Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi olleensa ihastunut ystävääni

Vierailija
08.02.2017 |

Kuulema nyt tunteet ovat hiipuneet ja tykkää vain minusta ja haluaa olla kanssani. Minua kumminkin vaivaa tämä asia enkä tiedä voinko vain unohtaa. Mies ja ystäväni tulevat kuitenkin näkemään kauttani esim. juhlissa yms. Miten tästä voi jatkaa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä milloin on ollut ihastunut; ennen teidän suhdetta vai sen aikana?

Vierailija
2/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme aikana siis ihastui. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen ihastuu, parisuhteenkin aikana. Joka muuta väittää, valehtelee.

Tunteilleen ei mahda mitään. Teoilleen sen sijaan mahtaa.

Hän ei ilmeisestikään toiminut mitenkään väärin. Ihmettelen kyllä, miksi kertoi asiasta sinulle.

Vierailija
4/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies kertoi ihastumisestaan sinulle?

Vierailija
5/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä milloin on ollut ihastunut; ennen teidän suhdetta vai sen aikana?

Mitä väliä?

Vierailija
6/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kysyin suoraan, sillä epäilin että hänellä olisi tunteita. Ap

Vierailija
7/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin parhaillaan ihastunut toiseen mieheen. En kuitenkaan kerro siitä miehelleni, koska se vain loukkaisi turhaan. En siis aio mitenkään toimia ihastuksen pohjalta vaan odottaa aikuismaisesti, että se menee ohi. Vähän erikoista, että mies välttämättä halusi kertoa sen. Onko hänellä kuumia kavereita? Voisin antaa kunnon opetuksen ja alkaa kertoilla aamuisin, että näet heistä unia.

Vierailija
8/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätähän se sika

Vierailija
9/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, sitten kaivoit itse verta nenästäsi ja sun pitää elää sen kanssa.

Nro 7

Vierailija
10/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negatiivisissa asioissa teot on aina puheita edellä.

Vierailija
11/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan näe tässä mitään ihmeellistä. Sehän on ihan normaalia, että ihastuu muihin ja haikailee aika ajoin vanhojen suhteiden perään. Laittaisin vain hieman rajoitteita kyseisten kahdessaololle. Jos ei ole osviittaa mistään fyysisestä, niin antaisin olla.

Vierailija
12/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?  Ihastuminen on luonnollista. Maailmassa on lukemattomia ihastuttavia ihmisiä, jotka vetovat meihin syvällisesti. Asiassa ei ole ongelmaa, kun mieheisi oli luonut itselleen selvät rajat ja oli sinulle rehellinen.  Hänelle se oli viesti tyytymättömyydestä omaan elämään ja hän selvitti sen. Hän valitsi sinut. 

Eikö itselläsi ole ollut hetkiä, jolloin olet miettinyt omaa elämääsi ja oletko siihen tyytyväinen?

Vierailija
13/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma moka sitten. Olisiko miehen pitänyt valehdella päin naamaa? Toivottavasti mies ei joudu kärsimään.

Vierailija
14/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokainen ihastuu, parisuhteenkin aikana. Joka muuta väittää, valehtelee.

Tunteilleen ei mahda mitään. Teoilleen sen sijaan mahtaa.

Hän ei ilmeisestikään toiminut mitenkään väärin. Ihmettelen kyllä, miksi kertoi asiasta sinulle.

En ole AP, mutta meillä puhutaan myös ihastumiset läpi. Haluamme käsitellä asiaa yhdessä pariskuntana. Tämä tyyli ei sovi kaikille, mutta itse en haluaisi olla parisuhteessa, jossa ei olisi tätä keskusteluyhteyttä. Meidät se on tuonut lähemmäksi, vaikka aihe on vaikea. Ehkä AP:n miehellä on tämä sama tarve jakaa jopa ikävät asiat.

Vierailija
15/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn ihan yleistä mielipidettä. Mitä pidätte uskottomuutena? Vähän samanlainen tapaus osui kohdalle, että mies jäi kiinni kahden vuoden tiiviistä puhelinviestittelystä lapsen harrastuskaverin äidin kanssa. Ovat kuulema kerran tavanneet kahvilla ja 7 kertaa lapsen harkkojen yhteydessä. Mitä herättää? Nyt lopettanut ja haluaa olla vain mun kanssa ja palauttaa luottamuksen. En nyt jaksais asiattomuuksia kun mitenkin rankkaa.816

Vierailija
16/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen pitäisi perusta avoimuuteen, jossa voidaan puhua läpi kipeätkin asiat. 

Vierailija
17/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn ihan yleistä mielipidettä. Mitä pidätte uskottomuutena? Vähän samanlainen tapaus osui kohdalle, että mies jäi kiinni kahden vuoden tiiviistä puhelinviestittelystä lapsen harrastuskaverin äidin kanssa. Ovat kuulema kerran tavanneet kahvilla ja 7 kertaa lapsen harkkojen yhteydessä. Mitä herättää? Nyt lopettanut ja haluaa olla vain mun kanssa ja palauttaa luottamuksen. En nyt jaksais asiattomuuksia kun mitenkin rankkaa.816

Jokainenhan määrittelee ne omat rajat omassa parisuhteessaan. Jos on dialogissa sen päänsisäisen kumppaninsa kanssa ja tietää, että toinen esim. hyppisi seinille viestittelystä ja salaa tämän, se on pettämistä. Pettämisellä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa.

Vierailija
18/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden tiivis puhelinviestittely? Hmmm ehkä olen negatiivinen tyyppi, mutta harva jaksaa vuoden vain viestitellä, monesti mukana on jo muutakin tuossa vaiheessa...

Vierailija
19/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen pitäisi perusta avoimuuteen, jossa voidaan puhua läpi kipeätkin asiat. 

Kyllä, mutta rehellisyys ja tyhmyys pitää osata erottaa toisistaan.

Ei toiseen ihastuminen ole mikään "kipeä asia" (siis edellyttäen, että se jää siihen eikä siirry tekoihin), se on vain luonnollista ja kuuluu elämään. Antaa energiaa ja piristää omaakin parisuhdetta. Miksi ihmeessä sellaisesta pitäisi tehdä ongelma ja mahdollisesti paha mieli toiselle? Olen ihastunut oman avioliittoni aikana useamman kerran, kertaakaan en ole miestäni pettänyt enkä sellaista edes harkinnut. Rakastan miestäni suuresti, hän on kaikin puolin sopiva mies minulle. Silti saatan tuntea ihastumista toisiinkin, eikä se ole pois mieheltäni. En todellakaan ota riskiä, että pahoittaisin hänen mielensä kertomalla tällaisesta. Ja sillä asialla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, ettemmekö puhuisi parisuhteessamme avoimesti kipeistäkin asioista.

T. vaimo, joka ollut naimisissa jo yli 20 vuotta, onnellisesti

Vierailija
20/32 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta rehellisyys ja tyhmyys pitää osata erottaa toisistaan.

Ei toiseen ihastuminen ole mikään "kipeä asia" (siis edellyttäen, että se jää siihen eikä siirry tekoihin), se on vain luonnollista ja kuuluu elämään. Antaa energiaa ja piristää omaakin parisuhdetta. Miksi ihmeessä sellaisesta pitäisi tehdä ongelma ja mahdollisesti paha mieli toiselle? Olen ihastunut oman avioliittoni aikana useamman kerran, kertaakaan en ole miestäni pettänyt enkä sellaista edes harkinnut. Rakastan miestäni suuresti, hän on kaikin puolin sopiva mies minulle. Silti saatan tuntea ihastumista toisiinkin, eikä se ole pois mieheltäni. En todellakaan ota riskiä, että pahoittaisin hänen mielensä kertomalla tällaisesta. Ja sillä asialla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, ettemmekö puhuisi parisuhteessamme avoimesti kipeistäkin asioista.

T. vaimo, joka ollut naimisissa jo yli 20 vuotta, onnellisesti

Se ihastuminen on voinut olla miehelle kriisi, joka hänen on pitänyt käsitellä. Ja kenen pitäisi olla se läheisin ja luotettavin keskustelukumppani? Sen oman rakkaan puolison. 

Väistämättä meistä jokainen sanoillaan ja teoillaan loukkaa, satuttaa, pahoittaa toisen mielen, jne eikä toista voi kaikelta suojella. Pitää uskaltaa ottaa myös niitä riskejä.

Eikö salailu ole riski?

T. vaimo, joka ei kuvittele olevansa ainoa joka on ollut onnellisesti avioliitossa yli 20 vuotta, että se pitää ihan erikseen mainita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi