Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkkailkaa miestenne instagrammin käyttöä

Vierailija
05.02.2017 |

Olen itse parikymppinen sporttinen ja mielestäni ihan hyvännäköinen nainen. Olen jo pidempään ollut järkyttynyt siitä, kuinka paljon yli 30 vuotiaat, jopa 40 ja vanhemmat miehet ja varsinkin varatut miehet laittavat viestiä sosiaalisen median kautta ja pyytävät tapaamisiin, kotiinsa ja tarjoavat hotelliöitä. En todellakaan suostu tällaisiin, vaikka joskus toki olisi ihana kokea luksusta toisen maksamana. Mielestäni on kuitenkin todella törkeää käytöstä julkaista kuvia perheensä, vaimon ja lasten kanssa, ja samaan aikaan viestitellä puolta nuoremmille tytöille ja lähettää jopa kuvia peniksestään tai vihjata muuten suorasta seksisuhteesta tai sugar daddy-suhteesta. En tiedä miten voin itse ikinä luottaa miehiin, kun näkee niin paljon paskaa, mutta jos miehellänne on instagram tili tai snäpchat...niin ehkä kannattaisi vähän miettiä mihin tarkoitukseen sitä käytetään....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisen omalla vastuulla ole miten sitä puhelinta ja sovelluksia käytetään. Annatko muka saman saarnan kaikille näille miehille vai sittenkin jotain muuta?

Vierailija
2/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se on, eikä vaan instassa vaan myös 20 v sitten kun itse olin 20 v. Miehet kävi kiinni ihan kadulla.

Oikeestaan sama jatkuu vieläkin vaikka jo 40v. Sillä ei mitään merkitystä onko miehellä vaimo. Silti yrittävät.

Älä koskaan luota miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä parisuhteesta!

Vierailija
4/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikeaa kenenkään vahtia miestään tuossa mielessä. Samoin kuin muutenkaan. Parisuhteen perusta on luottamus jne.

Vierailija
5/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi instagramin heruttajahuora hämmästyy miehiltä saadusta huomiosta? Sitähän sä halusit.

Vierailija
6/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt on aina naisten perään ja pettävät jos tilaisuus antaa myöten. Huorienkin asiakkaista suurin osa varattuja perheenisukkeja. Naisen ei kannata koskaan täysin luottaa mieheen eikä laskea hänen varaansa missään asiassa.

Vierailija
7/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi instagramin heruttajahuora hämmästyy miehiltä saadusta huomiosta? Sitähän sä halusit.

Aloitustekstissä ei missään sanota millaisia kuvia hän julkaisee instagramiin. Ihme oletuksia taas.

Vierailija
8/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkkaile. En somen käyttöä, en tekstareita, en puhelulokeja, en sähköposteja... mieheni ei ole alaikäinen lapsi, jota minun pitäisi valvoa. Deal with it.

Vierailija
9/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeen kannattaisi ehkä sulkea se instatilinsä tai ainakin lopettaa siellä se provosoiva pyllistely.

Vierailija
10/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt on aina naisten perään ja pettävät jos tilaisuus antaa myöten. Huorienkin asiakkaista suurin osa varattuja perheenisukkeja. Naisen ei kannata koskaan täysin luottaa mieheen eikä laskea hänen varaansa missään asiassa.

Onneksi et yleistä...

Vierailija
11/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä annan saarnan

Kuulkaas, aina saa uusiin ihmisiin tutustua ja heitä kahvittelemaan tai lenkille tai leikkimään tai pelaamaan tai metsäretkeilemään ja spray -maalailemaan katutaidetta pyytää.

Kävipä käsky, että koko maailma oli verolle pantava. Niinpä sitä sitten pantiin. Maailmaa verolle. Että kolikko tuohon pussiin ja tuohon kätehen ja näin. Kaikki maksavat oman prosenttinsa mukaan, mikä on monimutkaisin laskukaavoin selvitetty. Kun kaikki maksavat, niin kaikki saavat

Hyvää kaikille, hyvää onnen jyvää. Syvää kaikille, uimavettä hyvää. Onnea syvää, rakkautta kestävää, erot estävää ja kaiken kantavaa. Tai sitten ei ollutkaan oikea vielä

Jaamme tästä yhteisestä potista, jotta kaikille paremman elämän ja yhteiskunnan saamme

Sitten koittaa koulu ja joulu. Ja te voitte käydä siellä kirkossa, mikäli se kiinnostaa

Me muut voimme mennä kuuntelemahan jotain parempaa esitystä vaikka. Tai tehdä mitä lystähämme

Vierailija
12/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 17v peittävästi pukeutuva(hiukset, kasvot, kaula ja AI KAMALAAAA JOPA KÄSIVARRET näkyvät kuvissani, siis en heruta, todellakaan) täysin normaaleja kasvokuvia ja kavereiden kanssa otettuja kuvia instaan laittava vain parisataa seuraajaa omistava tyttö. Ja ainakin kerran viikossa kikissä ja snapissa(jotka siis on näkyvissä ig-tililläni) sekä instagram direct viestiä 30-45 miehiltä, jotka "kehuvat" ulkonäköäni tai ehdottelevat ällöttäviä (blockaan siis tälläiset, koska hyi saatana.)

Vierailija
13/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tietenkin kannattaa mennä naimisiinkin, kirkossa tai meren rannalla tai missä vaan

Jos sen itselleen sopivan edes joskus reaalimaailmassa näkis ja törmäis

Huoh, puuuuuuuh

Vierailija
14/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä vaimo voisi seurata Instan tai netinkäyttöäni muutenkaan? Asentamalla joku vakoiluohjelma koneelleni? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi