Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaiset naiset salilla jotenkin koomisia

Vierailija
08.02.2017 |

Löllöttimet pomppivat naamalle juoksumatolla 😂
Hikiraidat tissien alla näkyvät kilsan päähän. 😂

Jotenkin huvittavaa 😂

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuosta tiedä, mutta se on koomista kuinka jotkut naiset kuvittelevat isojen rintojen olevan kaikkien miesten mielestä seksikkäät ja oikein tyrkyttävät niitä. Itse tykkään pienistä ja kiinteistä rinnoista. Tosin salillani käy yksi kaunis ja hyväkroppainen nainen, jolla on isot rinnat ja hän toisinaan flirttailee minulle. Kiinnostaisi isoista rinnoista huolimatta. 

Ne isot rinnat on tiellä, ei tyrkyllä, vaikka olis millainen paita. Naurettavaa kun jotkut miehet näemmä luulee että omaamme isot tissit heitä varten :D voi tsiisus.

Joo ihan sattumalta Tinderkuvissa on herutettu rintavakoa sopivasta kuvakulmasta ja kovaan ääneen moititaan jotain miestä, kun hän katsoo rintoja, vaikka ei oikeasti edes niitä katsonut. 

No oikeasti isorintaiset eivät tee tuota ja silti ne tissit provosoi niin vitusti, ovat milloin kenenkin mielestä tyrkyllä. Ei auta paidat joissa tissivako ei näy. Pitää varmaan laihduttaa alipainoiseksi ja saada rasvaprosentti nollan tienoille niin ei vahingossakaan provosoi ketään.

Tuota tekevät nimenomaan isorintaiset naiset, joilla on usein myös ylipainoa hieman (minun mittarillani helvetisti). Heidän kropassaan ei ole mitään kaunista, joten korostavat rintojaan ja kuvittelevat niiden olevan jokin lahja miehille, vaikka todellisuudessa ovat pelkät löysät säkit. Toki myös hoikat isorintaiset kuvittelevat samoin, mutta eivät anna rinnoille yleensä yhtä suurta painoarvoa, koska heillä on muutakin näytettävää.

Näille naisille on tyypillistä kommentit, kuten: "Oho meinasi rinta vähän vilahtaa!"  ja kikatusta perään. Siihen odottavat vastausta, kuten: "Ei se mitään olisi haitannut heh heh." Tämä on aika vaivaannuttavaa, koska en helvetissä haluaisi nähdä heidän rintojaan ja tuo flirttailu on oksettavaa. 

Vierailija
42/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle joka väittää että isot luomurinnat riippuvat: kyllä varmasti jos ei niistä pidä huolta. Olen 13-vuotiaasta asti ollut varsin suuririntainen (75G) mutta samasta iästä asti eli nyt jo noin 18 vuotta olen myös pitänyt tukevia liivejä 23h vuorokaudessa, eli siis myös nukkuessa. Yölläkin päällä on siis napakka mutta kaaritueton toppi, joka estää rintojen hölskymisen.

Kaksossisko löytyy, identtisiä emme ole mutta kuppikoko on sama. Hän taas pitää liivejä epämukavina (itse taas pidän ilman liivejä oloa epämukavana). Voin kertoa, että itse läpäisen lyijäritestin tosta vaan ja rinnat ovat tosi terhakat, mutta mitä nyt saunassa ja pukeutuessa olen nähnyt niin samaa ei voi systeristä sanoa. Pitää liivejä toki päivisin mutta öisin on yöpaidassa rinnat vapaana hölskyen.

Vaikea kuvitella ettei tuolla 8 tunnillax365x18 olisi asian kanssa jotain tekemistä joten jos nuoremmat isorintaiset lukevat tätä, kannustan tukemaan rinnat myös öisin!

Mä olen aika vastakkaista mieltä kanssasi ja niin on tämä ranskalaistutkimuskin:

http://m.iltalehti.fi/nainen/2014060218362561_na.shtml

Minä - 45v, kuppikoko 80G - olen niin paljon ilman rintsikoita kuin voin (töissä ja urheillessa liivit tottakai). Ja olen aina ollut. Rinnat ovat tosi kiinteät ja olen imettänyt 2 lasta. Ne eivät todellakaan roiku ja mies just viime viikolla totesi, kun olin topissa ilman liivejä, että " miten sun tissit on yhä kuun nuorella tytöllä"? Ehkä olen onnekas kudostyypin suhteen, mutta uskon myös, että ihon tukikudos tarvitsee vahvistuakseen rintaliivitöntä aikaa.

Muutoin tämä on kyllä taas taattua av:ta. Aivan järjetön ketju. Tällä elämänkokemuksella, miehiä on riittänyt - ja ois riittänyt naisiakin :) Niin varmaan pienitissisilläkin, mutta sekopäillä voi tehdä tiukkaa. Viittaan nyt ap:hen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

RINNAT OVAT VAIN JA AINOASTAAN VAUVAN RUOKKIMISTA VARTEN

Vierailija
44/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuosta tiedä, mutta se on koomista kuinka jotkut naiset kuvittelevat isojen rintojen olevan kaikkien miesten mielestä seksikkäät ja oikein tyrkyttävät niitä. Itse tykkään pienistä ja kiinteistä rinnoista. Tosin salillani käy yksi kaunis ja hyväkroppainen nainen, jolla on isot rinnat ja hän toisinaan flirttailee minulle. Kiinnostaisi isoista rinnoista huolimatta. 

Ne isot rinnat on tiellä, ei tyrkyllä, vaikka olis millainen paita. Naurettavaa kun jotkut miehet näemmä luulee että omaamme isot tissit heitä varten :D voi tsiisus.

Joo ihan sattumalta Tinderkuvissa on herutettu rintavakoa sopivasta kuvakulmasta ja kovaan ääneen moititaan jotain miestä, kun hän katsoo rintoja, vaikka ei oikeasti edes niitä katsonut. 

Joo, kukaan mies ei ole koskaan katsonut naisen rintoja ikinä missään. Valitettavasti tissien ei tarvitse edes olla kovin isot tai tyrkyllä kun idiootit luulee niiden olevan tyrkyllä.

Vierailija
45/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa joillaki on salilla aikaa tuijotella toisten rintoja 😹😹 se, jos mikä on koomista

46/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kukaan mies ei ole koskaan katsonut naisen rintoja ikinä missään. Valitettavasti tissien ei tarvitse edes olla kovin isot tai tyrkyllä kun idiootit luulee niiden olevan tyrkyllä.

Niin ja toisinaan idiootit luulevat, että niitä katsotaan, vaikka niitä ei oikeasti edes katsottu, vaan katse liikkui täysin normaalisti ilman mitään seksuaalisia ajatuksia. Se on aika tavallista, että jos haluat jonkun katsovan sinua, niin tulkitset helposti normaalinkin katseen kiinnostuksen osoitukseksi. 

47/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Miten hitossa joillaki on salilla aikaa tuijotella toisten rintoja 😹😹 se, jos mikä on koomista

Salillahan ei muuta olekaan kuin aikaa. Esimerkiksi voimatreeniä tehdessä tyhjän panttina istuskelua on paljon enemmän kuin itse sarjan tekemistä. Siinä voi katsella muita treenaajia, lattiaa, kattoa, seiniä, telkkaria, käsiään, painoja yms. Itse katson kaikkia noita verrattaen tasapuolisesti. 

Vierailija
48/53 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löllöttimet, utareet... Oisko kiva, jos kutsuisin pienirintaisten lapsenomaisia rintoja mitättömyyksiksi tai hyttysenpistoiksi. Olen niin väsynyt isorintaisten haukkumiseen. Mulla on jopa L-kuppi, mutta kyllä nekin saa tuettua hyvillä liiveillä. Ei isorintaisen kannata välittää jonkun ivallisen kermaperseen ylimielisestä vilkuilusta, k*sipäitä valitettavasti riittää. Oman kunnon kohottamisen takiahan siellä käydään. Tiedän, että voi olla vaikeaa välittämättä, mutta on ilkeitä ihmisiä, jotka ei keskity omaan kuntoiluunsa, vaan vertailevat muita itseensä tai muihin. 

Vierailija
49/53 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä en taas halua juosta matolla kun iso melani lonksuttaa vuoroin vasemmalle ja oikealle ja varsinkaan jos joku näkee.

Minä taas en haluaisi tehdä penkkipunnerrusta, kun kaikki katsovat, että onko tuolla kyrpää vai ei, parta ainakin on?

Vierailija
50/53 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä siinä on tarkalleen ottaen hauskaa? Ehkä 10 vuotiaan pojan mielestä siinä voi olla jotai hihhih hassua tissit pomppii juttua, tuskin olet 10-vuotias vai olenko väärässä..?

Vierailija
51/53 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nikään ihme jos suhteet ei kestä tai ne on huonoja. Tämän ketjun lukemalla sen ymmärtää. Mies valitsee naisen kumppanikseen rintojen kiinteyden perusteella.

Vierailija
52/53 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle joka väittää että isot luomurinnat riippuvat: kyllä varmasti jos ei niistä pidä huolta. Olen 13-vuotiaasta asti ollut varsin suuririntainen (75G) mutta samasta iästä asti eli nyt jo noin 18 vuotta olen myös pitänyt tukevia liivejä 23h vuorokaudessa, eli siis myös nukkuessa. Yölläkin päällä on siis napakka mutta kaaritueton toppi, joka estää rintojen hölskymisen.

Kaksossisko löytyy, identtisiä emme ole mutta kuppikoko on sama. Hän taas pitää liivejä epämukavina (itse taas pidän ilman liivejä oloa epämukavana). Voin kertoa, että itse läpäisen lyijäritestin tosta vaan ja rinnat ovat tosi terhakat, mutta mitä nyt saunassa ja pukeutuessa olen nähnyt niin samaa ei voi systeristä sanoa. Pitää liivejä toki päivisin mutta öisin on yöpaidassa rinnat vapaana hölskyen.

Vaikea kuvitella ettei tuolla 8 tunnillax365x18 olisi asian kanssa jotain tekemistä joten jos nuoremmat isorintaiset lukevat tätä, kannustan tukemaan rinnat myös öisin!

Mä olen aika vastakkaista mieltä kanssasi ja niin on tämä ranskalaistutkimuskin:

http://m.iltalehti.fi/nainen/2014060218362561_na.shtml

Minä - 45v, kuppikoko 80G - olen niin paljon ilman rintsikoita kuin voin (töissä ja urheillessa liivit tottakai). Ja olen aina ollut. Rinnat ovat tosi kiinteät ja olen imettänyt 2 lasta. Ne eivät todellakaan roiku ja mies just viime viikolla totesi, kun olin topissa ilman liivejä, että " miten sun tissit on yhä kuun nuorella tytöllä"? Ehkä olen onnekas kudostyypin suhteen, mutta uskon myös, että ihon tukikudos tarvitsee vahvistuakseen rintaliivitöntä aikaa.

Muutoin tämä on kyllä taas taattua av:ta. Aivan järjetön ketju. Tällä elämänkokemuksella, miehiä on riittänyt - ja ois riittänyt naisiakin :) Niin varmaan pienitissisilläkin, mutta sekopäillä voi tehdä tiukkaa. Viittaan nyt ap:hen.

Tämä pitää paikkansa, kudostyypistä on kiinni. Itselläni 75D, ikää 44, yksi vuoden ikäiseksi imetetty lapsi ja rinnat palautuivat normaaleiksi, ovat kiinteät, eivätkä roiku. Äidilläni, kohta 70v sama, vaikka kolme lasta hänellä. Geeneistä kiinni siis. Myöskään raskausarpia ei tullut ja vatsa palautui normaaliksi synnytyksen jälkeen.

Vierailija
53/53 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löllöttimet, utareet... Oisko kiva, jos kutsuisin pienirintaisten lapsenomaisia rintoja mitättömyyksiksi tai hyttysenpistoiksi. Olen niin väsynyt isorintaisten haukkumiseen. Mulla on jopa L-kuppi, mutta kyllä nekin saa tuettua hyvillä liiveillä. Ei isorintaisen kannata välittää jonkun ivallisen kermaperseen ylimielisestä vilkuilusta, k*sipäitä valitettavasti riittää. Oman kunnon kohottamisen takiahan siellä käydään. Tiedän, että voi olla vaikeaa välittämättä, mutta on ilkeitä ihmisiä, jotka ei keskity omaan kuntoiluunsa, vaan vertailevat muita itseensä tai muihin. 

Asiaa! Kun ei laihojakaan saa haukkua kukkakepeiksi tai ruipeloiksi, niin ei kyllä isoja rintojakaan samalla logiikalla pitäisi saada kutsua vastenmielisiksi läskiutareiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä