Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori poika vanhempi nainen

Meitsi1234
07.02.2017 |

Moi kuinka moni vanhempi nainen(30-50) haaveilee nuoresta pojasta (18-20)
Entä toiste päin ?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa! 

Vierailija
42/65 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panettaa! 

Samoin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kokemus oli juuri täysi-ikäistyneen kanssa. Poikamainen ja upeavartaloinen adonis löytyi deittipalvelusta ja hän oli ensimmäistä kertaa harrastamassa seksiä kimpassa. Tiettävästi aiempia kokemuksia aikuisten naisten kanssakaan ei ollut. Nuori mies osasi kuitenkin asiansa hämmästyttävän hyvin. Sain taitavaa suuseksiä ja sorminäppäryyttäkin oli kielityöskentelyyn yhdistettynä enemmän kuin vanhemmilla miehillä. Yhdynnät oli kiivasrytmisiä, kiihkeitä ja lyhyitä. Niitä oli kuitenkin useita ja niiden välissä vakikumppani otti omat vuoronsa. Toista tapaamista ei tullut sillä mies aloitti seurustelun ikäisensä tytön kanssa. N40

Vierailija
44/65 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hlvetin ISO Turn Off jos sanoo mua "vanhemmaksi naiseksi" 😂😂😂 Oon nyt esim deittaillut itseni 3 vuotta nuorempaa miestä ja hän jotenkin tosi ihanasti osaa puhua niin että oltaisiin saman ikäisiä tai että en ikinä tunne itseäni päiväkään vanhemmaksi :D N33

Vierailija
45/65 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa tanssitti nuori poika .

Pyysin jatkoille mökille ,olihan vaimon synttärit . Mukaan lähti myös sen kaveri. 

Ei tapahdu mitään. ,tiein 

Vaimo ei ketään muut kun mut hyväksyy.

Menin laittamaan  saunaa päälle,ja tulin takasin.. makeost kuuluu  ähinää.

Älä mene sinne, vaimosi saa siellä.

Menin kuitenkin . Parahiksi.vimon hame oli noussut ,sopivasti. Kuulin sopivsri

Anna sitä pillua,ja kuulin pikkateiden repeävän . Ei ollut enää mitään estettä vainon pilmulla..näin ensimmäisen kerran kun ae uppos vimoon

Eikä pysæhtynyt ennen kun vaimosta valuu.

.

Vierailija
46/65 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tuli sinun vuorosi antaa reikää. Kerro siitäkin..

Vierailija
47/65 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin usein, että kinkyjutuissa nainen olisi n. 50-60 v. Mutta ne jäävät fantasiaksi, ei onnistuisi käytännössä.

m37

Vierailija
48/65 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45v nainen enkä todellakaan haaveile mistään kakaroista. Ei kiinnosta pätkääkään oman lapsen ikäiset "miehet". Jopa 10 vuotta nuorempi mies on mulle liian nuori. 

Vierailija
49/65 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos sylkyämpärinä olemiselle. En ole "pilalla" jota voisi vapaasti hyväksikäyttää. "Vanha h****ra jolle ei tarvitse maksaa". Sairasta.

Vierailija
50/65 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-vuotias tarvitsee eka panon. Antakaa te varttuneet naiset pojille eka kokemus.

Toivottavasti "käy flaksi" 

Vierailija
51/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minunkin harrastus 70-luvulla.Sai ujo poika nussia

Vierailija
52/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin usein, että kinkyjutuissa nainen olisi n. 50-60 v. Mutta ne jäävät fantasiaksi, ei onnistuisi käytännössä.

m37

Miksei onnistu? Olen nainen tuosta ikähaarukasta. Mies nelikymppinen ja annostelee meillä käytännössä panot. Positiivinen vaikutus, tietää aina saavansa halukasta naista.

Vierailija
53/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ollessani 16v panin tätiäni joka taisi silloin olla 40v korvilla. 20v panin kaverin tätiä joka taisi olla silloin 44v. Nyt olen 46v ja panen 48v naista.

Panetko myös naisen tätiä?

Panen kaikkien tätejä.

Vierailija
54/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen nainen tuosta ikähaarukasta. Mies nelikymppinen ja annostelee meillä käytännössä panot. Positiivinen vaikutus, tietää aina saavansa halukasta naista", kirjoitit.

Minäkin olen antanut mieheni viedä ja toimia seremoniamestarina. Minulla tosin on veto-oikeus kumppanin valinnassa. Perustelu ja ehdotus on yksinkertainen: puolisoni haluaa katsella kun rakastelen toisen miehen kanssa. Ja mitäs pahaa siinä on? Mieheni on tyytyväinen, saa siitä iloa ja elinvoimaa. Vieras kokee seikkailun, ja minä tunnen itseni huomatuksi, halutuksi ja seksikkääksi.

Onhan niitä tapaamisia jännä suunnitella, suunnitella omaa rooliaan (mitä ylle ja mitä alle), rohkaista itseään ettei mene pupu pöksyyn. Mutta voi myös käydä niin että tunnelma viilenee, ja jo pieni särö riittää. Sillä kyllä miehen seksikkäin elin ovat aivot, ja mitä ne suun kautta tuottaa. Jos ja kun se puoli on kunnossa, voi rentoutua ja uskaltautua tyttömäisen uteliaana kurkistamaan, millainen sillä on kikkeli.

Vierailija
55/65 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ollessani 16v panin tätiäni joka taisi silloin olla 40v korvilla. 20v panin kaverin tätiä joka taisi olla silloin 44v. Nyt olen 46v ja panen 48v naista.

Panetko myös naisen tätiä?

En mutta tätini tätiä kyllä!

Vierailija
56/65 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-vuotias tarvitsee eka panon. Antakaa te varttuneet naiset pojille eka kokemus.

Näin on, rauhottuu ja järkevöityy nuo pojat kun pääsevät panemaan eka kerran. Ja saa siinä nainenkin. Kolmannella kierroksella on kestävyyttä vaikka mihin. Eka kierroksella se roiskahtaa heti ja lyhyeksi jää toinenkin kierros. Houkutelkaa nämä ujot pojat sänkyyn, teette pelkkää hyvää heille.

Vierailija
57/65 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen noin 20 v nuoremmasta :P

N45

Vierailija
58/65 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen noin 20 v nuoremmasta :P

N45

Kerro lisää sun haaveesta..missä panisitte ja missä asennoissa? T: m 26 v

Vierailija
59/65 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin suu auki kun näki eka kerran miehen jolla oli karvaton kulli. Katoin muenkiintoisena miten hänen kaverilla .ei  ollut hänen kaveriaalkaan karvoja kullissa.

Upposi vaimoon ,siemenet vaan tulivat ,mutta uudet tuli tilalle..e

Vierailija
60/65 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa..ketä??