Ihastuin mieheen, joka paljasti 2kk tapailun jälkeen käyneensä läpi sukupuolenkorjausleikkauksen...
Tutustuin Tinderissä erääseen mieheen muutama kuukautta sitten. Ihastuin hänen silmiinsä ja ihanaan hymyyn, meistä tuli match. Juttelimme lähes jatkuvasti whatsappin puolella ja hän on älyttömän mukava; avoin, hauska ja sellainen söpö hupsuttelija :') Olemme käyneet elokuvissa, syömässä ja ties missä. Ensisuudelman koin hänen kanssaan kuukausi ensitreffeistä. Olen ollut sulaa vahaa ja ihmetellyt, miten tuollainen lempeä mies juoksee vapaana. Kunnes hän kertoi minulle syntyneensä tyttönä. Rehellisesti sanottuna en olisi koskaan voinut arvata. Hän on älyttömän miehekäs. Seksiä emme tieteenkään olleet vielä harrastaneet, toki olin valmis siihen ja siksi hän kertoikin asiasta.
Olen nyt aivan sekaisin tunteitteni kanssa. Olen rakastunut mieheen, joka vielä seitsemän vuotta sitten oli lain edessä nainen. Omat äärettömän turhamaiset tunteeni hävettävät ja pelottavat. En ole koskaan tuntenut vetoa naisiin enkä tiedä miten suhtautuisin seksiin miehen kanssa, jolla on vielä naisen sukuelimet. Samalla pelkään läheisteni reaktiota asiaan.
Olen aivan kamala :( Voisiko tästä tulla jotain suurempaa? Sysäänkö pelkoni sivuun ja annan vain mennä? Miehelle sanoin haluavani pohtia asioita jonkin aikaa yksin. Hän sanoi, ettei hän ole menossa minnekään ja haluaa puhua kanssani kun olen valmis.
Mitä teen?
Kommentit (39)
En pystyisi minäkään, mutta jättäisin kyllä sen hyi sanan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On käynyt läpi leikkauksen, mutta on vielä naisen sukuelimet? Joku mättää...
Ehkä myöskään 2kk tapailun jälkeen on liian aikaista miettiä lapsia. Mitä vaan voi tapahtua. Mitä jos joskus paljastuu, että SINÄ et voi saada lapsia? Jos taas rakastutte ja olette toistenne sielunkumppanit, etteköhän jonkin ratkaisun löydä...
Niitä leikkauksia tarvitaan varmasti aika monta, jos naisesta mieheksi muututaan. Ehkä tältä mieheltä on esmi. poistettu rinnat, mutta sukuelimet vielä alkuperäisessä mallissaan. Sukupuolenvaihdokseen kuuluu muutakin kuin leikkaukset, mm. hormonihoito, joka on voinut olla käynnissä jo pitkään.
Kyllä, leikkauksia on monta ja sukuelimet korjataan viimeisenä. Eräs ystäväni on tämän läpi käynyt, juurikin naisesta mieheksi.
Ap ei kertonut missä vaiheessa mennään, tuli olo että tietääkö ap itse varmaksi että tapailukumppanillaan on vielä naisen sukuelimet?
Ap, puhu miehen kanssa ja kysy häneltä kaikki kysymykset mitä mieleen tulee, myös ne intiimit. Kertomasi perusteella hän vaikuttaa oikein fiksulta ja vastaa varmasti kaikkiin kysymyksiisi :)
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä! <3 Älä päästä tuollaista miestä karkuun :)
Nainen se on ja tulee naisena aina pysymäänkin. Mitkään leikkaukset tai hormonihoidot eivät muuta sitä tosiasiaa. Kannattaisi hieman tutustua biologiaan, eikä laukoa typeryyksiä.
Kertoiko mies että hänellä on vielä pimppi? Saako leikkauksella turvallisesti täysin normaalisti toimivan peniksen jolla onnistuu yhdynyä ja jossa on yhtä hyvä tunto?
Ethän sä voi tietää KOSKAAN että voitteko saada jonkun miehen kanssa biologisia lapsia. Kenellä tahansa miehellä voi olla esimerkiksi laiskat siittiöt tai voi olla, ettet itse voi saada lapsia. Hedelmöityshoidolla ja spermanluovuttajalla sinä saat biologisen lapsen.
Älä kuitenkaan lähde "kokeilemaan" pystytkö olemaan sukupuolensa korjanneen ihmisen kanssa jos ajatus tuntuu yhtään inhottavalta, tuhlaat vain molempien aikaa. Miehelläni on sama tausta, ja se ei ole aiheuttanut ongelmia, sen sijaan seksi on todella hyvää, en joudu koskaan kuuntelemaan naljailua kuukautisista tai muuta vastaavaa. En muuttaisi miehessäni mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko mies että hänellä on vielä pimppi? Saako leikkauksella turvallisesti täysin normaalisti toimivan peniksen jolla onnistuu yhdynyä ja jossa on yhtä hyvä tunto?
No ei todellakaan voi naisesta tehdä miestä, jolla olisi toimiva penis ja jopa vielä kivekset.
Saahan sitä yrittää. Joku lötkö mikropenis korkeintaan.
Ihminen ei edelleenkään ole Jumala, sori vaan.
Kaikkea älytöntä sitä kuuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua suututtaisi kuulla tuollainen 2 kk myöhemmin! Miksi ei voi heti sanoa.
Tämä kävi myös mielessäni :( Jos olisi ollut rehellinen heti alkuun, olisi ollut helpompi lopettaa suhde siihen. Nyt olen jo ehtinyt rakastua.
Ap
Tämä on juuri se asia, mitä pelkään tapahtuvan itselleni. Todennäköisesti hän juuri tuon takia pitkitti kertomustaan, että saa sinut rakastumaan itseensä. Minusta et tee yhtään väärin jos jätät tuon takia henkilöä tapailematta. Toki voit miettiä vielä itsekkin asioita.
Pakko olla provo...ja miehellä on pallit,jotka tuottaa siittiöitä,niitä ei leikatulla ole.
Vierailija kirjoitti:
Minua suututtaisi kuulla tuollainen 2 kk myöhemmin! Miksi ei voi heti sanoa.
Tulee mieleen että ehkä hän ei uskaltanut heti kertoa jos tykkäsi ap:sta tosissaan? Pelkää reaktiota.
Jätä typerät kommentit omaan arvoonsa, ap. Tee ratkaisu sydämelläsi. Hyvä ystävättäreni alkoi kahdeksan vuotta sitten seurustella naisen kanssa, joka jo tuolloin oli aloitellut sukupuolenkorjausprosessia. Miehenä ja ihmisenä hän siis tähän kumppaniinsa tutustui ja rakastui. Ovat onnellisimpia tuntemiani pariskuntia.
Mua ei haittaisi muuten, mutta peniksen haluan miehelleni, kiitos. :) Lapsia en halua, joten mulle sekään ei olisi ongelma, mutta ymmärrän, että jos itse on ajatellut hankkivansa perhettä, on se ihan aiheellinen huoli ja mietinnän kohde.
Ymmärrän hyvin, että olet sekaisin omista tunteistasi, mutta kaikki nuo mainitsemasi reaktiot ovat normaaleita. Tunnustele itseäsi, mitä todella haluat, mihin olet valmis ja keskustele sitten miehen kanssa. On tietysti kurjaa, että asia tuli vasta nyt esiin, mutta ymmärrettävästi asia on miehelle sen verran suuri, ettei sitä ihan jokaiselle halua sanoa. Jos mies on muuten hyvä ja homma toimii, en näe estettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä! <3 Älä päästä tuollaista miestä karkuun :)
Nainen se on ja tulee naisena aina pysymäänkin. Mitkään leikkaukset tai hormonihoidot eivät muuta sitä tosiasiaa. Kannattaisi hieman tutustua biologiaan, eikä laukoa typeryyksiä.
Älähän höpötä. Ap:n mies ei kyllä ole mies koskaan ollutkaan, muutoin kuin biologisesti. Kyllä, ihminen voi saada väärät sukuelimet, eivätkä ne killuttimet mitään sukupuolta lopullisesti määritä, korkeintaan alustavasti. Ystäväni on syntynyt intersukupuoliseksi, ja vaikka sukuelimet viittasivatkin enemmän vaginaan kuin penikseen niin mies hän on silti. Jos sinulla olisi syntymässäsi molemmat sukuelimet, niin kumpi olisit, nainen vai mies?
Olen panseksuaali, eli voin rakastua kehen tahansa sukupuolesta, leikkauksista yms. välittämättä. Silti olen ihmetellyt, miksi jotkut leikkauksissa käyneet jättävät kertomatta tällaisen asian, jos tietävät olevansa heteron kanssa. Se on iso asia molemmille ja siksi siitä pitäisi olla rehellinen melkoisen pian, mieluummin ennenkuin on edes suudelmia tms. Vaikka kuinka tuntisi itse olevansa toista sukupuolta, ei seurustelukumppani välttämättä näe asiaa näin. Epäreiluahan se tavallaan on mutta silti pitää antaa mahdollisuus toiselle päättää ennenkuin suurempia tunteita tulee mukaan. Epäreilua toista kohtaan on jättää kertomatta. Jotkut saattavat reagoida jopa väkivaltaisesti. Siksi olen tuntemilleni transihmisille ja sukupuolenvaihdoksen käyneille että ovat asiasta rehellisiä melkein heti alussa. Löytyy itseni kaltaisia ihmisiä joilla ei ole mitään ongelmia asian kanssa. Mitä sinun tilanteessa tekisin, riippuisi paljon tunteistani ihmistä kohtaan. Mutta minua kyllä harmittaisi asian salaaminen. Jos tunteeni olisivat kuitenkin tarpeeksi vahvat, niin olisin hänen kanssaan ja kohtelisin miehenä. Ympäristön mielipiteet eivät minua kiinnostaisi. Hyvä puoli on että hän ymmärtää paremmin miten naisen kroppa toimii kuin biologisesti mieheksi syntyneet ja siten ehkä löytyy enemmän empatiaa hormonien myllerryksessä jne.
Jos rakastat ihmistä niin rakasta lujaa ja kunnolla!
Me kaikki olemme erilaisia mutta jokaisella on oikeus tulla rakastetuksi.
Ihmettelen sitä, ettei asiaa huomannut ulkonäötä aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jätä typerät kommentit omaan arvoonsa, ap. Tee ratkaisu sydämelläsi. Hyvä ystävättäreni alkoi kahdeksan vuotta sitten seurustella naisen kanssa, joka jo tuolloin oli aloitellut sukupuolenkorjausprosessia. Miehenä ja ihmisenä hän siis tähän kumppaniinsa tutustui ja rakastui. Ovat onnellisimpia tuntemiani pariskuntia.
Ystävätar=mies, joka alkoi seurustella naisen kanssa jolla aloitettu sukupuolenkorjausleikkaus?
Joillekin ihmisille sukupuolella on väliä. Minä en, rehellisesti sanoen, voisi olla ihmisen kanssa jolla on pillu. Ei minulla mitään pillua vastaan ole, minulla on itsellänikin sellainen, mutta se ei kiinnosta minua seksuaalisessa mielessä yhtään.