Millaisen arkun haluat itsellesi?
Kommentit (23)
Uurnan. Olen sanonu jo lapsille ja miehelle ettei tarvi arkkuun törsäillä.
Joskus miettinyt olisi hienoa jos toimeentuisi tekemään itse itselleen arkun valmiiksi.
Puinen, mäntyä, jonkinverran koristeleikkauksi.
Kanteen kaivertaisin jonkun ilkikurisen "tämä puoli ylöspäin".
No jos valita saa niin tammiarkku. Ja poltetaan krematoriossa.
Pahvisen tai ihan paperisäkkiin voi laittaa
Vierailija kirjoitti:
Uurnan. Olen sanonu jo lapsille ja miehelle ettei tarvi arkkuun törsäillä.
Seremoniaa varten pitää olla arkku ja sitten vasta laitetaan uuniin ja uunin jälkeen uurnaan.
http://www.freakingnews.com/pictures/91000/Steve-Jobs-Coffin-91225.jpg
Voi sitten palstailla yhdessä matojen kanssa :)
Haluaisin pelkän pienen puisen uurnan ilman arkkua. Säästäisi paljon luonnonvaroja, jos arkkua ei tarvitsisi hankkia vajaa tunnin seremoniaa varten. Mieluisin vaihtoehto olisi, että tuhkat siroteltaisiin jonnekin luontoon, vaikka järveen tai mereen.
Minun ruumiini voi heittää mereen kalojen ruoaksi tai polttaa nuotiossa ja viskata tuhkat roskiin.
Ohis. Eikö alanuolija osaa pysyä poissa edes tällaisesta ketjusta. Hyi!
Halvin mahdollinen ja uurnaksi kelpaa seurakunnan laina-uurna.
Harmi kun se arkku on pakko hankkia, minut kun voisi ihan hyvin heittää roviolle ilman arkkuakin.
Pyramidin! Ja hienosti koristellun, sähköllä valaistun. Vois sitten vaikka katella niitä kattomaalauksia, kun tulis muuten varmaan aika pitkäksi siinä pötkötellessä. Välillä verryttelisin kuolonkankeita jäseniäni hiippailemalla ympäriinsä salakäytäviä etsimässä.
Joku mahdollisimman ekologinen pahvilaatikko joka maatuu, ja mielellään niin et mua ei pueta mihinkään maatumattomaan vaatteeseenkaan. Ajattelin ryhtyy mahdollisimman helposti maatuvaks jotta pääsen äkkiä takas energian kiertokulkuun. Mullasta mullaks, ja niin päin pois. c:
Eihän sitä tiedä tarvinneeko tuota minkäänlaista arkkua.
Pahviarkku, kun uuniin ei taida ilmankaan päästä. Tuhkat roskiin, ei siinä mitään uurnaa tarvita.
Halvimman mitä löytyy. Uuniin menee kuitenkin.