Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaiset naiset salilla jotenkin koomisia

Vierailija
08.02.2017 |

Löllöttimet pomppivat naamalle juoksumatolla 😂
Hikiraidat tissien alla näkyvät kilsan päähän. 😂

Jotenkin huvittavaa 😂

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla pienet tissit :D

Vierailija
2/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ehdottomasti parempi olisi jäädä kotiin makaamaan ja kärsimään mahdollisesti isojen rintojen aiheuttamista selkä-/ niskavaivoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo AAAA-pikkutissi.

Vierailija
4/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen taas kirjottelemassa täällä.

Vierailija
5/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks sulla pienet tissit :D

Sopusuhtaiset eikä mitkään utareet ;D

Vierailija
6/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, näinhän se menee. Minä ja G-kuppini aiomme edelleen käydä salilla. Voit ihan vapaasti tuijottaa.

Vierailija
7/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuosta tiedä, mutta se on koomista kuinka jotkut naiset kuvittelevat isojen rintojen olevan kaikkien miesten mielestä seksikkäät ja oikein tyrkyttävät niitä. Itse tykkään pienistä ja kiinteistä rinnoista. Tosin salillani käy yksi kaunis ja hyväkroppainen nainen, jolla on isot rinnat ja hän toisinaan flirttailee minulle. Kiinnostaisi isoista rinnoista huolimatta. 

Vierailija
8/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain erektion..

Vierailija
9/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuosta tiedä, mutta se on koomista kuinka jotkut naiset kuvittelevat isojen rintojen olevan kaikkien miesten mielestä seksikkäät ja oikein tyrkyttävät niitä. Itse tykkään pienistä ja kiinteistä rinnoista. Tosin salillani käy yksi kaunis ja hyväkroppainen nainen, jolla on isot rinnat ja hän toisinaan flirttailee minulle. Kiinnostaisi isoista rinnoista huolimatta. 

Sulle kukaan mitään tyrkytä.

Vierailija
10/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enköhän minä tiedä tilanteen hieman paremmin koettuani sen lukuisia kertoja. Sinä sen sijaan et edes tiedä millä salilla käyn, miltä näytän ja minkä väriset hiukset on kyseisellä naisella. 

Vierailija
11/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaahhhh!!!! ;)

Vierailija
12/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois ap, olet ihan yhtä hyvä kuin me isotissiset. Emme me sinua tuomitse emmekä naura sinulle. Pää pystyyn, röyhistä lautarintaa ja eteenpäin! Tsemppiä!

Vierailija
13/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enköhän minä tiedä tilanteen hieman paremmin koettuani sen lukuisia kertoja. Sinä sen sijaan et edes tiedä millä salilla käyn, miltä näytän ja minkä väriset hiukset on kyseisellä naisella. 

On olemassa naisia ja miehiä ja sitten sukupuoleltaan määrittelemättömiä, tämä lausuntataitelija on taas neljättä sukupuolta: palstan mieheksi esittäytynyt nainen :D :D :D

Vierailija
14/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia en viitti käydä kuntosalilla, kun mulla on niin isot rinnat. Tuntuu olevan koomista.

Vierailija
16/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis käyvän kipiää ku muovitissit hölskyy

Vierailija
17/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät liivit päälle niin ei rinnat hölsky, isotkaan.

T: nainen jolla uk koko 34J

Vierailija
18/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne tissit aina vähän koomisia. Ja se ettei tissejä ole. Kaikki on pellejä.

Vierailija
19/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, näinhän se menee. Minä ja G-kuppini aiomme edelleen käydä salilla. Voit ihan vapaasti tuijottaa.

Kiitos luvasta. Tulen jatkossa tuijottamaan hyvyyksiäsi entistäkin intensiivisemmin.

- tissimies

Vierailija
20/53 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lesbo ja kyllä minä ainakin pidän ihan kaikenlaisista ja -kokoisista tisseistä. Eikä haittaa yhtään vaikka vähän tyrkyttäisivätkin niitä isompia rintoja, päinvastoin jopa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän