Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tavallinen, mutta "seksuaalisesti aktiivinen" nainen. Haluatko kysyä jotain?

Tavallinentyttö
07.02.2017 |

Täällä aina keskustellaan kumppanien määristä, miltä mikäkin tuntuu ja kuka on kokeillut mitäkin ja millaista oli.. Tähän liittyen ajattelin jos joku haluaa kysyä kolmekymppisen naisen näkökulmasta ja kokemuksista jotain.

Olisi myös hauska jutella muidenkin naisten kanssa jos tästä jotain keskustelua viriää :)

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "seksuaalisesti aktiivinen" ?

Vierailija
2/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "seksuaalisesti aktiivinen" ?

No se varmaan on määrittelykysymys, mutta jotain mainitakseni:

-olen erittäin kiinnostunut seksistä ja sen harrastamisesta

-teen aktiivisesti aloitteita seksin suhteen 

-nautin seksistä ja koen sen tärkeäksi osaksi elämää

-seksikumppaneita ja kokemuksia on ollut paljon on yhä edelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tarkoittaa sana "mutta" otsikossa?

Vierailija
4/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tietysti tuostakin voi etsiä aihetta loukkaantumiseen, mutta tarkoitukseni oli lauseessa vain ilmaista että olen hyvin tavanomaisesta elämäntyylistä huolimatta ehkä keskivertoa enemmän seksiä haluava/harrastava nainen (mitä siis olen ymmärtänyt yleisen aihepiiriä käskittelevän anonyymin keskustelun perusteella naisten seksikäyttäytymisestä ja halukkuudesta).

Parempaa otsikkoa en nyt tähän hätään keksinyt..

Olisi ylipäätään kiva viritellä keskustelua tästä aiheesta koska googlaamalla löytyvä keskustelu naisen seksuaalisesta aktiivisuudesta on kovin mustavalkoista.

Vierailija
5/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinentyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tietysti tuostakin voi etsiä aihetta loukkaantumiseen, mutta tarkoitukseni oli lauseessa vain ilmaista että olen hyvin tavanomaisesta elämäntyylistä huolimatta ehkä keskivertoa enemmän seksiä haluava/harrastava nainen (mitä siis olen ymmärtänyt yleisen aihepiiriä käskittelevän anonyymin keskustelun perusteella naisten seksikäyttäytymisestä ja halukkuudesta).

Parempaa otsikkoa en nyt tähän hätään keksinyt..

Olisi ylipäätään kiva viritellä keskustelua tästä aiheesta koska googlaamalla löytyvä keskustelu naisen seksuaalisesta aktiivisuudesta on kovin mustavalkoista.

Eli jos en ala hymistellä ja olla samaa mieltä kanssasi, olen turhasta loukkaantuja?

Tuo mutta-sana on typerä. Luulet olevasi jotenkin poikkeuksellinen? Millä perusteella? Monenko naisen kanssa olet seurustellut, että sinulla on tietoa muiden aktiivisuudesta?

Luulisi sinun hoksaavan, että kun kerran olet "tavallinen nainen" ja tykkäät seksistä, se tarkoittaa että tavallinen nainen tykkää seksistä. Juuri tällainen mutu-aloitus ylläpitää vanhentuneita käsityksiä naisen vähäisestä kiinnostuksesta seksiin. En käsitä, miten tästä keskustelusta saisi jotenkin ylivertaisen aikaisempiin nähden, kun lähtökohta on tämä. Mutta nythän voit syyttää minua keskustelun torpedoimisesta.

Vierailija
6/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aina keskustellaan kumppanien määristä, miltä mikäkin tuntuu ja kuka on kokeillut mitäkin ja millaista oli.. Tähän liittyen ajattelin jos joku haluaa kysyä kolmekymppisen naisen näkökulmasta ja kokemuksista jotain.

Olisi myös hauska jutella muidenkin naisten kanssa jos tästä jotain keskustelua viriää :)

Voihkitko, kun harrastat seksiä?

Tunnetko emättimessäsi sen, jos mieheltä tulee siemensyöksy?

Vierailija
7/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, ethän laita sanoja suuhuni, en odota keneltäkään tietynlaisia vastauksia, saati samaa mieltä olevia..

En oikein tiedä miksi olet niin ärsyyntynyt aloituksestani, tai mitä toivoisit minun vastaavan? :/

Jos ajattelet minun kuvittelevan olevani jotenkin poikkeuksellinen ja uniikki haluineni niin sitä en usko. Viittaus naisten seksihalukkuuden vähyyteen liittyy käytyjen keskustelujen lukemiseen ja livekeskusteluihin joita olen käynyt muedten ja naisten kanssa. Vaikea kuvitella että se olisi vain kuviteltua stereotypiaa että erittäin halukkaita naisia olisi vähemmän kuin seksistä vähemmän kiinnostuneita?

6; Joskus voihkin kun tuntuu hyvältä. Tunnen sykkimisen ja liukastumisen. Jälkeenpäin emättimen pohjalla tuntuu rentouttavalta ja nautinnolliselta jos spermaa ei pese pois.

Vierailija
8/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein mietit seksiä päivän aikana? Voisitko naida periaatteessa minkänäköisen miehen kanssa tahansa?

Vierailija
9/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten usein mietit seksiä päivän aikana? Voisitko naida periaatteessa minkänäköisen miehen kanssa tahansa?

En tiedä montako kertaa, jos on paljon tekemistä niin ehkä parikin tuntia menee ajattelematta mutta jollain tasolla ajatuksissa vilahtelee joku seksiin liittyvä useita kertoja tunnissa.

Kai sitä seksiä voisi harrastaa lähes minkä näköisen miehen kanssa tahansa. Pidän eri näköisistä ja eri ikäisistä terveistä ja fiksuista miehistä.

Turn off on lähinnä jos olemus on epäsiisti, pahan hajuinen tai persoona epämiellyttävä.

Vierailija
10/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten isket miehen jos haluat hänestä seksiseuraa, eli miten ilmaiset haluavasi panna miestä? Vai haluatko että mies tekee aina sen aloitteen?

Vierailija
11/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten isket miehen jos haluat hänestä seksiseuraa, eli miten ilmaiset haluavasi panna miestä? Vai haluatko että mies tekee aina sen aloitteen?

Olen kasvotusten ujo tekemään aloitetta uudelle kumppanille enkä ikinä uskaltaisi sanoa suoraan.

Suhteessa teen kyllä aloitteita ja sanon että tekee mieli, viekottelen huumorin kera tai hyväilen miestä.

Uusia seksisuhteita olen löytänyt lähinnä netin kautta, en koskaan lähde esin baarista kenenkään mukaan koska se tuntuu luonnottomalta ja sekavalta. Netissä on helppoa jutella, tutustua ja tunnustellen siirtyä puhumaan seksistä. Tai vaikkapa laittaa tavallinen ilmoitus minkälaista miestä haluaisi tavata. :)

Kirjoittamalla saa kerrottua joten ekan tapaamisen ujouden hetki ei niin haittaa :)

Vierailija
12/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harrastanut naisten välistä seksiä ? Entä ryhmää ? Montako miestä on samaan aikaan nainut sua ? Käytätkö leluja ja kuinka usein ?

Utelias

Vierailija
13/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tai mitkä rakasteluasennot ovat Sinulle mieluisimpia?

Vierailija
14/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12; olen kokeillut 2N+M, 2M+N 3M+N ja pari+pari. Olen kai luokiteltavissa bi-uteliaaksi, vaikka kiihotunkin vain miehistä seksuaalisesti. Naisen koskettelu on mukavaa ja kivaa, sekä tykkään katsella toisten heteropanemista. Naisen kanssa en oikein kiihotu mutta minudta on kivaa jos saan hänet tulemaan. Ja sitten voi halailla :)

Leluja minulla on oari dildoa, mutta aika harvoin käytän, ehkä kerran vuodessa. Joskus joku kumppani tykkää leikkiä ja silloin ne otetaan mukaan rekvisiitaksi.

13; Takaapäin on ihan parasta, ja tykkään perinteisestä lähäristä. Ratsastan usein kumppanin tyydyttämiseksi mutta en saa siinä itse orgasmia.

Vierailija
15/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinua pantu anaaliin ? Ja mikä on isoin kyrpä mitä olet saanut pilluun, peppuun tai suuhun ?

Vierailija
16/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko itsetyydytystä?

Kumpi on kiihottavampi, alaston miesvartalo vai alaston naisvaratalo?

Kumpi on kiihottavampi katsella, miehen vai naisen orgasmi?

Vierailija
17/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15; on kyllä, se on minusta ihan kivaa silloin tällöin.

En tiedä minkä kokoinen on ollut isoin koska en ole kiinnostunut mittailemaan peniksiä. Mutta niin iso että sattui pilluun eikä voitu panna varomatta. Pienin oli mikropenis ja naitiin kahtena kertana.. Eli laidasta laitaan.

16; harrastan itsetyydytystä joka viikko muutamasti.

Minusta alaston mies on kiihottava, nainen ei, mutta nainen on kauniimpi.

Miehen orgasmi kiihottaa enemmän koska sperma on alkukantaisen kiihottavaa. Naisen orgasmi kiihottaa koska samaistun tunteeseen ja tekee mieli samaa herkkua :)

Vierailija
18/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kokenut meneväsi "yli" omista haluistasi, niin että olet jälkeen päin todennut, että tuo olisi kannattanut jättää kokematta.

Oletko muutoin normaalissa parisuhteessa?

Ovatko miehet jääneet parisuhteissasi toiseksi halun määrässä ja onko se ollut ongelma?

Vierailija
19/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, vaimoni saa tissiorkkuja. Ilmeisesti aika harvinainen ominaisuus. Saatko sinä orgasmeja muualta kuin normi paikoista. Olen kuullut väitteen että joku nainen olisi saanut orgasmeja ottaessaan suihin.

Vierailija
20/48 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset