kuules, tuollainen ei käy. Eihän siinä ole kunnioituksesta tietoakaan. Noh, ilmeisesti Selänteen kiimataloudessa se kuuluu sisäpiirin vitseihin... sikahauskaa. [/quote

Koska sinulla ei ole minkäänlaista miestä ja vähiten miljonääriä kiekkosankaria, niin huoli pois.

Vierailija
309/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Eemilin isä on?

Teemu. Se ettei sisarukset ole toistensa kopioita ei todista yhtään mitään. On aika ikävää sitä nuorta miestä kohtaan, että ihmiset jatkaa tätä typerää spekulaatiota. Olen itse oman sukuni taholta joutunut vastaavaan tilanteeseen. Isäni ei kuulemma ollut isäni ja mulle etsittiin "oikeaa" isää koko lapsuuteni. Ja niin että itsekin siitä kuulin. Ei ollut hauskaa. Antakaa lasten olla, heidän isänsä ei kuulu muille. Eiköhän Teemu osaa isyytensä selvittää jos siihen on tarvetta.

Etkö itse ikinä ole kiinnostunut oikean isäsi henkilöllisyydestä?

Vierailija
310/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulahtanut oli Sirpa mahtaako viini maistua liikaa ja tupakka ylähuulitupakkaryppyjen perusteella... vaikutti kulissiliitolta. Eiköhän Teemu ole jäänyt kiinni satoja kertoja muiden naisten kanssa vehtailusta. Sirpa vaikutti laiskalta. Ukko tuonut rahat mutta Sirpa ei viitsi siivota tms. Jossain naistenlehdessä joskus oli kun heillä on siivooja puutarhuri lapsenlikka jne. Huippu oli Sirpan kommentti että oli maksanut jonain päivänä laskuja plus teki lounaan niin tunsi että oli saanut sinä päivänä jotain aikaiseksi. Todella vetelää touhua. Kumpikin vielä alle 50 v eli nuori. Mutta hyvin laiskaa on elämä. Luulisi että laiskottelu jo kyllästyttäisi.

Vierailija
311/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitola ranchin portilla kameralle: "Vähän mua kyllä pelottaa onkohan Sirpa humalassa."

Veitola Sirpalle: "Aina kun sua on nähty tv:ssä, vauva-palstalla on sen jälkeen mietitty miksi sun ääni on tommonen. Miksi se on?"

Veitola Teemulle: "Ootsä koskaan pettäny Sirpaa? Vauva-palstalla kiertää sellainen huhu."

Veitola Sirpalle: "Onko Teemu kaikkien sun lasten isä? Vauva-palstan mukaan ei. Tajuutsä, jengi kelaa netissä että sen teidän vanhimman pojan isä on yks muu mies."

Veitola kameralle: "Vitsit mulla tulee semmonen suojelunhalu tota Sirpaa kohtaan. Kaikki on käyttänyt sitä hyväkseen. Siis ihan kauheeta. Mä en kestä. Kun se kuori mulle sen kananmunankin..."

Veitola sängyssä kameralle, alahuultaan purren, pohdiskellen: "Me kalkkarokäärmeet ollaan täällä jotenki ihan omituisia."

Teemu Selänne on alfa. Ei silloin hipsteriämmät hypi silmille.

Vierailija
312/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin halunnut edes vilaukselta nähdä sen vanhimman (?) pojan, joka ei selkeästikään ole teemun munasta lähtöisin.

Ei se sirppakaan mikään pulmunen ole.

Se yksi poika on kieltämättä erinäköinen kuin muut lapset.

Kuka on oikeasti Teemun isä? Jostain vaan tunkee esiin et isänä pitämänsä äitinsä aviopuoliso ei ole biologinen isä vaan toinen mies urheilupiireistä... Kuulema ulkonäkö sama.

Googleta  Seppo Lindström, Teemu on isänsä kopio.

Vierailija
313/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei vain Sirpasta tulisi höppänä pilleristi/alkoholisti lasten lentäessä pesästä. :(

Vierailija
314/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu kestämään ku Teemu ei oo enää yhtenään pelireissuilla jne. Lapset kasvaa ja Sirpa jää.

Vierailija
315/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Eemilin isä on?

Mun isä oli mun oikea isä, ihan biologinen isä. Usko tai älä. Tuo isyysepäily oli vain ilkeydentekoa äidilleni, joka oli epämieluisa miniä sukuun. Siksi se lasta satuttikin. Isäni ei ikinä isyyttään epäillyt, pisti porukkaa välillä kuriin ilmoittamalla, että jos turvat ei pysy kiinni niin asia käsitellään oikeudessa. Olihan ne hetken hiljaa, mutta eihän hulluja mikään pysäytä. Oikeuteen ne kai olis pitänyt vetää, mutta oliko sekään juoruja pysäyttänyt, vähän epäilen. Ne kun alkaa elää omaa elämäänsä kun ne on kerran ulos suusta päästetty.

Vierailija
316/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuu kestämään ku Teemu ei oo enää yhtenään pelireissuilla jne. Lapset kasvaa ja Sirpa jää.

Sirpa teki viisaasti vielä yhden lapsen. 

Vierailija
317/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Veitolan yövittuilu-osiokin oli jätetty pois - vain tässä jaksossa. Nythän se olisi voinut tarkastaa, mitä kello 3 yöllä oikeesti tapahtuu. 

Vierailija
318/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Eemilin isä on?

Mun isä oli mun oikea isä, ihan biologinen isä. Usko tai älä. Tuo isyysepäily oli vain ilkeydentekoa äidilleni, joka oli epämieluisa miniä sukuun. Siksi se lasta satuttikin. Isäni ei ikinä isyyttään epäillyt, pisti porukkaa välillä kuriin ilmoittamalla, että jos turvat ei pysy kiinni niin asia käsitellään oikeudessa. Olihan ne hetken hiljaa, mutta eihän hulluja mikään pysäytä. Oikeuteen ne kai olis pitänyt vetää, mutta oliko sekään juoruja pysäyttänyt, vähän epäilen. Ne kun alkaa elää omaa elämäänsä kun ne on kerran ulos suusta päästetty.

Ja kaikki tämä olisi saatu loppumaan isyystestillä. Anna kun arvaan, sitä ei jostain syystä tehty, koska olihan selvää kuka isäsi on.. Hmmm..

Vierailija
319/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei käy kuten Tiina Kurrille, viini alkaa maistua liikaa ja Teemu keksii nuoremman.

Vierailija
320/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan leikattu pois. Veitola oli täyskuohittu. Ilmeisesti Teukan lakimiehistö toimitti etukäteen listan asioista, joista ei puhuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän