Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinja 33v asuu sähköttömässä mökissä Inarissa. Ja omistaa 85 koiraa.

Vierailija
05.02.2017 |

Toisaalta kiehtovaa tuollainen elämä.
Kysymyksiä juttu kyllä herätti:
Hoitaako yksin kaikki 85 koiraa. Jos on monta päivää erämaassa asiakkaiden kanssa, kuka hoitaa loput koirat?
Koirien ruoka maksaa 8000€ parissa kuukaudessa. Tuskin tollasilla eräopastöillä noin paljon tienaa. Toki ei varmaan kauheasti muita kuluja ole kuin koirat.
Ei antanut bisneksestä oikein kivaa kuvaa yrittäjä joka kertoo ettei pidä ihmisistä.
Mitä tarkoittaa että poikaystävä on hyvin itsenäinen :D

Erikoista elämää ja varmaan omalla tavallaan hyvin antoisaa. Aika erakkoluonne kyllä pitää olla. Onkohan noita koiria vähän liikaa?

Kommentit (598)

Vierailija
61/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen minä ihmettelen, että missä se lihamäärä säilytetään? Kuorma-autolasti joka toinen kuukausi, mahtaa kesällä löytää perille jo hajun perusteella, jos kerta sähköä ja pakastimia ei ole käytössä.

Ylipäätään sähköttömässä mökissä asuminen tarkoittaa pikkuisen haastetta esimerkiksi pyykinpesulle.

Vierailija
62/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää, että tuon naisen pitää haukkua muiden ihmisten elämäntyyliä turhaksi. Ihan kuin hänen tapansa olisi se ainoa oikea. Tuli ylimielinen kuva hänestä.

Tasan samaa mietin. Ja kuinkas sitten onkaan hänen ekologisuutensa laita. Kun koirille lihaa 8000 (!!!) egen edestä parin kuukauden välein? Mistä ihmeestä yleensä taikoo moisen summan parin kk välein? Eikä pidä ihmisistäkään ja vetää silti jotain rekiajeluja... Luulisi näkyvän hänen käytöksessäänkin tuommoinen =DD.

Kun näitä kommentteja lukee niin en taida itsekään pitää ihmisistä kovinkaan.

Suurin osa osaa kuitenkin KÄYTTÄYTYÄ työssään, vaikka ei sen kaikista osa-alueista pitäisikään. Retkillähän hän on opastamassa eikä tekemässä sydänystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olis mies niin olisitteko te niin vihaisia ja katkeria? En usko. Tuskin ketään kiinnostaisi.

Vierailija
64/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä on taas monenlaista kateellista nillittäjää paikalla. Vetäkää ittenne hirteen :D

Miksi olisin kateellinen jollekin joka asuu ilman sähköä ja juoksevaa vettä jossain erämaassa haisevan ja haukkuvan koiralauman keskellä? Mieluummin asun kaupungissa ihmisten lähellä.

Haukkuvat vain kun haistavat jonkun tulevan.

Kerropa miksi olet katkera.

Ehkä samoista syistä mistä itse ihailen häntä??, on rohkea, onnellinen ja pärjää ja omaa aivot joilla ajatella itse. Helkkarin siistiä.

Vierailija
65/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo Tirron kylä Angelintiellä, johon artikkeli mökin sijoittaa, vielä mitään erämaata virallisesti ole. Syrjäistä seutua kuitenkin. Moni Lapissa Muotkatuntureilla vaeltanut eteläsuomalainenkin tietää, että tuohon Tirron kylälle pääsee Helsingistä parissa tunnissa: lento Ivaloon ja siitä taksi suoraan kentältä. Siitä mihin taksi pääsee ajamaan, kävelee erämaan puolelle muutaman kilometrin.

Angelintiellä kulkee myöskin kunnan tukema joukkotaksi, tosin harvakseltaan, joten kyllä tuolta isommille kylille vielä toistaiseksi pääsee. 

Vierailija
66/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö nainen. Pussaisin nenälle ja hymyilisin <3.

mies

Vierailija
67/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,9% palstalaisista ei pärjäisi siellä edes kahta päivää.

Vierailija
68/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkötön safarimökki on rekvisiittaa turisteille ja markkinointikikka

Vierailija
70/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat näyttää hyvin hoidetultuilta ja bisneshän tuo on. Myy varmaan myös pentuja.

Saa kuitenkin elää erakko elämää haluamassaan olosuhteissaan. En voi tuomita.

Rahaa se tekee koska varaa hankkia lihaakin koirille.

Paljonko muuten yksi pentu maksaa, varmaan muutaman tonnin.

Vierailija
71/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin linkatulla nettisivulla luki näin: "Koirasutemme ylläpitävät Muotkatunturin erämaan susikantaa"

Eli siis niinkun miten? Lähettääkö Tinja aina jonkun koirasusiurhon panoretkelle erämaahan? Vai käykö sudet nylkyttämässä TInjan tarhalla koirasusitätejä, ja päästääkö Tinja sitten pennut erämaahan vapaaksi? Häh, en tajua?

Vierailija
72/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan ylimielinen kuva tuosta muiden elämäntyylin vähättelystä.

Vierailija
73/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tuomitseva, ylimielisenoloinen nainen tuossa haastattelussa. Mulla tuli tosi epäaito, piinkova bisnesnainen hänestä mieleen ja epäaito elämäntyyli. Eletään muka yhdellälailla ja todelliaus ihsn muuta...

Vierailija
74/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinja on täydellinen nainen. Toisinajattelijat ovat vain kateellisia. Näin olen kuullut.

Vierailija
75/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 koirista on miehen joka kilpailee niillä

Vierailija
76/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkötön mökki? Miten vesi? Kannetaanko avannosta. Miten suihku? On ilmeisesti sauna. 

Vierailija
77/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse rakentamassa majaa tuohon kaupungin lähimetsikköön kaupungin ulkopuolelle ja myyn omaisuuden pois, otan loparit ja muutan sinne. Ruoan aion metsästää sieltä metsiköstä. Ase on jo ladattuna.

Vierailija
79/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe voe teitä ...

:D te haukutte kaikki jotka vähänkin poikkeaa ja kehtaa vielä kehua ja puolustella omaa tapaa elää. Tästä naisesta huokuu sellainen tyytyväisyys ja se että on löytänyt paikkansa maailmassa .. mikä sen hienompaa?

:)

Vierailija
80/598 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse rakentamassa majaa tuohon kaupungin lähimetsikköön kaupungin ulkopuolelle ja myyn omaisuuden pois, otan loparit ja muutan sinne. Ruoan aion metsästää sieltä metsiköstä. Ase on jo ladattuna.

Kai sitten on luvat kunnossa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan