Olen tavallinen, mutta "seksuaalisesti aktiivinen" nainen. Haluatko kysyä jotain?
Täällä aina keskustellaan kumppanien määristä, miltä mikäkin tuntuu ja kuka on kokeillut mitäkin ja millaista oli.. Tähän liittyen ajattelin jos joku haluaa kysyä kolmekymppisen naisen näkökulmasta ja kokemuksista jotain.
Olisi myös hauska jutella muidenkin naisten kanssa jos tästä jotain keskustelua viriää :)
Kommentit (48)
18; En koskaan ryntää suuna päänä kokeilemaan asioita vaan ensin mietin tarkkaan miltä se oikeasti tuntuu fantasian ulkopuolella. Joskus on tullut paha mieli tunnesyistä, mutta se ei liity varsinaisesti seksiin vaan muihin sosiaalisiin asioihin.
Joitain asioita olen kokeillut vain kerran (mm. bdsm sessio) mutta ei se kaduttanut, totesin vain että nyt tiedän ettei ole minun juttuni.
Eli ei tunnu että olisi jotain pitänyt jättää kokematta, vaikka en olekaan halunnut toista kertaa.
Halukkuuteni ei ole mielestäni mitenkään sairaalloista, ja hallitsen viettejäni vastuullisesti, muut asiat ensisijalla.
Olen ihan tavallisessa heteroparisuhteessa ja olemme onnellisia. Kaikesta puhutaan avoimesti, mitään ei salailla ja jos miehelleni olisi edes hiukkasen epävarmaa että olen jonkun muun kanssa niin ei tekisi tiukkaakaan olla uskollinen.
Ei ole kukaan mies jäänyt haluissa kakkoseksi, koska joka päivä on saanut jos on tehnyt mieli. Mutta siihen varmasti vaikuttaa että suhde on kunnossa ja seksi ei ole suorituskeskeistä, eli seksiä on sitten ollut aina luonnostaan tarpeeksi. Jos jompaa kumpaa väsyttää niin on ihan ok olla panematta, mutta yleensä toinen sytyttää toisen kysäisemällä seksin perään vaikka väsyttäisikin. ;)
19; minäkin olen kuullut näistä. Ja aivothan voivat laukaista orgasmin (unessakin jne.), joten se on täysin mahdollista koskematta sukupuolielimiin jos on kovasti kiihottunut. Ei kuitenkaan varmaan ihan tahtomalla onnistu, vaan se on erittäin harvinainen ominaisuus?
Kerran eräässä kylpylässä olin lämpimässä porealtaassa ja vajosin tunnin lilluttuani täydessä hiljaisuudessa lähes meditatiiviseen tilaan jossa ajatukset virtasivat vapaana, koko ruumin päälaesta varpaisiin kaikki lihakset rentoutuneena.. Ajatukset liukuivat seksiin ja ajattelin näkyä lähietäisyydeltä jossa miehen penis työstää naista.. Miehen alkavan orgasmin ajattelu alkoi nostaa sykettäni, klitoris alkoi turvota ja sykähdellä. Lopulta tunsin että oikea orgasmi oli tosi lähellä. Ulospäin olin aivan tyyni ja näytin ehkä jopa siltä että olisin unessa, vaikka alitajunnassani tiedostin koko ajan ympäristöni.
Olin todella hilkulla saada orgasmin vain ajattelemalla superkiihottavaa asiaa. Ihan en kuitenkaan päässyt rajan yli.
Mutta pystyn tuon kokemuksen jälkeen kuvittelemaan miten se on mahdollista tietoisesti, vaatii vain minulta jumalatonta keskittymistä, rentoutumista ja täydellistä häiriöttömyyttä. Eli en varmaan onnistuisi ikinä toisen kanssa. :(
Tissiorkuista: nännien stimulointi lähettää signaalin aivoille joka aiheuttaa kohdussa supistavia tuntemuksia, joka aiheuttaa naiselle seksuaalista nautintoa. Myös penis hyväilee juuri kohtua työntyessään pohjaan asti, siksi se tuntuu niin ihanalta. Kohtu on siis nautintoelin myös. :) Itse en saa orgasmia nännien hyväilystä, mutta nautin siitä suunnattimasti.
21; olen pahoillani puolestasi. Kuulostaa aika välinpitämättömältä :(
Kuinka kauan pystyisit olemaan ilman seksiä ? Mikä on pisin aikasi selibaatissa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan pystyisit olemaan ilman seksiä ? Mikä on pisin aikasi selibaatissa?
Kai sitä voisi olla vaikka loppuelämänsä, mutta se tuntuisi todella ankealta. Joten koska ei ole mitään syytä siihen niin en ole ryhtynyt testaamaan.
Pisin aika ilman seksiä on ollut sinkkuaikana 1-2kk, en muista tarkkaan. Seksielämän aloitin hiukan ennen kuin täytin 15v.
Mitä mieltä olet jalkaseksistä (footjob)? Oletko sitä milloinkaan harrastanut? Onko kukaan sitä Sinulta pyytänyt?
Oletko pissa, kakkaleikkejä leikkinyt ?
Vierailija kirjoitti:
Tavallinentyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tarkoittaa sana "mutta" otsikossa?
Niin tietysti tuostakin voi etsiä aihetta loukkaantumiseen, mutta tarkoitukseni oli lauseessa vain ilmaista että olen hyvin tavanomaisesta elämäntyylistä huolimatta ehkä keskivertoa enemmän seksiä haluava/harrastava nainen (mitä siis olen ymmärtänyt yleisen aihepiiriä käskittelevän anonyymin keskustelun perusteella naisten seksikäyttäytymisestä ja halukkuudesta).
Parempaa otsikkoa en nyt tähän hätään keksinyt..
Olisi ylipäätään kiva viritellä keskustelua tästä aiheesta koska googlaamalla löytyvä keskustelu naisen seksuaalisesta aktiivisuudesta on kovin mustavalkoista.
Eli jos en ala hymistellä ja olla samaa mieltä kanssasi, olen turhasta loukkaantuja?
Tuo mutta-sana on typerä. Luulet olevasi jotenkin poikkeuksellinen? Millä perusteella? Monenko naisen kanssa olet seurustellut, että sinulla on tietoa muiden aktiivisuudesta?
Luulisi sinun hoksaavan, että kun kerran olet "tavallinen nainen" ja tykkäät seksistä, se tarkoittaa että tavallinen nainen tykkää seksistä. Juuri tällainen mutu-aloitus ylläpitää vanhentuneita käsityksiä naisen vähäisestä kiinnostuksesta seksiin. En käsitä, miten tästä keskustelusta saisi jotenkin ylivertaisen aikaisempiin nähden, kun lähtökohta on tämä. Mutta nythän voit syyttää minua keskustelun torpedoimisesta.
Tässä takerrutaan taas pikkuseikkoihin, kun ei ymmärretä kokonaisuutta. Tälle kirjoittajalle seksuaalisesti aktiivinen nainen on kauhistus ja tuntematon käsite. Minusta on älytöntä alkaa saivartelemaan sanamuodoista tai lauserakenteesta, kun asia kuitenkin tulee otsikossa täysin selväksi. Mutta jos on rajoittunut niin sitten on, sekä lukemisen ymmärtämisessä että seksissä.
25; Olen kerran keskustellut yhden kauempana asuvan panokaverini kanssa asiasta, hänellä siis oli tämä fantasiana. Olisin ollut valmis kokeilemaan mutta ei löydetty aikaa uusille treffeille joten asia hautautui unohduksiin.
Footjob on itselle seksuaalisesti aika neutraali ajatus, mutta olisi kiva kokeilla jos se kiihottaa toista :) Sama tunne miehen naimisesta strap-onilla: se olisi varmasti tosi hauskaa mutta en itse saa pelkästään siitä seksuaalista tyydytystä.
Footjobissa mietityttää hieman tasapainoilu ja jalkojen kömpelyys. Kivempaa olisi jos mies pitelisi jaloista kiinni ja panisi väliin, niin ei tarvitsisi pelätä että liike lipsahtaa ja miestä sattuu.
25; Uloste ja virtsa on minulle turn-off, ei kauhistus mutta tappaa seksuaalisethalut kyllä 100%.
En saa sellaisesta "being dirty" -jutusta mitään, vaan lähinnä tulee vastenmielisyyden tunne koska uloste nyt valitettavasti on lähes silkkaa bakteerimassaa ja jätettä josta voi huonolla tuurilla saada vaikka jonkun infektion.
Jos asia olisi kumppanille todella tärkeää niin voisin korkeintaan taipua pissaamaan pönttöön hänen nähtensä mutta sekin venyisi jo oman epämukavuusalueen rajoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tarkoittaa sana "mutta" otsikossa?
Niin tietysti tuostakin voi etsiä aihetta loukkaantumiseen, mutta tarkoitukseni oli lauseessa vain ilmaista että olen hyvin tavanomaisesta elämäntyylistä huolimatta ehkä keskivertoa enemmän seksiä haluava/harrastava nainen (mitä siis olen ymmärtänyt yleisen aihepiiriä käskittelevän anonyymin keskustelun perusteella naisten seksikäyttäytymisestä ja halukkuudesta).
Parempaa otsikkoa en nyt tähän hätään keksinyt..
Olisi ylipäätään kiva viritellä keskustelua tästä aiheesta koska googlaamalla löytyvä keskustelu naisen seksuaalisesta aktiivisuudesta on kovin mustavalkoista.
Eli jos en ala hymistellä ja olla samaa mieltä kanssasi, olen turhasta loukkaantuja?
Tuo mutta-sana on typerä. Luulet olevasi jotenkin poikkeuksellinen? Millä perusteella? Monenko naisen kanssa olet seurustellut, että sinulla on tietoa muiden aktiivisuudesta?
Luulisi sinun hoksaavan, että kun kerran olet "tavallinen nainen" ja tykkäät seksistä, se tarkoittaa että tavallinen nainen tykkää seksistä. Juuri tällainen mutu-aloitus ylläpitää vanhentuneita käsityksiä naisen vähäisestä kiinnostuksesta seksiin. En käsitä, miten tästä keskustelusta saisi jotenkin ylivertaisen aikaisempiin nähden, kun lähtökohta on tämä. Mutta nythän voit syyttää minua keskustelun torpedoimisesta.
Tässä takerrutaan taas pikkuseikkoihin, kun ei ymmärretä kokonaisuutta. Tälle kirjoittajalle seksuaalisesti aktiivinen nainen on kauhistus ja tuntematon käsite. Minusta on älytöntä alkaa saivartelemaan sanamuodoista tai lauserakenteesta, kun asia kuitenkin tulee otsikossa täysin selväksi. Mutta jos on rajoittunut niin sitten on, sekä lukemisen ymmärtämisessä että seksissä.
Minusta tästä keskusteleminen on vähän hedelmätöntä, koska anonyymeissa keskusteluissa on melko todennäköistä että aina joku osallistuja haluaa ymmärtää asiat omalla tavallaan voidakseen suhtautua siten kuin haluaa. :/
25; Olen kerran keskustellut yhden kauempana asuvan panokaverini kanssa asiasta, hänellä siis oli tämä fantasiana. Olisin ollut valmis kokeilemaan mutta ei löydetty aikaa uusille treffeille joten asia hautautui unohduksiin.
Footjob on itselle seksuaalisesti aika neutraali ajatus, mutta olisi kiva kokeilla jos se kiihottaa toista :) Sama tunne miehen naimisesta strap-onilla: se olisi varmasti tosi hauskaa mutta en itse saa pelkästään siitä seksuaalista tyydytystä.
Footjobissa mietityttää hieman tasapainoilu ja jalkojen kömpelyys. Kivempaa olisi jos mies pitelisi jaloista kiinni ja panisi väliin, niin ei tarvitsisi pelätä että liike lipsahtaa ja miestä sattuu.
25; Uloste ja virtsa on minulle turn-off, ei kauhistus mutta tappaa seksuaalisethalut kyllä 100%.
En saa sellaisesta "being dirty" -jutusta mitään, vaan lähinnä tulee vastenmielisyyden tunne koska uloste nyt valitettavasti on lähes silkkaa bakteerimassaa ja jätettä josta voi huonolla tuurilla saada vaikka jonkun infektion.
Jos asia olisi kumppanille todella tärkeää niin voisin korkeintaan taipua pissaamaan pönttöön hänen nähtensä mutta sekin venyisi jo oman epämukavuusalueen rajoille.
Kiitos rehelisestä vastauksestasi. Minua on alkanut kiihottaa tämä ajatus footjobista. Oleellista tässä olisi, että tytöllä olisi tällöin jalassa hyvin ohuet mustat tai ihonväriset sukat tai sukkahousut. Ei siis avojaloin. En ole vielä kuitenkaan päässyt toteuttamaan tätä. "perversiotani". Näistä on niin nolo jutella "unter vier Augen".
Nautitko naamalleistumisesta? Tai kun mies nuolee myös perseesi?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos rehelisestä vastauksestasi. Minua on alkanut kiihottaa tämä ajatus footjobista. Oleellista tässä olisi, että tytöllä olisi tällöin jalassa hyvin ohuet mustat tai ihonväriset sukat tai sukkahousut. Ei siis avojaloin. En ole vielä kuitenkaan päässyt toteuttamaan tätä. "perversiotani". Näistä on niin nolo jutella "unter vier Augen".
Minusta se ei ole yhtään noloa :) mutta ymmärrän varovaisuutesi. Luulen että naiselliset jalat ovat monen miehen mielestä eroottiset, kuten mikä tahansa naisen ruumiinosa joka eroaa jollain tavalla miehen piirteistä.
Oma miehenikin pitää varpaitani söpöinä ja jalkoja siroina, joten on muutaman kerran niitä hypisteltyään yllättyneesti kiihottunut ja halunnut sitten naida (tosin ihan tavalliseen tapaan). :)
Mieheni pitää myös kainaloistani ja niiden tuoksusta, kuin minäkin hänen.
Vierailija kirjoitti:
Nautitko naamalleistumisesta? Tai kun mies nuolee myös perseesi?
En oikein saa siitä mitään, facesitting on ehkä enemmin osa esileikkiä toisen kiihottamiseksi jos toinen siitä pitää.. Asento on niin konstikas etten voisi tulla siinä, ja energia menee tasapainoiluun keskittämiseen joten en oikein pysty kiihottumaan siinä nauttiakseni.
Peppuani on nuoltu useinkin, mutta se on aina vähän kiusallista, eikä se tunnu fyysisenä tuntemuksenahyvältä vaan tosi märältä, sottaiselta ja ei-miltään. Pepun hyväilynä mukavalta tuntuu esimerkiksi sormella pehmeästi pepun paineleminen ja hellä hierominen, pieni paine siis tuottaa nautintoa.
Pidän mielummin klitoriksen nuolemisesta ;)
Kirjoitat, että nautin seksistä ja koet sen tärkeäksi osaksi elämääsi. Seksi ja läheisyys on Sinulle ilmeisesesti tärkeää ilman tulemistakin. Minua kuitenkin kiinnostaisi tietää miten usein pystyt samaan orgasmin yhdynnässä; tuskin sentään ihan joka kerta? Riittääkö pelkkä esileikki ja penetraatio oikeassa asennossa? Pystytkö saamaan orgasmin pikapanoissa (sillä aikaa, kun lapset katsoo videoita)?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat, että nautin seksistä ja koet sen tärkeäksi osaksi elämääsi. Seksi ja läheisyys on Sinulle ilmeisesesti tärkeää ilman tulemistakin. Minua kuitenkin kiinnostaisi tietää miten usein pystyt samaan orgasmin yhdynnässä; tuskin sentään ihan joka kerta? Riittääkö pelkkä esileikki ja penetraatio oikeassa asennossa? Pystytkö saamaan orgasmin pikapanoissa (sillä aikaa, kun lapset katsoo videoita)?
Kyllä se on tärkeää, ja läheisyys on minusta seksin kanssa aika saumattomasti yhteydessä, myös satunnaisempien kumppanien kanssa.
Pystyn saamaan orgasmin yhdynnässä meilkeinpä aina kun haluan, mutta klitorista stimuloin tietenkin samalla.
Kaikissa asennoissa ei myöskään onnistu, vaan pitää olla täysin rentoutunut asento =makuulla. Ilman klitoriksen hierontaa orgasmi ei lähde tulemaan, miten hyvältä yhdyntä sitten tuntuukaan. Mutta tämä lienee samoin valtaosalla naisista?
Tykkään silti panna eri asennoissa, vaikka niissä en tulisikaan koska yhdyntä on nautinnollista.
Se, miksi saan helposti orgasmin myös uuden kumppanin kanssa johtuu paljon omasta mielenhallinnasta, eli siitä että olen vuosien mittaan opetellut tietoisesti rauhoittamaan itseni rentoutuneeksi ja stressitasot laskee. Minulla on orgasmin saamisen edellytys että olen täysin rentoutunut.
Oman miehen kanssa on niin tutut kuviot ja kumpikin tietää miten toista soitellaan, joten pikaisissa tuleminen onnistuu 1-2 minuutissa "kun lapset katsovat videoita" ;)
Mitään isompia esileikkejä en tarvitse, koska kiihotun nopeasti. Mies joskus potee turhaa huonoa omaatuntoa kun arkiseksissä niin vähän on mitään esileikkejä. Siirrymme usein suoraan yhdyntään minun pyynnöstäni. Jos on aikaa mies tykkää nuolla minulle orgasmin/orgasmeja, mutta minun tekee useammin mieli yhdyntäorgasmia, eli heti tositoimiin.
Kivaa on silti vaihtelun vuoksi nautiskella välillä pidempään ja monipuolisemmin.
Jos pannaan pikaisesti vessassa (seisaallaan) niin en voi tulla siinä asennon vuoksi. Nautin silti :)
Saat orgasmin lähes joka yhdynnässä. Onnittelut Sinulle! Tämän vuoksi haluaisinkin kysyä Sinulta hieman ehkäisystä, koska ehkäisyllä on todella merkitystä sukupuoliseen nautintoon. Ilmeisesti käytät e-pillereitä. Oletko joutunut kokeilemaan moniakin eri merkkejä? Oletko huomannut eri merkeissä paljonkin eroa sen suhteen, miten ne vaikuttavat orgasmiherkkyyteen so. haluihin/kostumiseen ja mahdollisuuteen saada orgasmi itse yhdynnässä ? Miten voimakkaana koet tulemisen parhaimmillaan (onko" tajunnan räjäyttävä kokemus") ? Eri pillereiden vaikutus on varmasti kovin yksilökohtaista, mutta kiinnostaisi kuitenkin tietää, miten paljon eri valmisteilla voi olla eroja?
Vierailija kirjoitti:
Saat orgasmin lähes joka yhdynnässä. Onnittelut Sinulle! Tämän vuoksi haluaisinkin kysyä Sinulta hieman ehkäisystä, koska ehkäisyllä on todella merkitystä sukupuoliseen nautintoon. Ilmeisesti käytät e-pillereitä. Oletko joutunut kokeilemaan moniakin eri merkkejä? Oletko huomannut eri merkeissä paljonkin eroa sen suhteen, miten ne vaikuttavat orgasmiherkkyyteen so. haluihin/kostumiseen ja mahdollisuuteen saada orgasmi itse yhdynnässä ? Miten voimakkaana koet tulemisen parhaimmillaan (onko" tajunnan räjäyttävä kokemus") ? Eri pillereiden vaikutus on varmasti kovin yksilökohtaista, mutta kiinnostaisi kuitenkin tietää, miten paljon eri valmisteilla voi olla eroja?
Hei! Uskon että hormoniehkäisy vaikuttaa halukkuuteen ja kykyyn nauttia seksistä, mutta yhdynnässä saadut orgasmit ovat minusta rentoutumalla opeteltuja eivätkä itsessään ole sidottuja ehkäisyn laatuun.
Käytin teininä 15-19v e-pillereitä (Femoden) ja ne sopivat muutoin täydellisesti, paitsi myöhemmin selvisi että aurallisen migreenini kanssa onkin suuri terveysriski (=voin saada aivohalvauksen). Kokeilin minipillereitä (Cerazette), joissa oli järkyttävät sivuvaikutukset; mieliala muuttui synkäksi ja alakuloiseksi, tulevaisuuteen näkemättömäksi ja olin hyvin räjähdysherkkä+itkuinen vastoin "normaalia" luonnettani.
Siispä katkerana siirryin 20v:na pelkän kumin käyttöön joka minusta heikensi seksielämän laatua huomattavasti (rajoitukset ja raskauden pelko). Kokeilin myös ehkäisyvaahtoa mutta se ei ole kovin luotettava yksinään ja aiheutti ikävää poltetta yhdynnän aikana.
26v:na juttelin ehkäisystä lääkärin kanssa ja hän kysyi miksen kokeilisi kierukkaa koska hormonaalinen vaikutus on paikallinen eikä siten ole samalla tavalla riski migreenin kanssa kuin ne e-pillerit. Otin siis hormonikierukan (Mirena) kokeiluun ja siinä on ainoana nurjana puolena ollut ainoastaan epäsännöllinen tiputteluvuoto joka on lieventynyt ensimmäisen vuoden käytön myötä siedettäväksi.
En ole huomannut omalla kohdallani minkään hormoniehkäisyn vaikutuksia halukkuuteeni tai kykyyn nauttia seksistä (lukuunottamatta lyhyt minipillerikokeilun aikana tullut elämän ilottomuus). Kuukautiskierto sen sijaan näkyy niin että hedelmälliseen ajankohtaan panettaa jonkin verran enemmän kuin muuna aikana, vaikka silloinkin maistuu.
Kostun myös aina ihan kohtuullisesti, eli olen ollut onnekas senkin sunteen että paikat toimii kuten pitää.
Orgasmin voimakkuus riippuu todella monista tekijöistä (mieliala, virittyneisyys, kumppani, ajankohta, kierron vaihe ja vaikka mikä muu) joten niitä on tullut koettua laidasta laitaan.
Miedot orgasmit tuntuvat pehmeästi alkavana imun ja paineen tunteena kunnes kaikki nautinnon tunteita välittävät lihakset alkavat ensin tyydytystä tuoden tykytellen supistella rytmikkäästi huipentuen muutamaan nautinnolliseen, laukaisevaan pääsupistukseen joka tuo ihanan rentoutumisen tunteen mielihyvähuipun päätteeksi.
Yhdynnässä tunne on ihanin kun supistelu tuntuu liikkuvaa kalua vasten joka tuottaa lisää mielihyvää orgasmiin työntöpaineellaan.
Rajuimmat/kovimmat orgasmit olen saanut nuoltuna tai käsisuihkulla itsetyydyttäessä koska klitoriksen kärki tulee niin vahvasti stimuloiduksi ja hermopäiden ärsytys on maksimaalinen. Silloin orgasmi on voinut olla niin kova että tuntuu lähes kipua/poltetta ja on pakko liikahtaa kosketuksen alta karkuun heti sillä sekunnilla kun orgasmi tulee, niin herkillä on tuntoaisti ettei kestä enää edes hipaisua. Monesti nuollessa ensimmäinen orgasmi on nautinnollisempi ja pehmeämpi, kun toinen voimakkaampi ja jo vähän kivulias. Kolmannesta eteenpäin orgasmin vahvuus laimenee ja kipuaistimus voimistuu. Seitsemän olen kestänyt, mutta se ei enää ole kivaa vaan alkaa ahdistaa.
Tajunnan räjäyttäviä hetkiä on joskus ollut, mutta se riippuu eniten siitä millaisessa tilassa on psyykkisesti. Jos on erityisen haluttava kumppani, täysillä mukana ja superkiihottunut voi orgasmikin joskus tuntua pieneltä pyörremyrskyltä, koska aivothan sen tuottavat.
Fistaten en saa klitorisorgasmin tapaista "oikeaa" orgasmia, mutta jonkin kliimaksin saavutan ja silloin roiskuu, onko sitten mitä tahansa se mitä naisen ejakulaatioksi sanotaan? Hyvältä se kuitenkin tuntuu ja jos silloin olen kontallani meinaa jalat pettää alta ja tunne on HYVIN intensiivinen ja räjähdysmäisen nautinnollinen.
Mä olen seurannut tätä keskustelua mielenkiinnolla. Olen seksuaalinen nainen. Kumppaneita mulla on vähän, mutta nautin seksistä enkä osaisi elää ilman sitä. Tälläkin palstalla asenteet ovat usein sellaisia, että nainen ei voi nauttia esim. peppuseksistä tai fistauksesta. Että molemmat jotenkin pilaisivat paikkoja jne. Itse olen erittäin orgasmiherkkä ja saan joka kerta useita orgasmeja. Ejakuloin myös herkästi. Orgasmin saamiseen juju mulla on yksinkertaisesti se, että keskittyy siihen mitä on tekemässä, eikä esim mieti miltä jokin näyttää vaan antaa mennä vaan.
Se on jotenkin hullua, että edes nettikeskustelussa ei voida hyväksyä sitä, että toinen voi nauttia eri asioista kuin sinä ja ettei se ole mitenkään sinulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen seurannut tätä keskustelua mielenkiinnolla. Olen seksuaalinen nainen. Kumppaneita mulla on vähän, mutta nautin seksistä enkä osaisi elää ilman sitä. Tälläkin palstalla asenteet ovat usein sellaisia, että nainen ei voi nauttia esim. peppuseksistä tai fistauksesta. Että molemmat jotenkin pilaisivat paikkoja jne. Itse olen erittäin orgasmiherkkä ja saan joka kerta useita orgasmeja. Ejakuloin myös herkästi. Orgasmin saamiseen juju mulla on yksinkertaisesti se, että keskittyy siihen mitä on tekemässä, eikä esim mieti miltä jokin näyttää vaan antaa mennä vaan.
Se on jotenkin hullua, että edes nettikeskustelussa ei voida hyväksyä sitä, että toinen voi nauttia eri asioista kuin sinä ja ettei se ole mitenkään sinulta pois.
Kiva kun kirjoitit! :)
Saanko udella oletko minkä ikäinen ja onko sinulla minkä verran kumppaneita/kokemusta seksistä?
Onko ollut helppoa löytää samanhenkisiä partenereita? Tai oletko joutunut kokemaan negatiivista suhtautumista halukkuutesi vuoksi?
Mä oon 49 v. Mulla on takana 2 pitkää parisuhdetta, yksi lyhyt hoito ja nyt rakastaja, jonka kanssa seksi on kaikkein parasta.
Seksuaslisuuteni olen kunnolla löytänyt yli 3-kympoisenä ja viimeiset vuodet ovat olleet ilotulitusta.
Ääneenhän tälläisistä asioista ei voi puhua. Olemme mun rakastajan kanssa molemmat sitä mieltä, että nyt on käynyt ihan hillitön tuuri. Molemmat suhtautuvat seksiin samalla lailla estottomasti ja kokeilunhaluisesti. Sängyssä vierehtää helposti tunti.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Uskon että hormoniehkäisy vaikuttaa halukkuuteen ja kykyyn nauttia seksistä, mutta yhdynnässä saadut orgasmit ovat minusta rentoutumalla opeteltuja eivätkä itsessään ole sidottuja ehkäisyn laatuun.
Käytin teininä 15-19v e-pillereitä (Femoden) ja ne sopivat muutoin täydellisesti, paitsi myöhemmin selvisi että aurallisen migreenini kanssa onkin suuri terveysriski (=voin saada aivohalvauksen). Kokeilin minipillereitä (Cerazette), joissa oli järkyttävät sivuvaikutukset; mieliala muuttui synkäksi ja alakuloiseksi, tulevaisuuteen näkemättömäksi ja olin hyvin räjähdysherkkä+itkuinen vastoin "normaalia" luonnettani.
Siispä katkerana siirryin 20v:na pelkän kumin käyttöön joka minusta heikensi seksielämän laatua huomattavasti (rajoitukset ja raskauden pelko). Kokeilin myös ehkäisyvaahtoa mutta se ei ole kovin luotettava yksinään ja aiheutti ikävää poltetta yhdynnän aikana.
26v:na juttelin ehkäisystä lääkärin kanssa ja hän kysyi miksen kokeilisi kierukkaa koska hormonaalinen vaikutus on paikallinen eikä siten ole samalla tavalla riski migreenin kanssa kuin ne e-pillerit. Otin siis hormonikierukan (Mirena) kokeiluun ja siinä on ainoana nurjana puolena ollut ainoastaan epäsännöllinen tiputteluvuoto joka on lieventynyt ensimmäisen vuoden käytön myötä siedettäväksi.
En ole huomannut omalla kohdallani minkään hormoniehkäisyn vaikutuksia halukkuuteeni tai kykyyn nauttia seksistä (lukuunottamatta lyhyt minipillerikokeilun aikana tullut elämän ilottomuus). Kuukautiskierto sen sijaan näkyy niin että hedelmälliseen ajankohtaan panettaa jonkin verran enemmän kuin muuna aikana, vaikka silloinkin maistuu.
Kostun myös aina ihan kohtuullisesti, eli olen ollut onnekas senkin sunteen että paikat toimii kuten pitää.
Orgasmin voimakkuus riippuu todella monista tekijöistä (mieliala, virittyneisyys, kumppani, ajankohta, kierron vaihe ja vaikka mikä muu) joten niitä on tullut koettua laidasta laitaan.
Miedot orgasmit tuntuvat pehmeästi alkavana imun ja paineen tunteena kunnes kaikki nautinnon tunteita välittävät lihakset alkavat ensin tyydytystä tuoden tykytellen supistella rytmikkäästi huipentuen muutamaan nautinnolliseen, laukaisevaan pääsupistukseen joka tuo ihanan rentoutumisen tunteen mielihyvähuipun päätteeksi.
Yhdynnässä tunne on ihanin kun supistelu tuntuu liikkuvaa kalua vasten joka tuottaa lisää mielihyvää orgasmiin työntöpaineellaan.
Rajuimmat/kovimmat orgasmit olen saanut nuoltuna tai käsisuihkulla itsetyydyttäessä koska klitoriksen kärki tulee niin vahvasti stimuloiduksi ja hermopäiden ärsytys on maksimaalinen. Silloin orgasmi on voinut olla niin kova että tuntuu lähes kipua/poltetta ja on pakko liikahtaa kosketuksen alta karkuun heti sillä sekunnilla kun orgasmi tulee, niin herkillä on tuntoaisti ettei kestä enää edes hipaisua. Monesti nuollessa ensimmäinen orgasmi on nautinnollisempi ja pehmeämpi, kun toinen voimakkaampi ja jo vähän kivulias. Kolmannesta eteenpäin orgasmin vahvuus laimenee ja kipuaistimus voimistuu. Seitsemän olen kestänyt, mutta se ei enää ole kivaa vaan alkaa ahdistaa.
Tajunnan räjäyttäviä hetkiä on joskus ollut, mutta se riippuu eniten siitä millaisessa tilassa on psyykkisesti. Jos on erityisen haluttava kumppani, täysillä mukana ja superkiihottunut voi orgasmikin joskus tuntua pieneltä pyörremyrskyltä, koska aivothan sen tuottavat.
Fistaten en saa klitorisorgasmin tapaista "oikeaa" orgasmia, mutta jonkin kliimaksin saavutan ja silloin roiskuu, onko sitten mitä tahansa se mitä naisen ejakulaatioksi sanotaan? Hyvältä se kuitenkin tuntuu ja jos silloin olen kontallani meinaa jalat pettää alta ja tunne on HYVIN intensiivinen ja räjähdysmäisen nautinnollinen.
Hei Tavallinentyttö!
Alapään tiukkuuta voidaan kyllä hoitaa sopivilla asennoillakin, mutta kiinnostaisi tietää kuitenkin miten aktiivisesti käytät yhdynnässä lantionpohjalihaksia? Treenaatko niitä aktiivisesti? Miten käytät näitä lihaksia? Minkä merkitys tällä on oman nautintosi kannalta?
Tuosta kuvauksestasi sai sellaisen kuvan, että nautit enemmän klitorisorgasmeista kuin emätinorgasmeista. Pystykö tekemään ylipäätään mitään eroa näiden välillä?
Korostat rentoutumisen merkitystä seksinautinnolle. Harrastatko tantraseksiä? Olisi kyllä hauska kokeilla, mutta pitäisi olla kuitenkin samanhenkinen kaveri ja todella harmooninen elämäntilanne.
sormetin "vaimoni" pariin orkkuun, mutta aina jään itse ilman. Viimeinen asia oli kun hän otti suihin multa ja puhelin piippasi niin tarvi käydä katsomassa miten peli menee