Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko henkistä väkivaltaa jos nainen pakottaa miehen käyttämään kondomia vielä 6kk seurustelun jälkeen?

Vierailija
08.02.2017 |

Mielestäni on. Naisen pitäisi tuossa vaiheessa jo tajuta ottaa ehkäisy hoidettavaksi sen sijaan että kiusaa miestä laittamalla tämän käyttämään minkäänlaiset sensaatiot tappavaa kumihansikasta.

M26

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole.

Vierailija
2/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 26v ei ymmärrä ehkäisystä noinkaan paljoa, tarvitsee hän selkeästi edunvalvojan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään k:ta koska en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä. Enkä halua kierukkaa.

Vierailija
4/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset samantien ala isäksi ap? Tai sterilisoi itseäsi? Näin saat paneskella ainakin jonkun aikaa ilman kortonkia

Vierailija
5/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pakotan miehen käyttämään kondomia koko suhteen ajan. Jos ei käytä, ei saa seksiä. Sellaista miestä ei ole syntynytkään jonka vuoksi  myrkyttäisin itseni hormoneilla.

Vierailija
6/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pakota, mies saa jättää kondomin pois ihan heti kun haluaa!:)

Mutta itsehän siis en mitään ehkäisyä myöskään käytä, en rupea tervettä kroppaani sotkemaan hormoneilla enkä kyllä ikinä ota ällöä kierukkaakaan.

Jos tuun raskaaksi niin pidän kaikki lapset, mulla on krooninen vauvakuume!:)<3 Vauvat on niiiiin ihania, voisin ottaa vaikka 10 vauvelia! Ja minusta raskaana nainen on kauneimmillaan! Isi saa sit maksella elareita jos se on kivempaa kuin kondomin käyttö!;)

Kummasti miehet aina suostuneet käyttämään kondomia, vaikka olen ihan avoimesti kertonut tästä ehkäisemättömyys vaihtoehdosta!;o

Vierailija
7/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten AP on taas kohta ulvomassa, kun hormonaalinen ehkäisy

a) tappaa puolison seksihalut, eli nainen "pääsi suhteeseen ja ilkeyttään alkoi saman tien pihtaamaan"

b) on ehkäisyteholtaan epävarmempaa kuin kondomin käyttö, tuleekin vahinkoraskaus, ja AP-parka joutuu "aivan ilman omaa syytään ja tahtomaattaan isäksi ja maksamaan aivan kohtuuttomia elatusmaksuja ja ja ja..."

AP, olet idiootti. Sinun kaltaistesi ihmisten ei tulisi harrastaa seksiä kuin oman pikku kätösesi kanssa.

Vierailija
8/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sensaatiot tappava kortsu! Soita Seiskaan!

Vierailija
9/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vielä melkein 25 vuoden yhdessäolon jälkeenkin mennään kortsuilla? Kun ei hormonaalinen ehkäisy eikä kuparikierukka vaan sovi. Elämä on.

Vierailija
10/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vasektomia.

Vierailija
11/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päättänyt, että en ala koskaan käyttää pillereitä tai muuta hormonaalista ehkäisyä. En halua sekoittaa kroppani normaalia toimintaa hormoneilla enkä laitattamaan mitään kierukoita ym. Ystävillä on ollut näistä niin huonoja kokemuksia etten halua ryhtyä siihen. Pillerriden pitkäaikaisvaikutuksia ei ole edes tutkittu kun ne ovat olleet markkinoilla vasta joitain vuosikymmeniä. Jos kondomi ei miehelle käy niin sitten ollaan panematta tai jompikumpi käy sterissä.

Vierailija
12/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on. Naisen pitäisi tuossa vaiheessa jo tajuta ottaa ehkäisy hoidettavaksi sen sijaan että kiusaa miestä laittamalla tämän käyttämään minkäänlaiset sensaatiot tappavaa kumihansikasta.

M26

Menepä juttelemaan vaikka urologin kanssa tuosta peniksesi tunnottomuudesta ja siihen liittyvistä käytännön ongelmista. Ei kuulosta normaalilta.

T. mies, 8 vuotta parisuhteessa jossa lastenhankintakausia lukuunottamatta aina käytetty ehkäisynä kondomia ongelmitta

Vierailija
13/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kondomissa ei ole hormoneja. Käyttäkää naiset niitä. Miksi miehen tulee huolehtia ehkäisystä, jos nainen niin haluaa. Ostakoon nainen omat kondominsa.

Vierailija
14/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
15/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaaltaan paneskelu on mukavaa vaan miehelle.

T: spermalle allerginen

P.S. Lopeta se kuristusotteella runkkaaminen 5 kertaa päivässä niin alkaa tuntua.

Vierailija
16/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta itsehän siis en mitään ehkäisyä myöskään käytä, en rupea tervettä kroppaani sotkemaan hormoneilla enkä kyllä ikinä ota ällöä kierukkaakaan.

Jos tuun raskaaksi niin pidän kaikki lapset, mulla on krooninen vauvakuume!:)<3 Vauvat on niiiiin ihania, voisin ottaa vaikka 10 vauvelia! Ja minusta raskaana nainen on kauneimmillaan! Isi saa sit maksella elareita jos se on kivempaa kuin kondomin käyttö!;)

Kummasti miehet aina suostuneet käyttämään kondomia, vaikka olen ihan avoimesti kertonut tästä ehkäisemättömyys vaihtoehdosta!;o

Korvaako lapsi miehen sinun elämässä?

Vierailija
17/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan sitä tunnetta kun mälliä valahtelee pitkin päivää housuihin... Tuon vielä kestäisi, mutta esimerkiksi Gestodilat-pillerit saivat koko ajan itkemään ja raivoamaan. Nuvaring-ehkäisyrenkaasta taas tuli jatkuva päänsärky ja totaalinen haluttomuus. No eipä ole onneksi miestä vaatimassa noita enää käyttämään, koska itsekin kannatan kondomia noiden kokemusten jälkeen.

Vierailija
18/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa nyt alkuun termit "henkinen" ja "sensaatio". Noin tyhmien geenien ei kyllä ikinä pitäisi jatkua, joten älkää hyvät naiset monistako tuollasia idiootteja.

Vierailija
19/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kondomissa ei ole hormoneja. Käyttäkää naiset niitä. Miksi miehen tulee huolehtia ehkäisystä, jos nainen niin haluaa. Ostakoon nainen omat kondominsa.

Nii-in, miksi oi miksi? Miksi on velvollisuuksia huolehtia siitä, ettei kumpikaan saa tarttuvia tauteja, ja miksi pitää huolehtia siitä, että ei tulisi ei-toivottuja raskauksia, ja - kauheinta kaikesta - jos niitä jälkeläisiä tulee, niin miksi sinun miehenä pitää kantaa vastuusi ja huolehtia niistä? Miksi sinulla ei voisi olla koko ajan pelkästään kivaa, miksi naiset on niin vaikeita eikä kaikki tarjoa sinulle vain koko ajan seksiä, miksi äiti ei tule pesemään sinun likaisia vaatteitasi ja solmimaan kengännauhat, miksi miksi miksi...?

Vierailija
20/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvaako lapsi miehen sinun elämässä?

Sisälukutaitosi ei taida olla kovin korkealla tasolla.

T. eri kuin jota kommentoit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän