Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö morsiamella tosiaan olla kolme asua hääpäivänään?

Vierailija
08.02.2017 |

Miehen sukulaiset alkoi ihan vakavalla naamalla ehdottelemaan, että hankkisin hääpäiväämme varten erikseen vihkimis-, vastaanotto- ja bailausasut, on kuulemma trendikästä ja suositeltavaa..siis kenen mielestä trendikästä??!!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hääpuku ainakin on niin ihana, etten halua vaihtaa sitä pois päivän aikana. <3

Vierailija
2/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö... häämekko on niin kaunis, että minä haluaisin pitää sitä koko päivän. Ja pidinkin vuonna 1996. Ei pidä kaikessa ottaa mallia rapakon takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun sukulaiset katsoneet liikaa jenkkien naurettavia häähömppä-ohjelmia.

mutta mikäs siinä, jos ei itse tarvitse maksaa mekkosia 

Vierailija
4/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jenkkiläisiä hömppä-hääelokuvia ne sukulaiset on katsoneet?

Vierailija
5/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kai se fiksua olla ainaki semmone piletyskolttu loppuillaksi, ei sotkeudu kallis vihkimisasu kossuvissyihin ja ties mihin eritteisiin :))

Vierailija
6/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asua, vihkipuku ja yöpaita, joista jälkimmäinenkin on kyseenalainen, tarvitaanko.

Minkälaiset häät on oikein tulossa ja miten hienosteleva on miehesi suku, kun nuo termitkin ovat niin vieraita? Vihkipuku on ok, mutta mikä on vastaanottoasu? Entä kun kyse on hääjuhlasta, niin miksi joku bailausasu? Häät ja bailaus ei oikein sovi yhteen, ei ainakaan vähän iäkkäämmän polven mielestä. Bailata voi sitten joskus muulloin.

Vierailija
7/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos haluaa tehdä siitä hääjuhlasta sen oman elämänsä upeimman prinsessateatteripäivän, niin kaipa siihen voi ottaa niitä asunvaihtojakin. Ymmärtääkseni jenkkilässä ainakin reality-ohjelmissa tällainen tapa jo on, mutta aika kornit on ne juhlatkin useinmiten... Minulle tulee noista vaihdettavista häämekoista lähinnä sellainen mielikuva, että päähenkilö haluaa itselleen mahdollisimman paljon huomiota ja ihailua, ts. että hän on todellisuudessa aika epävarma ihminen.

Vierailija
8/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hääpuku ainakin on niin ihana, etten halua vaihtaa sitä pois päivän aikana. <3

Oletko siis köyhä?

Vierailija
9/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis köyhä?

Olen toinen, mutta minulla oli hääpävänä työjakkupuku, kävimme ruokatunnilla maistraatissa. Emmekä ole köyhiä (yht tulot 14 000 e/kk). Eiköhän jokainen saa hoitaa naimisiinmenemisensä ihan tavallaan, kaikki eivät halua prinsessahäitä.

Vierailija
10/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin on ihan hyvä idea että loppuillan menoihin on joku kevyempi asu, jossa on helpompi liikkuakin. Tuo reception dress taasen ihan turhaa jenkkien kotkotusta..

Vierailija
11/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kai se fiksua olla ainaki semmone piletyskolttu loppuillaksi, ei sotkeudu kallis vihkimisasu kossuvissyihin ja ties mihin eritteisiin :))

Apua, tästä tuli mielikuva sellaisista wt-häistä, jossa morsiuspari örveltää loppuillasta ihan sikakännissä vieraidensa kanssa! Ehkä sen "biletyskoltun" pitäisi ihan suosiolla ollakin kurahousut ;D 

Vierailija
12/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jenkkiohjelmissakaan kukaan kolmea asua tarvi. Korkeintaan kaksi.

Vierailija
13/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jenkkitouhua, mutta totta kai voi hankkia useamman asun, jos haluaa :) mulla taas on tulevissa häissä pitsinen ja A-linjainen pitkä mekko, jossa on ensinnäkin mukava olla koko ajan. Hintaa oli vähän reilu 400€, joka ei ole paljon verrattuna joihinkin designmekkoihin, mutta mulle toi oli aika maksimi :D jokainen panostaa itselleen tärkeisiin asioihin.

Vierailija
14/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis köyhä?

Joo aika köyhä. Mitä sitten?

Vierailija
15/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aamulla jotain helposti riisuttavaa, sitten hääpuku, ja hääyöksi joku hepene. Tai jos hääyö vietetään kesämökillä, niin flanellipyjama.

Vierailija
16/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhamaiselta kyllä kuulostaa. Muutenkin hääkulttuuri on nykyään ainakin tietynlaisten ihmisten keskuudessa ärsyttävän narsistista kotkotusta: pitää olla 1000 euroa maksava timanteilla koristeltu prinsessahörhelöpuku, vaaditaan ainakin 200 euron arvoista häälahjaa (terve, Feissarimokien Justiina ;D), häät on morsiamen tärkein päivä, pitää saada se oma päivä prinsessana, minäminäminäminä. Niin ja siis joo sulhanenkin oli ehkä mukana, eiku? Aika tehokkaasti siinä unohtuu, että juhlitaan kahden ihmisen rakkautta.

Jos hääjuhlat muuttuvat esim. loppuillasta villimmäksi biletykseksi, niin ymmärrän ihan täysin jonkin simppelimmän bailumekon tarpeen, kokopitkässä puvussa ei ole välttämättä niin mukavaa jorata. Erillinen vastaanottopuku sen sijaan kuulostaa ihan turhalta jenkkihapatukselta...

Vierailija
17/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kirkon tai maisraatin jälkeen, mennään paikkaan jossa juotaan syötään ja juotaan kakkukahvit, niin useimmilla morsiammilla taitaa päällään olla häämekko, niin tuota tilaisuutta varten ei erillistä asua tarvita. tietenkin voit niin halutessasi, ostaa tai vuokrata erillisen asun. ainakin erilliset bailausvaatteet tuntuvat jotenkin turhilta, jos vastaanotolle on hankittu erilliset vaatteet.

Vierailija
18/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko olla kolmea asua, mutta yksi on hyvä olla. Jokin juhlava mieluiten.

Terv. naimisissa vuodesta 1964

Vierailija
19/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs häämeikki ja -kampaus unohtu kokonaan

Vierailija
20/22 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinulla aika kamala hääpuku, jos joku tosissaan tuollaista ehdottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan