Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt taidan olla " hieman" kusessa.

Vierailija
17.03.2006 |

Olen naimisissa. Lapsia ei ole. Itse tahtoisin, mutta mieheni ei. Nyt sitten vaan pääsi käymään niin kun lähdin pari kuukautta sitten tyttökavereideni kanssa baariin, että siellä tuli ex vastaan, jota en saa sitten millään mielestäni. No, kuitenkin nyt olen raskaana tälle exälle. Miten hitossa sanon miehelle, että lapsi ei ole sen. Käytetään kortsua ehkäsynä. Menisköhän läpi, jos sanois, et varmaan kortsu hajonnut??

MITEN OON VOINU LAITTAA ITTENI TÄMMÖSEEN LIEMEEN!!!!!!!!! En koskaan enää juo, EN KOSKAAN!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä millään voi väittää toisen miehen lasta oman miehesi lapseksi, vai voisitko? Ja jos sen tekisit, mieti mikä pelko sulla olisi koko elämäsi ajan, että totuus tulee ilmi? Ja sitten, kun lapsesi olisi isompi, mieti mikä shokki se olisi hänelle ja taatusti menee teidän välit.

Nyt rohkeutta ja juttelet miehesi kanssa jo tänään!

Vierailija
2/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyyhän lapsenkin aikanaan tietää kuka sen isä on. Kerran se vaan kirpasee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olla rehelinen?

Vierailija
4/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan valehtele et kortsu ois hajonnut. Kerro miten asiat on ja pakkaa tavarasi. voivoi, otan osaa.

Vierailija
5/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha itkeä, kun maito on jo maassa.

Vierailija
6/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten otat vastuun teostasi. Kerrot asiasta miehelle.

Miltä sinusta tuntuisi, jos nyt saisit tietää aikuisena jonkin sattuman kautta, että isäsi ei olekaan oikeasti isäsi? Mutta oikeasta isästä ei ole tietoa...

Vierailija
7/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin olen tehnyt jo kolme vuotta, eikä vieläkään mitään epäile. Kyllä se siitä, asian kans on vaan opittava elämään!

Vierailija
8/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli penis ei käy ollenkaan sinun sisälläsi ilman kumia? Jos käy, niin silloinhan olet voinut tulla myös miehesi touhutipoista raskaaksi...

Vierailija
9/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä jos se oikeesti on miehen muttei se käytännössä ole mahollista et se olis sen. Sillon just ku petin, niin mulla oli kierto puolessa välissä et kaikkein otollisin aika. Ja miehen kanssa ollaan todella vähän rakasteltu viime aikoina. Johtuen erinnäisistä syistä. Vitsi, oon ihan hukassa tän asian kans. Oon vielä niin huono valehteleenki että....

Vierailija
10/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä, hävetkää!!

Vierailija
11/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinpäin: haluaisitko tietää jos miehelläsi olisi lapsi jossain joka olisi pantu alulle teidän yhdessäolon aikana. Miten tollasen asian kanssa voi elää jos ei ole rehellinen???

Vierailija
12/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro miehelles, vaikka se on kauheaa. Vielä kauheampaa ois kantaa moista salaisuutta loppuelämän.

Vierailija
13/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta pistää pikkuisen epäilyttämään stoorisi tai ainakin se että miten suuri " vahinko" tämä raskaus todellisuudessa on?

Vierailija
14/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=black] [size=7]

PORVOOO!

LOPETA JO NUO TYLSÄT JUTTUSI! JOLLAKIN IHMISELLÄ VOI OLLA OIKEASTI ONGELMIA JA SITTEN NIITÄ EI USKOTA KUN IDIOOTIT KÄYVÄT PORVOOMASSA! PRKL!

Vierailija
15/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan totutella ite nyt tähän ja sen jälkeen mahollisesti sanoo miehelle ja antaa sen päättää mitä tapahtuu. Kannan toki itse teoistani vastuun ja HÄPEÄN mitä tuli tehtyä. Ei kait se valehteleminen auta, tai se olisi liian väärin miestä ja lasta kohtaan, jotka ei oo tehnyt mitään pahaa. Itse olen väärin tehnyt ja itse joudan kärsimään. Jos saan kenkää niin omahan on syyni...

*lähtee itkemään*

ap

Vierailija
16/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tulee ilmi kuitenkin josksus. ja mä en ainakaan pysytisi elämään valheessa.

Vierailija
17/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks pikku virhe sattunut ap:lle, ja heti tuomitaan! Mitä sitten jos isä on joku muu? Eihän sen tiedä kuin ap, joka voi vain yrittää unohtaa ko. asian. Porvoossa näitä sattuu, hei!

Vierailija
18/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas oppii uutta. =D

Vierailija
19/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, oman miehes kanssa olisit jäänyt lapsettomaksi.

Vierailija
20/22 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet valmiina siihen, että jäät lapsen kanssa yksin, mikäli siis abortti ei vaihtoehto (ei olis kyllä itsellänikään). Voin melkolailla vannoa ettet voi elää sen tiedon kanssa että huijaat miestäsi jos siis uskottelisit että on sen lapsi. Sitä paitsi, DNA-kokeillahan sekin selviäis, jos hän niitä vaatis, toisaalta sama vois paljastua joskus aikuisempana, vaikka jotakin sairautta hoidettaessa, oispa ihanaa sitten. Kerro vaan nopeesti - itselläni on lapsi miehen kanssa, joka ei siis tiedä lapsestaan. Mitä pidemmälle raskaus eteni, sitä vaikeemmaksi kävi kertoa, tyttö on nyt 14kk, eikä isä tiedä edelleenkään, eikä tuu koskaan tietämäänkään, ja taakka on kamala kantaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi