Mitä nestettä koskenlaskija-makaroonilaatikkoon? En halua käyttää lihalientä, millä voisi korvata?
Kun kaikissa ohjeissa lukee lihaliemikuutioita ( ei ole kaapissa), mutta viekö esim maito makua koskenlaskijasta? Miten pelkkä vesi? tuleeko mautonta?
Mulla on vaan yksi paketti koskenlaskijaa, jauhelihaa on 800g, ja makaroonia pari pussia. Tuleeko liian miedon makuista?
Olen avuton maitollerginen ja muille teen tätä ruokaa.
Kommentit (22)
Kuohukermaa laittaisin.
Itse laitan koskenlaskijan lisäksi muna-kermamaitoa.
Noi kaikki liemikuutiot on perseestä. Ei niitä käytä kuin ruuan laittotaidottomat. Ja keinoruuan ystävät.
Me sulatetaan koskenlaskija litraan vettä. Tämä siis pussilliseen makaronia. Ei muuta nestettä.
En käytä liemikuutioita. En tykkää ruuanlaitosta ollenkaan, mutta teen siksi, että on terveellisempää, kun ei ole keinoaineita. Miksi siis lisäisin kotkruokaan keinoainetta.
Minä käytän Floran kasvisrasva "kermaa" ja koskenlaskija mustaleimaa, hyvää tulee.
Jos et vielä tehnyt, niin sulata koskenlaskija vesihauteessa ja lisää siihen maitoa!
Lopuksi munat. Älä tee tästä kuitenkaan "liian" ohutta. Näin saat myös mainosti koskenlaskijan maun koko laatikkoon.
Liemikuution voi korvata soijalla. Se tuo hyvin makua ja on terveellisempikin.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän Floran kasvisrasva "kermaa" ja koskenlaskija mustaleimaa, hyvää tulee.
Ei helvata???
Ei hyvää päivää. Ilmeisesti se uusavuttomuus on ihan tosi asia. Ja käyttääkö joku oikeasti vielä liemikuutioita? Oletko koskaan lukenut niiden tuoteselostetta? Miten maito voisi laimentaa makua enemmän kuin vesi? Häh? Sitä vettä ja maitoakin voi ihan maustaa. Ei tarvitse jäädä pelkäämään, ettei ruoka maistu miltään.
Onhan kauramaitoakin eikä maksaa paljoa enemmän kuin lehmänmaito. Kauramaitoa voi käyttää kahviinkin ...
Koskenlaskija ei sovi ihmisruoaksi... yäk.
Vierailija kirjoitti:
En käytä liemikuutioita. En tykkää ruuanlaitosta ollenkaan, mutta teen siksi, että on terveellisempää, kun ei ole keinoaineita. Miksi siis lisäisin kotkruokaan keinoainetta.
Onneksi olkoon, tuossa on "Olen parempi kuin muut ihmiset" -mitalisi. Sitähän sinä olit vailla?
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää. Ilmeisesti se uusavuttomuus on ihan tosi asia. Ja käyttääkö joku oikeasti vielä liemikuutioita? Oletko koskaan lukenut niiden tuoteselostetta? Miten maito voisi laimentaa makua enemmän kuin vesi? Häh? Sitä vettä ja maitoakin voi ihan maustaa. Ei tarvitse jäädä pelkäämään, ettei ruoka maistu miltään.
Käytän liemikuutioita koska tykkään niiden mausta, ei kiinnosta vaikka sisältö onkin paskaa.
Voi jeesus. Tee itse mausteliemi. Suolaa ja mausteita. Vai etkö ikinä mausta itse mitään ruokia? Äläkä nyt mitään aromisuolaa tunge.
Olut tai valkoviini sopiiko hienosti, vesi vaan pilaa ruoan maun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, tuossa on "Olen parempi kuin muut ihmiset" -mitalisi. Sitähän sinä olit vailla?
Kulkeeko sulla hissi ylös asti?
Minä laittaisin maitoa.