Mitä nestettä koskenlaskija-makaroonilaatikkoon? En halua käyttää lihalientä, millä voisi korvata?
Kun kaikissa ohjeissa lukee lihaliemikuutioita ( ei ole kaapissa), mutta viekö esim maito makua koskenlaskijasta? Miten pelkkä vesi? tuleeko mautonta?
Mulla on vaan yksi paketti koskenlaskijaa, jauhelihaa on 800g, ja makaroonia pari pussia. Tuleeko liian miedon makuista?
Olen avuton maitollerginen ja muille teen tätä ruokaa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä liemikuutioita. En tykkää ruuanlaitosta ollenkaan, mutta teen siksi, että on terveellisempää, kun ei ole keinoaineita. Miksi siis lisäisin kotkruokaan keinoainetta.
Onneksi olkoon, tuossa on "Olen parempi kuin muut ihmiset" -mitalisi. Sitähän sinä olit vailla?
Kulkeeko sulla hissi ylös asti?
Mitäs muuta tuo alkuperäinen viesti on, muuta kuin oman sädekehän kiillotusta? Ei ainakaan alkuperäiseen viestiin vastaa millään tavalla 😁 Ja ei kulje hissi eikä oo kaikki inkkarit kanootissa tai muumit laaksossa, kiitos kysymästä.
En oo mikään parempi ihminen. Olen laiska ja aika huono ruuanlaittaja, mutta laitan itse vain siksi, että en viitsi syödä keinoaineita kotonakin. Toki kuutiolla saisi maukkaampaa.
En karttele purilaismestoja tms, mutta miksi tekisin keinoaineilla höystettyä ruokaa kotonakin. Miksen sitten vaan ostaisi valmista ruokaa aina vaan.