Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökylässä Maria Veitola : Selänteet - keskusteluketju

Vierailija
08.02.2017 |

Jutellaan tässä :)

Alkaa nyt :)

Kommentit (533)

Vierailija
261/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en nähnyt lämpöä tämän pariskunnan välillä. Kämppäkaveruutta ja taloudenhoitoa, ja lasten kuskaamista sinne tänne.

Kyllä minusta sitä lämpöä oli.  Ja silloin kun Veitola kysyi Teemulta (illalla siellä nuotiolla) heidän suhteestaan, Teemu kyllä mietti hetken mitä sanoisi, mutta silmiin syttyi heti lämpö kun katsoi vaimoaan. Ja Teemuhan vastasi ihan kivasti, eli, että heillä on kivaa yhdessä ja sen jälkeen näitä intohimojuttuja jotka on oikeasti tärkeitä suhteessä. Heillä  sitä "himoa" on riittänyt koko liiton ajan. Niinhän se pitää ollakin. Kyllähän sen avioliiton pitää rakkauden lisäksi olla myös sitä taloudenhoitoa, lasten kouluun vientiä ja  kuskaamista sinne tänne. Sitähän se elämä on.  Ei sitä kukaan jaksa/halua kuherrella montakymmentä vuotta jatkuvasti putkeen vaikka kuinka toista rakastaisi. Arki on arkea meille jokaiselle ja arjessa on omat pakolliset hommat.

Vierailija
262/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ohjelma aikoihin. Veitola on varmaan mun sielunsisko kun se haastattelee aina mun mielestä kiinnostavia tyyppejä. Muutenkin sen katkeruus ja heikohko itsetunto ja hyökkäävä asenne muistuttavat minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoinpa minäkin elämäni ensimmäisen Maria Veitola -ohjelman. Täytyy sanoa, että en kyllä ymmärrä ollenkaan av:n kritiikkiä, en Teemun, enkä Sirpan osalta. Kumpikin aivan tavanomaisesti ja normaalisti elivät elämäänsä, tosi taviksia mielestäni eivätkä yhtään leuhkoja tms. Nyt on mammat kaivaneet jotain piilomerkityksiä ihan kaikesta mahdollisesta :D, jopa Sirpa Selänteen äänestä :D! 

Ja tuo Sirpan mielipide kotiäitiydestäkään ei kyllä ollut sanottu arvosteluksi muille äideille mielestäni mitenkään, hänhän vain totesi oman mielipiteensä, toisessa kohtaahan kertoi, että hänellä ei mitään ammattiin liittyviä haaveita ole koskaan ollut. 

Vierailija
264/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai Teemun himot kohdistuvat mahdollisiin rakastajattariin tms. Ei tuon luokan ukko vuosikymmeniä tyydy mihinkään vanhenevaan tanttaan. Testosteronitasot varmasti kohdillaan. Tuollainen teiniparijuttu on oiva tarina ja hyvää pr:ää niin kuin ne maitomainokset aikoinaan. Ja höppänimmät vielä uskoo. :D

Vierailija
265/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onx toi Sirpa yli viiskymppinen? Naamastaan ainakin.

Aurinko vanhentaa.

Vierailija
266/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kans Veitola näyttää välillä eksyneeltä, epävarmalta. Vaikka yrittää antaa kuvaa itsevarmasta, hyökkäävästä toimittajasta. Kun on kyse Selänteestä ja rahasta niin kysymykset on mitään sanomattoa, ei arvostella ja kysellä liikaa. Kantti ei kestä. On vaan hienoa paistatella rikkaiden varjossa. Varsinkin kun Teemu sanoi kähtiessä "varmaankin tavataan joillain kokkareilla" ja Sirpakin jotain samaan suuntaan. Hienoa olen päässyt piireihin.

Tuolla pukeutumisellaan ja pienellä lippalakilla antoi lauta tyylittömän, oudon kuvan itsestään. Varsinkin niissä pikkupojan vaatteissaan. Ihmettelivät varmaan Ameriikassa tuota ilmestystä.

Nyt kyllä jo naurattaa:D Eiköhän siellä Amerikassa ole nähty ihmeellisempääkin, kuin  Veitolan vaatteet. Naurettavaa edes väittää, että ne nyt niiiiin ihmeelliset olisi olleet, että koko manner niitä ihmettelee.

Vierailija
267/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin en nähnyt Teemun ja Sirpan välillä sellaista lämpöä kuin pitkään naimisissa olleiden välillä luulisi parhaimmillaan olevan. No joo, eihän sellainen aina telkkariin välity, tiedetään, mutta jotenkin Teemu oli hirveän etäinen ja tyly jopa omaa vaimoaan kohtaan. Väänsi kaiken jotenkin vitsiksi ja sen intohimokommentinkin lopetti sellaiseen pelotteluun, että "haetaan sitten muualta". Ei kehunut Sirpaa ollenkaan vaan puhui yleisellä tasolla.

Maria kysyi Teemulta että miksi tykkäät Sirpasta (tai jotenkin noin).

Teemu oli vähän aikaa hiljaa. Mietin jo että apua, sano nyt jotain ja äkkiä!! Ja sanoihan se sitten, että Sirpan kanssa on hauskaa ja mitä muuta se sanoikaan, en muista. Mietin että ei se kovin lämpimältä vaikuttanut, se hetki. Kun pitää oikein miettiä mitä sanoisi.

Ja siinä vaiheessahan Sirpalla tuli kyynel silmäkulmaan, Teemu sanoi "älä sit ala itkeen!". Ihan kuin heillä olisi selvittämättömiä juttuja, ja Sirpa kuuli kuinka Teemu nyt siitä sitten kuitenkin tykkää ja oli helpottunut.

No tästä kohdasta minullekin tuli se fiilis. Niin, voihan olla, että Teemu ei ole kovin avoin tuollaisissa asioissa, mutta muutenkin se yhdessäolo vaikutti niin väkinäiseltä. Luulisi, että noin pitkästä suhteesta irtoaisi kameroiden edessäkin jotain erityisempää kun kuitenkin vapaalla olivat.

No parit ovat kyllä yhdessä vuosikymmeniä, vaikka sekä ystävien kuullen, että puolison selän takana arvostellaan rajustikin.Olen ollut tilanteissa, jossa mies on sanonut vaikka mitä vaimostaan isossa joukossa ja itseäni on mm. imitoitu ilkeästi.Sellaisia me vaan näytämme olevan.Eihän Teemu kuitenkaan mitään pahaa sanonut Sirpasta.Kun katsen ja muistelen elämää harvoin on esim. lämpöä pariskuntien välillä näytetty julkisesti.Usein huomaan presidenttimme vaivaantuneen ilmeen kun vaimonsa osoittaa ilmeillään kiintymystään.

Mutta toisaalta olen kodista, jossa äitiäni huoriteltiin, eikä oma mieheni sanonut koskaan mitään hyvää, ei edessä eikä takana, päinvastoin tyhmä ja ruma olin, joten olen ehkä jäävi tässä asiassa.Kerran olen kuullut sivusta erään miehen ylistävän vaimoaan ihanaksi ja olin ällikällä lyöty!

Nyt en ota kantaa Sirpaan ja Teemuun, mutta sinulla taitaa olla erikoinen lähipiiri. No joo, kyllä mäkin olen joskus kuullut kun joku arvostelee miestään/vaimoaan rumasti seurueessa- mutta itse en kyllä arvosta tällaista ihmistä juurikaan. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 24 vuotta, joista 15 naimisssa. Me kunnioitamme toisiamme niin paljon, ettei meillä ole mitään tarvetta ja halua haukkua toista missään seurueessa, selän takana tai toisen läsnä ollessa. Minusta se olisi kamalaa, ja samoin miehestäni. Ollaan tästä puhuttukin. Eri asia on sitten, jos on jotain ongelmia ja niistä puhuu hyvän ystävän tms. kanssa. 

Meillä tai muillakaan lähipiirissä ei ole sen kummempaa tarvetta sen puoleen ylistääkään toista, halailla tai pussailla julkisesti tms. (mitä tekevät usein kulissia ylläpitävät, kohta eroavat parit) vaan osataan olla ihan luontevasti yhdessä ja puhua toisille ja toisista ystävällisesti. Olisipa kauheaa, jos pitkän parisuhteen myötä mies alkaisi minua haukkumaan!

Ihanaa että olet onnellisessa liitossa.Juuri noin asioiden pitääkin olla ja varmaan on terveiden ihmisten kohdalla.Itselleni moni nainen on "itkenyt" miehestään sitä ja tätä ja sitten on tietty se klassikko miehen taholta: "vaimoni ei ymmärrä minua" jolloin en voi kuin huutonauraa.

Mielestäni Teemun ja Sirpankaan ei tarvitse näytellä suhteestaan, jota jotkut täällä vinkuvat, kun kirjoittavat suhteen "väkinäisyydestä"."Kel onni on se onnen kätkeköön."  Jos minulta kysyttäisiin yht'äkkiä miksi rakastan lastani, menisi varmaan muutoma hetki ennenkuin osaisin vastata, koska hän nyt vaan on niin rakas.Vastaisin varmaan että rakkaus on ehdotonta.

Vierailija
268/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asiat oli ennen sotia paljon paremmin!! Miehet oli miehiä ja naiset naisia jotka omistautuivat perheelleen, lapsille, kodille. Tasa-arvoistuminen ei ole tuokut maailmalle mitään hyvää. Onneksi Trumpin kautta perinteiset arvot ovat palaamassa ja tulossa kunniaan.

Vierailija
269/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoinpa minäkin elämäni ensimmäisen Maria Veitola -ohjelman. Täytyy sanoa, että en kyllä ymmärrä ollenkaan av:n kritiikkiä, en Teemun, enkä Sirpan osalta. Kumpikin aivan tavanomaisesti ja normaalisti elivät elämäänsä, tosi taviksia mielestäni eivätkä yhtään leuhkoja tms. Nyt on mammat kaivaneet jotain piilomerkityksiä ihan kaikesta mahdollisesta :D, jopa Sirpa Selänteen äänestä :D! 

Ja tuo Sirpan mielipide kotiäitiydestäkään ei kyllä ollut sanottu arvosteluksi muille äideille mielestäni mitenkään, hänhän vain totesi oman mielipiteensä, toisessa kohtaahan kertoi, että hänellä ei mitään ammattiin liittyviä haaveita ole koskaan ollut. 

Samaa mieltä. Mä ymmärsin ihan toisella tapaa tuon kotiäitikommentin, kuin suurin osa täällä. Sirpa Selännehän puhui uraa tekevistä äideistä, jotka istuvat palavereissa eli ymmärsin niin, että ovat käytännössä koko päivän pois lastensa luota, enkä todellakaan, että tavissuomalaisen äidin työssäkäynti nyt olisi jotenkin hänen kritiikkinsä kohteena. 

Vierailija
270/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No löytyyhän täältä yksi normaali mielipidekin. Itsekin mietin samaa. Jos en olisi lukenut täältä näitä kommentteja, olisin ollut siinä uskossa, että Selänteillä on varmasti hyvä ja ihana elämä . Teemu on minusta ihan normaalin tuntuinen mies. Komeampi vain kuin moni muu.  Sirpa ihan tavallinen 48v nainen. Rahaahan heillä on kuin roskaa, mutta ei kummastakaan ollut mitään tyhjänpäivästä pelleä tehnyt.

Vierailija
271/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sirpalta puuttuu nöyryys. Elää kuin pellossa ja Teemun rahoilla. Luulisi joutilaana tekevän ahkerasti vaikka hyväntekeväisyys työtä tms., kun joutilaana nyt jo lasten kasvaessa on. On tainnut liikaa raha hurahtaa päähän, niin ei tiedä työnteosta enää mitään.

Omapa on elämänsaä, mutta ihmettelen Teemua, että on hänelle tuollainen ihan ok. Haaveilee työnteosta, miksi ei ole sitä tehnyt. Kotona kun ei tarvi kuin puuroa keitellä niin luulisi olevan hyvää vastapainoa tuolle.

Vierailija
272/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin halunnut edes vilaukselta nähdä sen vanhimman (?) pojan, joka ei selkeästikään ole teemun munasta lähtöisin.

Ei se sirppakaan mikään pulmunen ole.

Se yksi poika on kieltämättä erinäköinen kuin muut lapset.

Vierailija
273/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tarkoitti kun Sirpa sanoi etteivät ole rikkaita?

Vierailija
274/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea läheskään koko ketjua joten en tiedä, onko tästä jo mainittu ja huomasiko muut, mutta Sirpahan oli selvästi alkoholisoitumassa. Been there, done that, siksi varmaan huomasin niin selkeästi merkit.

Lisäksi hän vaikutti jotenkin onnettomalta ja yksinäiseltä. Surullista.

No ei välttämättä pahasti, vaikkakin tunnistan tuossa myös itseni ennen kuin sain lapset. Alkoholi tuo varmaan lohtua, mutta alkoholistiksi siitä voi olla vielä piiiitkä matka.

Jotenkin se viininlipittäjän olemus aina oikein korostuu kun vieressä on tervehenkinen puoliso.

Vierailija
275/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Sirpalla hiuslisäkkeitä sillä rumasti repsottamassa. Kun on käyttänyt niitä niin paljon niin omat hiukset mennyt poikki. Teemun Äiti niitä lapsia on hoitanut, oli nytkin lastenlikkana:)

Vierailija
276/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näkihän se et niskassa lisähiuksia, huonosti laitettu.

Vierailija
277/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Selänteiden lakiasiainhoitajat (ne samat jotka poistattivat sen surullisenkuuluisan YouTube-pätkänkin) olleet jo ennen kuvauksia varmistaneet, ettei mitään ikävää ja epämiellyttävää tulla ruudussa esittämään. Siksi Mariakin oli niin vaivautunut ja normaalia vaisumpi. Ei uskaltanut suututtaa, ainakaan herraa ja tämän vanhaa äitiä. Tai se tunnelma jäi. Sirpan ja lasten seurassa Mariakin oli rennompi.

Hattua pitää nostaa Sirpalle että jaksaa katsella anoppia, eli Teemun Liisa-mammaa, jatkuvasti nurkissaan!

Vierailija
278/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en nähnyt lämpöä tämän pariskunnan välillä. Kämppäkaveruutta ja taloudenhoitoa, ja lasten kuskaamista sinne tänne.

Hyvä niinkin, on myös miehiä jotka lähtevät ja jättävät naisen selviämään yksin neljän lapsen kanssa Kelan elareilla.Tärkeintähän on että lapset hoidetaan.Aikuisten välinen rakkaus on pelkkää utopiaa.

Vierailija
279/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sirpa oikeasti hoitanut lapsia itse vai onko heillä ollut englannin kielinen lastenhoitaja? Mietin vain kuin Veera puhui niin hirvittävän huonoa suomea. Kaiken järjen mukaan hänen pitäisi olla kaksikielinen ja puhua suomea ja englantia suunnilleen yhtä hyvin. Luulisi, että Sirpa ja Teemu olisivat lapsilleen puhuneet omaa äidinkieltään, kuten vanhemmat yleensä tekevät (ja se taitaa olla suosituskin), mutta ilmeisesti näin ei ole? Käytännössähän Veeralla ei siis ole äidinkieltä, ellei esim. lastenhoitaja ole opettanut Veeralle englantia niin, että siitä on tullut äidinkieli.

Vierailija
280/533 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Selänteiden lakiasiainhoitajat (ne samat jotka poistattivat sen surullisenkuuluisan YouTube-pätkänkin) olleet jo ennen kuvauksia varmistaneet, ettei mitään ikävää ja epämiellyttävää tulla ruudussa esittämään. Siksi Mariakin oli niin vaivautunut ja normaalia vaisumpi. Ei uskaltanut suututtaa, ainakaan herraa ja tämän vanhaa äitiä. Tai se tunnelma jäi. Sirpan ja lasten seurassa Mariakin oli rennompi.

Hattua pitää nostaa Sirpalle että jaksaa katsella anoppia, eli Teemun Liisa-mammaa, jatkuvasti nurkissaan!

Youtube-video löytyy täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi