Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen katsoo toista salaa?

Vierailija
08.02.2017 |

Eli eilen koululla huomasin kun eräs minua hieman vanhempi nainen katsoi minua kun ajatteli että en huomaa. Käänsi äkkiä pään pois. Olen siis itsekin nainen. Mistään ihastumisesta ei ole kyse, en ole nähnyt naista koskaan. En ole myöskään mitenkään niin "fabulous" ulkoisesti, että hän minua siksi olisi katsonut. Oli vain sellainen kyyläystilanne.

Millainen ihminen katsoo toista salaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millainen ihminen katsoo toista salaa?"

- Sellainen, jolla ei ole omaa elämää.

Vierailija
2/13 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen ihmisen ulkonäössä on jotain kiinnostavaa, ja haluaa katsoa sitä niin ettei jää kiinni katsomisesta. Koska onhan toisen tuijottaminen niin että tuijotuksen kohde sen tajuaa aika noloa. 

Itse esim tarkastelen ihmisten kasvonpiirteitä ja vartaloa ihan huvikseni. Silleen mielenkiinnosta. Että ai, tuolla on tuommoinen nenä tai kädet ja onpas tuolla sileä iho ja tuo on kyllä osannut varjostaa poskipäät esiin taitavasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, emmeköhän me kaikki katso toisia ihmisiä "salaa" useita kertoja päivässä.

Vai pitäisikö se ilmoittaa aina kohteelle, että hei sinä siellä, aion nyt katsoa sinua!

Itse asiassa olisi aika vaikeaa olla katsomatta ihmisiä salaa... Pitäisi olla sellaiset vaunua vetävien hevosten silmäläpät pään sivuilla.

Vierailija
4/13 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahansuopa ja tirkistelyhaluinen ihminen. Kun katsoo toista salaa, voi nähdä jotain mitä ei muuten näkisi. Katsottava kun voi alkaa kaivaa vaikka nenää, kun ei tiedä kenenkään häntä katsovan. No tuo nyt oli liioittelua, toivon ettei aikuinen ihminen kaiva nenää muualla kuin kotonaan tai jonkun toisen kotona/paikassa missä voi pestä heti kädet. Mutta anyway. Tirkistelijä on tirkistelijä siksi että se haluaa nähdä jotain paheksuttavaa ja noloa.

Vierailija
5/13 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näytit etäisesti hänen serkuntytöltään ja yritti varmistaa asiaa. Tai sit sulla oli kivan mallinen pusero ja yritti pohtia sopisiko kaula-aukon leikkaus se hänellekin. Tai kampaus, hiusväri, korvikset, käsilaukku, mitä vain. Tai ruokatahra poskessa josta hän yritti uteliaana tihrustaa onko se tahra vai joku ihojuttu, jotkut kun on luonnostaan uteliaita. Tai jos sulla oli niin villin värinen huulipuna että hän mietti että onko tuo taas tulossa muotiin.

Minusta on aika normaalia katsoa kanssa ihmisiä, ja joskus jonkun jokin piirre kiinnittää huomion vaikka ei tietoisesti tuijottaisikaan.

Vierailija
6/13 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kytätty noin koko ikäni ja lisäksi niistä kyttäyksen tuloksista sanotaan jossain vaiheessa ihan ääneenkin. Siis mielipiteitä minusta.

Olen nyt myöhemmin tajunnut olevani erityisherkkä ja siksi olen aina huomannut nuo kyttäykset ja muutenkin näen ihmisten läpi, miten joku tuntee inhoa tai kateutta, kemiat ei vain kohtaa ym. Nyt minulla on hyvä ystävä, josta yhtäkkiä en olekaan varma, mitä hän minusta ajattelee -on todella hyvä näyttelijä ja huomasin miten hän puhuu muista, vaikken ole nähnyt hänen ajattelevan sellaista.

Olen siis aina ollut ujo ja hiljainen, niin siksi nuo mielipiteet on uskallettu sanoa ääneen, enkä koskaan ole oppinut puolustautumaan. Mm. kroppani on ihan hyvä, mutta rinnat pienet niin tietynlaiset ihmiset mollaavat noista, kuten myös olen ilmeisesti naamastani todella kaunis tai erikoisen näköinen (onneksi olen saanut kuulla myös positiivista, vaikka lähinnä ne negatiiviset jää mieleen), ja jos joku on kehunut, niin tietyt ihmiset katsovat todella töykeästi ja olen päätynyt siihen, että ajattelevat että kuvittelen itsestäni liikoja. 

Oikeasti haluaisin olla näkymätön ja elää rauhassa jossain eläinteni kanssa. Tämä avautuminen ihan siksi, että juuri nyt taidan olla jopa masentunut tämän asian vuoksi, siis oikeasti sairastunut. Voi kuulostaa ratkiriemukkaalta, mutta tuollaista elämää lähemmäs 40v. niin ei  kukaan muukaan jaksaisi -ensimmäisenä ihmiset kertovat minulle jotain ulkonäöstäni, olin sitten ilman meikkiä tai meikattu. En jaksa enää.

Vierailija
7/13 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselin töissä yhtä miestä salaa, kun olin vähäsen ihastunut ja hän oli lähdössä lomalle ja ajattelin etten tiedä näenkö häntä enää koskaan. (Jäin kyllä tuosta katseesta kiinni.)

Naisista katselen yleensä vaatteita tai asusteita, tyyliin "onpa ihanan värinen mekko, mistähän tuollaisen saisi?" (mutta en uskalla kysyä).

Vierailija
8/13 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka ympäristöön huomiota kiinnittävät. Luultavasti tuo vanhempi nainen näki jossain sinun piirteessäsi jotain tuttua, jotain joka herätti muistot. Ei hän sinua katsonut niinkään kuin pysähtyi ajatukseen jonka hahmosi herätti. Näin ainakin itselläni. Ja saan itsekin päivittäin ihmiset kiinni itseni katsomisesta. Olen nykyään hyvin onnellinen ja kai tuo näkyy ilmeestä, sitä he katsovat, eivät varsinaisesti ulkonäköäni arvostellen tai ihaillen.

Vierailija
9/13 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirkistelijä. Niitä on paljon. Yllättävänkin. Tosi tv on siitä syystä suosituin ohjelmagenre.

Vierailija
10/13 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

utelias. yleensä naiset tuijottelevat muita naisia enemmän kuin miehet muita miehiä.

Vierailija
11/13 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuijottavat negatiivisella tavalla ja arvostelevat toisia naisia enemmän kuin miehet naisia! Tuo on säälittävää, lopettakaa se heti!

Vierailija
12/13 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias.

Vierailija
13/13 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen yleensä julkisissa miten kanssasisaret ovat pukeutuneet ja erityisesti miten he kantavat itsensä. Ihailen myös kauniita asusteita. Ammattini puolesta tämä on tapa. En halua häiritä ihmisiä joten tarkkailen vaivihkaa heitä.

Juuri eilen katsoin hyvin pitkään salaa bussissa kahta naista leopardikuviotakeissaan ja mietin, että mikä kokonaisuudessa ei toiminut. Sitten kun he jäivät bussista huomasin että molemmilla siskoksilla(?) oli todella korkeat korot. Valitettavasti kävely oli vaivalloisen näköistä vaikka ulkonäköön oli yritetty panostaa kaikin tavoin.

Toissapäivänä ihailin nuoren tytön kauniita ja ilmeikkäitä kasvoja. Hänestä tuli mieleen joku uuden polven upea brittinäyttelijätär jonka nimi ei muistu mieleen. Vain ne uskomattomat kasvot. Olemuksesta ja pukeutumisesta näki ettei tyttö ehkä vielä tiennyt mikä kaunotar hän todellisuudessa on. Tai ei halunnut tuoda sitä esille.

Ihmiset ovat kiinnostavia. Varsinkin naisten suhde itseensä ja ulkonäköönsä on kiehtovan monimutkaista. Mieleeni on jäänyt tilanne vieraillessani ystäväni vaateputiikissa; siellä pitkä ja hoikka kypsään ikään ehtinyt uranainen haukkui peilikuvaansa ja iltapukua. Kaikki oli huonoa ja muut asiakkaatkin kaikkosivat kaupasta. Hän näytti hyvältä, mutta voi niin pahoin sisältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi