Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

neljäs lapsi syntyy keväällä. Miten järjestää isompien lasten hoito?

Vierailija
07.02.2017 |

Vanhin syntynyt maaliskuussa 12, toinen lokakuussa 13, kolmas helmikuussa 15 ja neljännen laskettu aika on huhtikuussa.
Miten järjestää kolmen hoito sitten keväällä kun on näitä muutoksia tullut päivähoito-oikeuteen. Voiko osa-aikahoidossa olla sillain, että kaksi tai kolme kokonaista päivää viikossa sen sijaan että olisi joka päivä sen 4h. Minulla vaikeuksia kuljettaa lapsia hoitoon ja hoidosta. Tai mies voisi töihin mennessä viedä, mutta minun voi olla hankala hakea sitten puolenpäivän aikaan lapset hoidosta.

Esikoinen käy nyt kerhossa kahtena päivänä viikossa ja toinen kerran. Lapset tykkää kerhoista ja toivoisin, että voisivat vielä jatkaa siellä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä jalat ristissä jos et osaa järjestää lasten hoitoa.

Vierailija
2/6 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyy kolmas kesällä. En malttanut odottaa, että pääsen irtisanomaan keskimmäisen hoidosta ja esikoisen eskarin iltapäivähoidosta. Lapset kuuluu kotiin, jos jompikumpi vanhemmista siellä on.

Syksyllä vanhin menee kouluun ja keskimmäinen kerhoon (2x / vk, 3h). Kerhoon kuljetaan vaunujen kans kävellen. Lapsi pyöräilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä varmaan tiedetä teidän kunnan käytäntöjä, mutta aika useassa kunnassa tuo oikeus on määritelty juurikin 4 tunnin päiviksi, mutta kannattanee olla yhteydessä varhaiskasvatuksen esimiehiin asian selvittämiseksi!

Vierailija
4/6 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tehnyt noin monta lasta jos et jaksa edes huolehtia heistä?

Vierailija
5/6 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidat tietenkin itse kun kerran kotona olet.

Vierailija
6/6 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä laittaisi hoitoon. Hirveä kuljettaminen edes takas muutaman tunnin vuoksi. Päivästä sa paljon sujuvammaksi kun pidät kaikki kotona.