Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun menen hukkaan miesmarkkinoilla

Vierailija
07.02.2017 |

Olen hyvännäköinen ja söpö, huumorintajuinen, tilannetajuinen ja sanavalmis. Olen kivaa seuraa, osaan puhua niin kevyistä kuin vakavammistakin aiheista. Olen korkeasti koulutettu ja lapsuuden liikakilot vaihtuneet suht hyvään kroppaan (167/52 nuo perus mitat). Teininä inhosin itseäni, enää en jaksa vaan haluan elää. 26-vuotias ja asiat hyvin. Mutta olen kuulemma NIRSO.

Mitä on olla nirso? Ai sitä, ettei kemiat kohtaa ja ei halua tämän takia muutenvaansuhteeseen? Sitä ettei yksinkertaisesti kyseinen ihminen tunnu omalta?

Minulla ei ole kertakaikkiaan mitään muuta vaatimuksia miehelle kuin saada minut sekaisin hänestä. Saisi olla ihan minkälainen vaan, ihan hiton sama hiusten väri ja harrastukset, kunhan olisi ihminen, jolla päässä jotain joka kolahtaa.

Miksi on NIRSO jos vaatii elämänkumppaniltaan sitä, että se tuntuu oikealta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan vasta nirsoutta onkin. En miehenä voi mitenkään suoraan vaikuttaa sussa herääviin tunnetiloihin. Vaatisit mieluummin vaikka lihaksikasta kroppaa tai akateemista koulutusta. Ne voin hankkia

Vierailija
2/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä tuosta. Jos ei kelvollista löydy niin voithan aivan hyvin olla loppuelämän yksin. -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ihan samoin kunnes viime syksynä eräänä päivänä tapasin nykyisen poikaystäväni. Bussissa! Hän istui viereeni ja aloimme juttelemaan. En todellakaan etsinyt mitään, mutta elämä yllätti, nyt olen sekaisin ja hän myös minusta. Terveisin ex-vanhapiika myös n26

Vierailija
4/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut löytää "sen oikean" vasta myöhemmällä iällä.

Vierailija
5/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odotat löytäväsi miehen, joka laittaa sinut sekaisin kuin teinivuosien ihastukset tai pahimmassa tapauksessa itse kuvittelemasi miehet, niin minulla on sinulle huonoja uutisia. 

Jos näytät oikeasti hyvältä, olet miellyttävä persoona ja aktiivisesti etsit miestä, mutta et sellaista löydä, niin silloin vika on tosiaan nirsoudessasi. 

Vierailija
6/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ihan samoin kunnes viime syksynä eräänä päivänä tapasin nykyisen poikaystäväni. Bussissa! Hän istui viereeni ja aloimme juttelemaan. En todellakaan etsinyt mitään, mutta elämä yllätti, nyt olen sekaisin ja hän myös minusta. Terveisin ex-vanhapiika myös n26

Kylläpä vanhat piiat ovat nykyään nuoria. 

Vierailija
7/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan vasta nirsoutta onkin. En miehenä voi mitenkään suoraan vaikuttaa sussa herääviin tunnetiloihin. Vaatisit mieluummin vaikka lihaksikasta kroppaa tai akateemista koulutusta. Ne voin hankkia

Tuopas onkin vaativuutta. Mielestäsi toisella on jokin velvollisuus ottaa sinut tai ylipäätään joku mies miehen iloksi omasta onnesta välittämättä?

Vierailija
8/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muinaisina aikoina veroa alettiin maksamaan jo 24-vuotiaana

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vanhanpojan_ja_vanhanpiian_vero

Vierailija
9/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä sekaisin ei mennä enää yli 30-vuotiaana..... vain sitä nuoremmat pystyy siihen. Muut tyytyy vain sellaiseen ihan kivaan ja ystävyyteen ja kumppanuuteen.

Sekasin meno tarkoittaa yleensä seksuaalista vetovoimaa.

Vierailija
10/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuopas onkin vaativuutta. Mielestäsi toisella on jokin velvollisuus ottaa sinut tai ylipäätään joku mies miehen iloksi omasta onnesta välittämättä?

Ei tietenkään ole velvollisuutta. Ei mullakaan ole velvollisuutta ottaa ketä tahansa naista, vaan mulle kelpaa ainoastaan nainen, jonka etunimessä on 5 kirjainta ja keskimmäinen kirjain on G. Kyllä mä saan vaatia sitä ja vastaavasti muut ihmiset saavat pitää mua nirsona

Vierailija
11/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan oikeutettu vaatimus, että suhteessa on kemiaa. Valitettavasti sen löytyminen ei ole mikään itsestäänselvyys tai ihmisoikeus. Moni elää koko elämänsä ilman vakituista suhdetta.

Vierailija
12/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä sekaisin ei mennä enää yli 30-vuotiaana..... vain sitä nuoremmat pystyy siihen. Muut tyytyy vain sellaiseen ihan kivaan ja ystävyyteen ja kumppanuuteen.

Päinvastoin. Aivan hyvin voi vielä nelikymppinenkin mennä sekaisin. Kokemusta on.

Vierailija
13/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mä menin sekaisin yli viiskymppisestä ihan vähän aikaa sitten ja oon itse yli neljäkymppinen. Ja nirso, en tykkää juuri kenestäkään.

Jompi kumpi meistä on väärässä.

Vierailija
14/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla turvallinen synnytysikä ja ylipäänsä ihmisten elinikä aika paljon matalampi tuolloin. 

Vierailija
15/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole velvollisuutta. Ei mullakaan ole velvollisuutta ottaa ketä tahansa naista, vaan mulle kelpaa ainoastaan nainen, jonka etunimessä on 5 kirjainta ja keskimmäinen kirjain on G. Kyllä mä saan vaatia sitä ja vastaavasti muut ihmiset saavat pitää mua nirsona

Itsehän äsken kehotit toista muuttamaan vaatimuksiaan (sellaisiksi, jotka sinä pystyt täyttämään).

Esimerkkinä nirsoudesta annoit jotain typerää, rinnastaen ap:n vaatimuksetkin siis samalle tasolle. Vaikket suoraan sano, että se on velvollisuus, kuitenkin vihjaat, että ap:n olisi hyvin perusteltua vaatia toisenlaisia ehtoja miehiltä, sellaisia joista ap. ei itse mitenkään hyödy, mutta jotka vain parantavat miesten mahdollisuuksia "saada" hänet, aivan kuin miehillä olisi siihen ihan omanlaisensa oikeus.

Vierailija
16/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti oot juuttunut esim. kiloihisi.

Vierailija
17/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän äsken kehotit toista muuttamaan vaatimuksiaan (sellaisiksi, jotka sinä pystyt täyttämään).

Esimerkkinä nirsoudesta annoit jotain typerää, rinnastaen ap:n vaatimuksetkin siis samalle tasolle. Vaikket suoraan sano, että se on velvollisuus, kuitenkin vihjaat, että ap:n olisi hyvin perusteltua vaatia toisenlaisia ehtoja miehiltä, sellaisia joista ap. ei itse mitenkään hyödy, mutta jotka vain parantavat miesten mahdollisuuksia "saada" hänet, aivan kuin miehillä olisi siihen ihan omanlaisensa oikeus.

Niin no ap tässä on se, jolla on ongelma nirsoutensa tähden. On paperilla erinomainen ja varmasti saa miehiltä paljon huomiota, mutta ei kelpuuta ketään. Mullakin olisi vastaava ongelma, jos käyttäisin esittämääni kriteeriä ts. nirsoilisin. Jokainen saa nirsoilla niin paljon kuin haluaa, mutta silloin voi jäädä luu käteen. Kun parantaa miesten mahdollisuuksia, voi ihan oikeasti saadakin sen miehen

Vierailija
18/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap. Mitä järkeä on missään, ellei rakasta. Olen rakastanut neljää miestä elämässäni, hyvin erilaisia kaikki, mutta täysin korvaamattoman arvokkaita. Olen jokaisesta enemmän kuin kiitollinen, vaikka viimeistä en saanut kotiin.

Vierailija
19/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeää että valtio edes on yrittänyt sotkeutua ihmisten elämään tuolla tavalla. Jokaisen aivan ikioma päätös hankkiutuuko liittoon ja lapselliseksi vai ei, eikä siitä pidä todellakaan rangaista. Valtio on yksilöä varten eikä yksilö valtiota varten...

Ttoisaalta, omakohtaisesti voin sanoa että sinkkuna vanhapoikaveron kera eläisin taloudellisesti paljon vapaampaa elämää kuin perheellisenä...niin vähän kuluisi rahaa, niin paljon olisi jo maksettu "perusedellytyksiä" pois (kämppä etc).

Vierailija
20/24 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no ap tässä on se, jolla on ongelma nirsoutensa tähden. On paperilla erinomainen ja varmasti saa miehiltä paljon huomiota, mutta ei kelpuuta ketään. Mullakin olisi vastaava ongelma, jos käyttäisin esittämääni kriteeriä ts. nirsoilisin. Jokainen saa nirsoilla niin paljon kuin haluaa, mutta silloin voi jäädä luu käteen. Kun parantaa miesten mahdollisuuksia, voi ihan oikeasti saadakin sen miehen

Niin, saada sellaisen miehen jota ei halua / rakasta. Olisitko ihan oikeasti parisuhteessa / perustaisit perheen naisen kanssa jota aina katsoessani mietit "en minä hänen kanssaan halua olla.. Hän on ihan ok, mutta en minä OIKEASTI häntä halua."?