Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori poika vanhempi nainen

Meitsi1234
07.02.2017 |

Moi kuinka moni vanhempi nainen(30-50) haaveilee nuoresta pojasta (18-20)
Entä toiste päin ?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 40+ aviopari, ja harrastaneet cuckold-suhteita muutaman vuoden ajan. Silloin tällöin ilmoitukseemme on tullut yhteydenottoja untuvikko-nuorukaisilta, joita kiinnostaisi seurustelu aikuisen naimisissa olevan naisten kanssa. Jotkut pojat ovat olleet varsinaisia runoniekkoja. Lukion penkiltäkin on toiveita lähetetty, haaveiltu huumaavista yhdynnöistä kokeneen kumppanin kanssa, estoista irti pääsemisestä. Ja mitä kaikkea. Kohteliaasti vaimo on nämä pyynnöt torjunut, kertonut harrastavansa niin intiimejä suhteita vain oman ikäistensä kanssa. Voisihan tuota sääntöä muuttaa, olen ehdotellut, mutta vaimo tuntuu olevan sen suhteen tiukkana.

Vierailija
62/65 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32 kirjoitti:

Minulla on kokemusta minua yhden 8v ja parin 5-6v nuoremman kanssa.

Teoriassa kiihottaisi ajatus tyydyttää nuorempaa miestä jolle voisi tehdä asioita joista hän on ehkä vain uneksinut ja haaveillut, ja saada hänet tuntemaan itsensä mieheksi ja itseni naiseksi.

Opettaa hänelle miten saan orgasmeja ja miten hän voi niitä antaa minulle.

Käytännössä nuoremmat miehet kuitenkin ovat usein niin sosiaalisesti kokemattomia että jo se seksin ulkopuolinen jutustelukin on kiusallista ja tilanne siksi aika kömpelöä.

Korostan, että UJOUS EI HAITTAA, se on pelkästään kiihottavaa! Vaan nimenomaan se isottelu, ja hätäisyys mennä koko ajan asioiden edelle, ja kykenemättömyys kuunnella toista.

Nuorten miesten siihen astinen seksikokemus on myös usein hankittu vain ujojen/epävarmojen nuorten tyttöjen kanssa sekä p

Miksi ajattelet miehen nautintoa? Sen ei pidä olla ensisijainen syy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ketään haittaa jos kaikki saa nauttia.

Nautintoa ei tässä mIlmasaasa ole..

Vierailija
64/65 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-22v ennen ekaa parisuhdetta. Paneskelin 6 yli tuplasti itseäni vanhemman naisen kanssa. Oli mukavaa 

Vierailija
65/65 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla on hankala ikä siinä 16-20v. Antakaa te kokeneet naiset pojille ensi kokemus. Se on tärkeää siinä iässä päästä kokeilemaan naista ja saada ensi kerta.