Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup naisille; oletko mustasukkainen miehestäsi?

Vierailija
07.02.2017 |

Kauanko olette olleet yhdessä? Ja mistä syystä olet/ et ole?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 17v, en ole mustis vaikka naiset miehen ympärillä aina pörrääkin kun on niin komea. 

Siksi, kun luotan mieheeni ja tiedän että hän rakastaa minua ja haluaa minua enemmän kuin ketään.

Olen imarreltu mieheni saamasta huomiosta.

Vierailija
2/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 v, ja en ole, koska kukaan nainen ei varmaan halua miestäni :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa; olemme olleet 1v. yhdessä. Tiedän hänen rakastavan minua enemmän kuin mitään muuta, mutta olen silti mustasukkainen kun näen muiden naisten ihastelevan häntä. Hän on tosi komea ja pidän myös itseäni ulkonäöllisesti samanvertaisena.

Vierailija
4/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään, vaikka miehellä onkin naispuoleisiakin kavereita jne. 1½ vuotta ollaan oltu yhdessä, juuri saatu esikoislapsemme. Mies kertoo jatkuvasti rakastavansa ja osoittaa sitä todella paljon, yhtä rakastavaa kumppania ennen ei ole ollut. Jo ennen kuin edes aloimme seurustella, tiesin miehen olevan todella paljon pettämistä vastaan, sillä hän minutkin auttoi eroon suhteesta, jossa kumppanini petti. Ja kertoi itsekin tulleensa joskus petetyksi. Keskustelimme paljon pettämisestä ennen suhdettamme ja siinä sitten tutustuimme enemmän, ihastuimme ja päädyimme yhteen. En voisi kuvitellakaan mieheni ikinä pettävän, niin jyrkästi tiedän hänen suhtautuvan asiaan ja niin paljon minua oikeasti rakastavan ja kunnioittavan. Eli en koe mitään syytä olla mustasukkainenkaan. 

Vierailija
5/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta. En näe mitään syytä miksi olisin mustasukkainen, koen sen myöskin hyödyttömänä.

Vierailija
6/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tunnusta olevansa?

Vierailija
7/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen!

Vierailija
8/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,5 vuotta yhdessä. Olen kyllä edelleen mustasukkainen, mutta hyvällä tavalla, en rajoita tms.

Vierailija
9/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta, olen vähän mustasukkainen. Tavallaan tekee pahaa, mut tavallaan myös tykkään kuitenkin siitä että mies tuntee olevansa haluttu, eikä ole mun kanssa vain koska ei saisi ketään muuta :)

En rajoita miehen menoja, jos haluaa joskus lähteä jonkun muun matkaan, niin ei mulla ole siihen mitään sanomisen varaa, samalla tavalla kuin jos itse lähden ei ole hänellä. En tietenkään tuota toivo, enkä usko että niin edes tapahtuu.

Vierailija
10/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen salaa vähän! Reilu vuosi yhdessä. En tee mitään, mikä toisi asian esille, mutta joskus vähän kaihertaa kun tiedän naisten lähestyvän häntä kun hän on miesseurassa liikenteessä. Ei hän ikinä antaisi mustasukkaisuudelle/epäilyille aihetta, ja tiedän hänen rakastavan minua. Mutta. Oma epävarmuus itsestäni ajaa mustasukkaisuuteen. Haluaisin oppia rakastamaan ja hyväksymään itseni.

Vierailija
11/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, en nyt enkä koskaan aiemmin. Yhdessä 14 vuotta. Luotan häneen kun sanoo ettei muut kiinnosta ja rakastaa minua. Osoittaa tämän muutenkin. En ole varmasti kaunein ja täydellisin hänen silmissään mutta eipä hänkään ole minun. Silti ollaan yhdessä onnellisesti koska niin olemme päättäneet. Miksi siis olisin mustasukkainen?

Vierailija
12/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Puoltoista vuotta oltu yhdessä, mies minua 6 vuotta vanhempi. N22

Vierailija
13/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla 3-4 v mitä yhdessä oltu ja kyllä minä ainakin oon joskus mustasukkainen ja tunnen kuinka vähän katselen jos juttelee naisille joskus pakosta. Mutta en nosta meteliä tai kyttää häntä tai vakoile hänen yhteyksiään. Enkä estä häntä mihinkään menemästä tms. :)

Mun kohdalla syytä epäilyyn ei ole, mieheni vaan on kun silmissä se maailman komein ja haluttavin ihminen edelleen ja heti alusta alkaen kun hänetkin näin niin meillä oli vahvaa seksuaalista kemiaa. Muut ihmiset eivät ole samaa mieltä hänen ulkonäöstään tai haluttavuudesta (hän on työtön ja todella epäsosiaalinen ja pyöreähkö mutta sellainen pitkähkö) mutta ihan rehellisesti sanoen hän on minulle täydellinen ja näyttää maailman komeimmalta. Ennemmin minulla ollut sellaisia mistä muut naisetkin kilpailleet ja itse huomannut katselevan vähän muita, mutta tämän kohdalla en pysty ajattelemaan ketään muuta missään mielessä. Muistan aluksi toteavan itselleni että enhän minä tykkää tullaisesta parrasta jne mutta en vaan voi mitään että hänelle se sopii. :)

Ehkä juuri se että minulle hän on täydellinen kaikinpuolin niin saa minut sillä tavalla vilkuilemaan vaikka hölmöä se onkin. olen mustasukkaista sorttia ja kaikista miehistä se on ollut ihan suloista (koska se ei ole ollut sellaista mikä menisi överiksi).

Lisäksi miehenikin on joskus mustasukkainen, ja voin sanoa että se on ainakin minulle ihan terveen merkki ja olen siitä ollut iloinen, jopa kiitollinen. Tai minusta on ihanaa jos mies on kiinnostunut että kuka oli kyseinen mies ja haluaa tietää mitä touhuan.

Mutta se eu tarkoita että mitenkään yritämme toisiamme tehdä mustasukkaiseksi tms lapsellista leikkiä tai että kumpikaan kokisi häiritsevänä.

Ainakin minä huomaan että jos olen ollut vähän mustasukkainen salaa, niin jostain syystä seksi miehen kanssa on entistä mahtavempaa:) yleensä siis miehellä ei ole hajuakaan että olisin ollut edes mustasukkainen.

Vierailija
14/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, 8 vuotta yhdessä. Lähinnä naurattaa ja käy sääliksi kun miehen ympärillä pyörii naisia ja ihme kyllä aina niitä pyörii. Ei kuulemma saa rauhassa miesporukassa ryypiskellä baarissa kun aina joku nainen tulee kotkottaan ja iskeen ja hauskinta ettei naiset usko mieheni olevan naimisissa ja lapsia jne. tai sitten eivät välitä.

Vierailija
15/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän miehissä ole mitään, mistä olla mustasukkainen.

Vierailija
16/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mustasukkainen. Naisia tapaa työnsä vuoksi paljon. Yhdessä ollaan oltu pian 15v. Mies sanoo rakastavansa minua vaikka olen ylipainoinen yms. Ei toista voi pidätellä, jos haluaa lähteä.

Vierailija
17/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teidän miehissä ole mitään, mistä olla mustasukkainen.

Mikä ominaisuuden vuoksi miehestä sitten voisi, pitäisi tai kannattaisi olla mustasukkainen?

Vierailija
18/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mies (viiskymppinen kuten minäkin) on kovasti seksin perään ja minä olen jo väsähtänyt koko hommaan, joten ehdotin, että etsisi muualta seksiseuraa. No mieshän käsitti sen niin, että nyt hän saa panna muitakin ja sen lisäksi minua. Kun hän kertoi käyneensä kuksaisemassa perhetuttua, niin tarkensin, mikä ero on käsitteillä minun sijastani / minun lisäkseni! Siihen loppui miehen "pettämiset". En tuntenut hitustakaan mustasukkaisuutta, suurta ällistystä vain. Etenkin sen naisen takia, koska hän teki pitkän matkan toiseen kaupunkiin päästäkseen panemaan miestäni O_O

Vierailija
19/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, kun kumppani on tarpeeksi täydellinen juuri sinulle, niin hänestä on mustis. Ex- miehestä en ollut, hän ei ollut sen arvoinen. Nykyinen on.

Vierailija
20/21 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta ollaan oltu. Olen sairaalloisen mustasukkainen. Mies ei oo yhtään, vaikka mua isketään ja kytätään enempi kuin miestä. Karmea juttu tuo mustasukkaisuus, koitan joka päivä taistella asiaa pois. Nykyään jo paremmin, eka vuos oli tosi kamalaa itellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan