Menestys on paras kosto
Nuorena finninaamaisena nörttinä tulin jatkuvasti torjutuksi naisilta. Nyt kolmekymppisenä olen hyväpalkkaisessa työssä ja ajan uusimmalla Audilla. Naiset ovat taas alkaneet osoittaa kiinnostusta, mutta minä näytän keskisormea. Ehkä olen katkera kun en aikaisemmin kelvannut, mutta menestys on paras kosto.
Kommentit (9)
Olisiko aika jättää mennyt taakse ja rakentaa elämä? Itse koulukiusattuna (peruskoulu) en jaksa edes muistella lasten typeryyksiä, saatika elää elämääni heitä ajatellen.
Eräs silloinen kaveri jaksaa yhä muistella 15 vuoden takaisia asioita, eikä se vaikuta parantavan hänen elämänlaatuaan.
Jaa että nyt olisi pikku-Hermannille p****a tyrkyllä ja hän vaan nauraa ja näyttää keskisormea? No ei väkisin jos et halua :)
Paras kosto on se joka jätettiin välistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika jättää mennyt taakse ja rakentaa elämä? Itse koulukiusattuna (peruskoulu) en jaksa edes muistella lasten typeryyksiä, saatika elää elämääni heitä ajatellen.
Eräs silloinen kaveri jaksaa yhä muistella 15 vuoden takaisia asioita, eikä se vaikuta parantavan hänen elämänlaatuaan.
En itsekään ole ikinä "uhriutunut" koulukiusatuksi. Haukuimme ja kiusasimme aina toisiamme kavereiden kanssa kakarana ja unohdimme riidat parissa tunnissa.
Ihan huvikseni näitä ämmiä nykyään nauran. En todellakaan noille muijille katkera ole mistään. Ihan vain huvittunut heidän lapsellisesta käytöksestä kun asemamme ovat muuttuneet. T. Viesti nro 2
Vierailija kirjoitti:
Paras kosto on se joka jätettiin välistä.
"Kosto on ruokalaji joka tarjoillaan kylmänä."
Ja noinhan se menee.
Jaa. Itse olen aina saanut naisia, lisäksi sain hyväpalkkaisen työn. Ei ole tarvinnut nillittää tuolla tavalla koskaan.
M
Vierailija kirjoitti:
Nuorena finninaamaisena nörttinä tulin jatkuvasti torjutuksi naisilta. Nyt kolmekymppisenä olen hyväpalkkaisessa työssä ja ajan uusimmalla Audilla. Naiset ovat taas alkaneet osoittaa kiinnostusta, mutta minä näytän keskisormea. Ehkä olen katkera kun en aikaisemmin kelvannut, mutta menestys on paras kosto.
Jaa, ja jos joku olisi sinut silloin halunnut, niin olisit hänen kanssa vielä, ja uskollinen hänelle koko elämäsi? Jotenkin ei oikein kuulosta uskottavalta tuolla kirjoituksella. Rupesin valitettavasti tuollaisen nörtin kanssa seurustelemaan opiskelu-aikana. No, sitten kun hänellä rupesi menemään paremmin, niin hän dumppasi minut todella rumasti suunnilleen silmieni edessä toisen tytön vuoksi. Niin se valitettavasti taitaa olla, että kypsyys ja empatia näillä nuorilla nörtti-pojilla on samalla tasolla heidän finninaamansa ja kommunikointitaitojensa kanssa, eikä siitä kohene, vaikka ikää tulee lisää, kuten olet kirjoituksellasi hyvin näyttänyt.
Niinpä. Miesten mielestä on ok, että ne haluaa kauniita naisia, rumemmatkin kelpaa toki panemiseen, mutta naiset on kylmiä, jos niille ei anna kelle tahansa.
Samat kuviot täällä. Koko nuoruuden jopa pullukat ja tatuoidut "whitetrash-tytöt" antoivat minulle pakkeja naureskellen. Nyt kun olin viime vuonna verotiedoissa 135 000€ vuosituloillani(myin yhden firmani), niin samat muijat ovat juosseet ruokakaupassakin halaamaan minua vanhana kaverina.
Nyt on vaan minun vuoroni näyttää pitkää nenää.