Miksi mua surettaa ja harmittaa...(liittyy parisuhteeseen)
Tulin avioliitossani petetyksi, mies petti lähes vuoden ja lähti toisen naisen matkaan. Nyt yksin ollessa olen huomannut kokevani surua ja harmia, kun tarkastelen lähipiirissäni olevia parisuhteita, joissa miehet ovat uskollisia. Miksi juuri omalle kohdalle osui uskoton mies, miksei niitä näy muilla (kun uskottomuus on melko yleistä)?
Ap
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua mies petti jo vuosia sitten ja edelleen. Lasten takia yritän jatkaa, mutta jokainen päivä kaipaan sitä mitä puuttuu rakkautta ja läheisyyttä. Välillä jaksan eteenpäin. Joskus kuten tänään kaipasin taas kuolemaa, jotta tästä pääsisi.
Pääset eroon eroamalla.
En voi jättää lapsia miehelle, olen koko ajan katalysaattorina välissä. Yksin en pysty lapsia kasvattamaan. Joudun odottamaan kunnes lapset ovat vanhempia. Sen jälkeen elämäni onkin jo eletty, koska olen silloin jo eläkkeellä.
Musta on ilkeää pilkata petettyjä. Jos kumppani käy vetämässä jotakuta turpaan/tekee talousrikoksen tai mitä tahansa vastaavaa ni onko sekin aina puolison syy?
Kaikkein eniten halveksi sitä joka epärehellisesti ja raukkamaisesti menee pettämään puolisoaan.
Toiseksi eniten halveksi niitä jotka tietentahtoen mahdollistavat pettämisen, panemalla varattua.
Kolmanneksi eniten halveksin niitä jotka jäävät petettäviksi ja eivät älyä antaa petturille kenkää, ja vielä selittelevät että lasten takia tekevät näin.
Neljänneksi eniten halveksin pettämisen puolustelijoita ja petettyjen syyllistäjiä, että ansaitsivat tulla petetyksi kun olivat rumia lihavia lahna pihtareita ja nalkuttivat MUKA.
Itse en olisi koskaan uskonut pettämisen osuvan omalle kohdalle. Mies oli hiljainen, ei juuri kavereitakaan. Heikko itsetunto, valitteli aina ettei kelpaa. No, tutustui yhden naisen kanssa harrastuksen kautta ja arvaatte varmaan, mitä tapahtui.
Ei ole olemassa "uskottomia" ja "uskollisia" ihmisiä. Suhteet ja tilanteet vaihtelevat. Ymmärrän että petetyksi tuleminen ja ero vetävät mielen mustaksi, mutta älä suotta kadehdi ystäviäsi. Ongelmansa kullakin, mutta ystävyyden pitäisi kuitenkin olla voimavara!
Veikkaan et:
A)pettäminen ei oo tullu ilmi
B)petetty antaa kaikessa hiljaisuudessa anteeksi
C)lässytetään et erottiin sovussa vaik oikeasti toinen petti