Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavallinen, mutta "seksuaalisesti aktiivinen" nainen. Haluatko kysyä jotain?

Tavallinentyttö
07.02.2017 |

Täällä aina keskustellaan kumppanien määristä, miltä mikäkin tuntuu ja kuka on kokeillut mitäkin ja millaista oli.. Tähän liittyen ajattelin jos joku haluaa kysyä kolmekymppisen naisen näkökulmasta ja kokemuksista jotain.

Olisi myös hauska jutella muidenkin naisten kanssa jos tästä jotain keskustelua viriää :)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostus seksiin ja sen harrastaminen tavalla tai toisella on ok mutta jos et kehtaa puolisollesi niistä kertoa, et ole seksuaalisesti aktiivinen vaan epävarma ja kompensoit jotain elämässäsi holtittomalla seksuaalisella käyttäytymisellä.

joka kerta pitäisi miettiä ennen kuin jalkansa levittää

Vierailija
42/48 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40; Klitorisorgasmi on luullakseni aika vastaava tunne kuin penisorgasmi. Klitoriksen ja penis ovat alkiovaiheessa samanlaiset ja kehitys eriytyy muodostamaan erilaiset sukuelimet. Klitoris on pitkä elin joka ulottuu syvälle emättimeen, ja sanoisin mutulla että emätinorgasmi on varmaan vähän kuin orgasmi miehelle runkaten koskettelematta terskaa, klitorisorgasmi taas terskan hyväilyä vastaavaa. Ei varmaan ole kauhean kaukaa haettu esimerkki?

Joka tapauksessa klitoriksen hyväily tuottaa suuren ilotulituksen ja emättimen kautta kyllä myös suurta nautintoa, mutta ei niin intensiivistä.

Jumppailen lihaksia silloin tällöin ja luulen että säännöllinen seksin harrastaminen+orgasmit pitää myös paikat kunnossa ;)

Välillä kuulen kommentteja että on tosi tiukkana ja välillä olen ihan avoin, riippuu kiihottumisestakin ja mitä harrastellaan.

41; Oliko tuo kommentti minulle tarkoitettu ja mitä tarkoitat sillä?

Juttelen kaikista asioista mieheni kanssa.

En koskaan "levitä jalkojani" kenellekään ajattelematta asiaa, mutta kun päätän niin tehdä teen sen halulla ja onnellisena.

Mitä siitä pitäisi sinun mielestäsi miettiä? Ja kummallinen ilmaus koko jalkojen levittäminen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

41; lisään vielä että seksikumppaneiden ja seksin määrän runsaudesta ei voi tehdä johtopäätöstä vastuuttomuudesta.

Seksiä voi harrastaa vasuullisesti tai vastuuttomasti riippumatta onko kumppaneita ollut 1 tai 100.

Vierailija
44/48 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinentyttö kirjoitti:

40; Klitorisorgasmi on luullakseni aika vastaava tunne kuin penisorgasmi. Klitoriksen ja penis ovat alkiovaiheessa samanlaiset ja kehitys eriytyy muodostamaan erilaiset sukuelimet. Klitoris on pitkä elin joka ulottuu syvälle emättimeen, ja sanoisin mutulla että emätinorgasmi on varmaan vähän kuin orgasmi miehelle runkaten koskettelematta terskaa, klitorisorgasmi taas terskan hyväilyä vastaavaa. Ei varmaan ole kauhean kaukaa haettu esimerkki?

Joka tapauksessa klitoriksen hyväily tuottaa suuren ilotulituksen ja emättimen kautta kyllä myös suurta nautintoa, mutta ei niin intensiivistä.

Jumppailen lihaksia silloin tällöin ja luulen että säännöllinen seksin harrastaminen+orgasmit pitää myös paikat kunnossa ;)

Välillä kuulen kommentteja että on tosi tiukkana ja välillä olen ihan avoin, riippuu kiihottumisestakin ja mitä harrastellaan.

41; Oliko tuo kommentti minulle tarkoitettu ja mitä tarkoitat sillä?

Juttelen kaikista asioista mieheni kanssa.

En koskaan "levitä jalkojani" kenellekään ajattelematta asiaa, mutta kun päätän niin tehdä teen sen halulla ja onnellisena.

Mitä siitä pitäisi sinun mielestäsi miettiä? Ja kummallinen ilmaus koko jalkojen levittäminen..

Olen samaa mieltä kanssasi , että säännöllinen seksi+orgasmit  kyllä pitävät paikat hyvässä kunossa niin miehellä kuin myös naisella.

Vierailija
45/48 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana.

Vierailija
46/48 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Sanotaan, että tyydytety nainen ei petä. Olet vakituisessa parisuhteessa ja sulla on säännöllistä seksiä ihan kivasti miehesi kanssa. Pettämisestä ei sun kohdalla ilmeisestikkään ole kyse. Saatko miehesi kanssa  tällöin rakastelusta täydellisen tyydytyksen?  Seksiähän voi kyllä olla useinkin, mutta ei niin nautinnollista. Jotain jää puuttumaan. Ulkopuolinen seksi tuo varmasti omanlaatuisensa  viehätyksen?

Kiva oli muuten  lukea rehellisen tuntuisia vastauksiasi. Oma tilanteeni on se, että seksiä ei mulla ole ollut vähään aikaan.  Seksi on alkanut  olla  mielessä päivittäin, suoraan sanoen panettaa joskus  aivan mielettömästi. Kaipaisin säännöllistä viikoittaista seksiä.

Vierailija
47/48 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko miesten tulla anaaliisi? Entä haluaisitko pierrä sperrmalastin toisen naisen suuhun?

Vierailija
48/48 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit seksissä? oletko kaikkiruokainen. en nyt tarkoita pissa eikä kakkaleikkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi