Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin mieheen, joka paljasti 2kk tapailun jälkeen käyneensä läpi sukupuolenkorjausleikkauksen...

Vierailija
08.02.2017 |

Tutustuin Tinderissä erääseen mieheen muutama kuukautta sitten. Ihastuin hänen silmiinsä ja ihanaan hymyyn, meistä tuli match. Juttelimme lähes jatkuvasti whatsappin puolella ja hän on älyttömän mukava; avoin, hauska ja sellainen söpö hupsuttelija :') Olemme käyneet elokuvissa, syömässä ja ties missä. Ensisuudelman koin hänen kanssaan kuukausi ensitreffeistä. Olen ollut sulaa vahaa ja ihmetellyt, miten tuollainen lempeä mies juoksee vapaana. Kunnes hän kertoi minulle syntyneensä tyttönä. Rehellisesti sanottuna en olisi koskaan voinut arvata. Hän on älyttömän miehekäs. Seksiä emme tieteenkään olleet vielä harrastaneet, toki olin valmis siihen ja siksi hän kertoikin asiasta.

Olen nyt aivan sekaisin tunteitteni kanssa. Olen rakastunut mieheen, joka vielä seitsemän vuotta sitten oli lain edessä nainen. Omat äärettömän turhamaiset tunteeni hävettävät ja pelottavat. En ole koskaan tuntenut vetoa naisiin enkä tiedä miten suhtautuisin seksiin miehen kanssa, jolla on vielä naisen sukuelimet. Samalla pelkään läheisteni reaktiota asiaan.

Olen aivan kamala :( Voisiko tästä tulla jotain suurempaa? Sysäänkö pelkoni sivuun ja annan vain mennä? Miehelle sanoin haluavani pohtia asioita jonkin aikaa yksin. Hän sanoi, ettei hän ole menossa minnekään ja haluaa puhua kanssani kun olen valmis.

Mitä teen?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi, hyi!

Vierailija
2/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä! <3 Älä päästä tuollaista miestä karkuun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmasti provo.

Vierailija
4/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätte kaksipäistä dildoa, kumpikin saa silloin nautinnon.

Vierailija
5/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet? No, pohdit asiaa jonkin aikaa yksin... tai kyselet häneltä enemmän. Millaiset asiat sinulle sitten suhteessa ovat tärkeitä?

Vierailija
6/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä olisi provo? Ihan normaalia nykypäivää käydä sukupuolenkorjausleikkauksessa.

Vierailija
7/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suututtaisi kuulla tuollainen 2 kk myöhemmin! Miksi ei voi heti sanoa.

Vierailija
8/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet? No, pohdit asiaa jonkin aikaa yksin... tai kyselet häneltä enemmän. Millaiset asiat sinulle sitten suhteessa ovat tärkeitä?

Tällä hetkellä päällimmäisenä tunteena on se, että emme voisi saada yhdessä biologisia lapsia.

Ap

Vierailija
9/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
10/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että aa niin minäkin olen vaihtanut sukupuolta! 2 kk myöhemmin tapailua.

Vierailija
11/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on hyvä syy skipata ettei voi saada yhteisiä lapsia

Vierailija
12/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua suututtaisi kuulla tuollainen 2 kk myöhemmin! Miksi ei voi heti sanoa.

Tämä kävi myös mielessäni :( Jos olisi ollut rehellinen heti alkuun, olisi ollut helpompi lopettaa suhde siihen. Nyt olen jo ehtinyt rakastua.

Ap

Vierailija
13/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, et ole mitenkään kamala tai pinnallinen ihminen. On täysin ok kokea sekavia tunteita tuossa tilanteessa, ja ihan syystäkin pohdit, minkälaista seksi olisi jos miehellä on eri mallin elimet kuin mihin olet tottunut. Onhan se nyt merkittävä asia suhteessa!

Tekstisi perusteella vaikuttaa siltä että olet todella syvästi häneen ihastunut ja että teillä on yhdessä poikkeuksellisen mukavaa ja kemiat toimivat, jne. Tuollainen on omasta mielestäni niin arvokas asia, että varmaankin itse samassa tilanteessa antaisin vain mennä ja heittäytyisin suhteeseen. Jotkut eivät löydä koskaan ihmistä, jonka rinnalla on oikeasti hyvä olla. Jos mietin, valitsisinko mieluummin vääränlaisen ihmisen vai oikeanlaisen vääränlaisilla elimillä, niin valinta on ihan selvä. Kaikissa suhteissahan tulee vaikeuksia eteen, syystä tai toisesta, ja jos rinnalla on ihminen johon oikeasti voi luottaa ja tukeutua, niin suhde kantaa kyllä vaikeuksien ylitse. 

Tällainen vaikeampi lähtötilanne voi jopa vaikuttaa niin, että hitsaudutte tavallistakin lujemmaksi "tiimiksi", jolloin selviydytte elämän muista haasteista myöhemmin keskimääräistä helpommin. 

Varmaahan elämässä ei mikään ole, ja sinun kannattaa ihan rauhassa miettiä pystytkö asennoitumaan kumppanisi poikkeavuuteen siten, että voitte yrittää rakentaa suhdetta syvemmäksi. Jos et pysty, se ei tee sinusta pahaa ihmistä. Tsemppiä pohdintoihisi!

Vierailija
14/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihminen sellaisena kuin hän on. Tuollaisessa tilanteessa pitäisi miettiä sitä ihmistä, onko hän sellainen persoona mistä pidän, eikä niinkään sukupuolta. Jos hän nyt on mies lain silmissä, niin hän on mies, huolimatta siitä mitä hän aiemmin on ollut. Itse olen täysin hetero, mutta olen avoin rakkaudelle. Jos rakastaa ja tuntee vetoa, niin mitä väliä sillä sukupuolella edes on?

Vierailija
15/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätte kaksipäistä dildoa, kumpikin saa silloin nautinnon.

Luulen että mieheksi itsensä tunteva ei halua vaginaalista penetraatiota. En kyllä ole varma

Vierailija
16/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt läpi leikkauksen, mutta on vielä naisen sukuelimet? Joku mättää...

Ehkä myöskään 2kk tapailun jälkeen on liian aikaista miettiä lapsia. Mitä vaan voi tapahtua. Mitä jos joskus paljastuu, että SINÄ et voi saada lapsia? Jos taas rakastutte ja olette toistenne sielunkumppanit, etteköhän jonkin ratkaisun löydä...

Vierailija
17/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käynyt läpi leikkauksen, mutta on vielä naisen sukuelimet? Joku mättää...

Ehkä myöskään 2kk tapailun jälkeen on liian aikaista miettiä lapsia. Mitä vaan voi tapahtua. Mitä jos joskus paljastuu, että SINÄ et voi saada lapsia? Jos taas rakastutte ja olette toistenne sielunkumppanit, etteköhän jonkin ratkaisun löydä...

Niitä leikkauksia tarvitaan varmasti aika monta, jos naisesta mieheksi muututaan. Ehkä tältä mieheltä on esmi. poistettu rinnat, mutta sukuelimet vielä alkuperäisessä mallissaan. Sukupuolenvaihdokseen kuuluu muutakin kuin leikkaukset, mm. hormonihoito, joka on voinut olla käynnissä jo pitkään.

Vierailija
18/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe ei olekaan täällä pitkään aikaan ollut, tai ei silmääni osunut, joten kyllä tästä trollista nyt pari pinnaa voi antaa siitä syystä antaa, ettei ihan joka päivä trollata samoista aiheista. Tarinakin oli ihan kohtuullinen, tosin ei pysynyt ihan loppuun asti kasassa. Pisteet kuitenkin palstan taso huomioiden ihan kohtuulliset, eli 2/5.

t: palstan vanhempi virallinen erityistrolliasiantuntija

Vierailija
19/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se on hyvä syy skipata ettei voi saada yhteisiä lapsia

Kaikki ei halua lapsia ja miksi ne lapset olisi saatava biologisesti kumppanin kanssa. Juridisesti he kyllä voivat hankkia lapsia.

En ikinä ole miespuolisista seurustelukumppanintai ajatellut että juuri tuon kanssa haluan biologisesti lisääntyä. Ei ne geenit vaan kemia.

Vierailija
20/39 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä päällimmäisenä tunteena on se, että emme voisi saada yhdessä biologisia lapsia.

Ap

Sama minuakin häiritsisi jonkun muun kuin biologisesti lisääntymiskykyisen miehen kanssa seurustelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän