Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko te-toimiston virkailijan työ oikeaa työtä?

Vierailija
06.02.2017 |

Palkan maksaa veronmaksajat ja työ on sitä että puuhastellaa työkkärin konttorissa. Itse en pidä oikeana työnä ja moni työtön ottaisi ilomielin sen pestin vastaan. Ja toiseksi joku Iiro 15v ikänsä tietokoneita räplännyt poika osaisi paljon näppärämmin hoitaa tietokoneen näpyttelyn kuin 55v irmeli joka noita asioita hoitaa työkkärissä.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Työkkärissä joskus 2002 syksyllä ja valitin virkailijalle että pirntteri ei toimi ja se otti siitä värikasetin ja ravisti sitä ja musteet lensi minun päälle. Ja info-tilausuuksissa ei virkailija osannut kenenkään työttömän kysymyksiin vasta mitään järkevää ja puhui starttirasta kertomatta seikkaa että se on yrityksen perustamista ja kun yrittäjä ei saa KELA-tukia jos se ei saa yritystä kannattamaan siihen menneässä kun starttiraha loppuu niin KELA-tukien takaisin saanti voi kestää kuukausia.

Vierailija
62/64 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Se on muiden manipuloimista ja painostamista. Lisäksi palkka älyttömän suuri. Ja aiheuttaa ahdistusta muille, se ei ole oikein jos jää krooninen ahdistus ja tulee sairauksia sen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se ihan yhtä oikeata työtä on kuin muukin toimistotyö.

Eri asia sitten, tarvitaanko tällaisia istuvia TE-toimistovirkailijoita enää nykyään. Minusta ei tarvita. Heidät voisi hyvin korvata vaikka AI:lla.

Vierailija
64/64 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ole virkailja mutta minulta saa moneen työllistymisen kysymykseen vastauksen kuin apteekin hyllyltä koska olen jo 22-vuotta tehnyt pätkätöitä eri firmoissa 1 tunnin pätkistä pidempiin ja vakitusessa työttä ollu vain kolme vuotta kokopäiväisesti.