Tarkkailkaa miestenne instagrammin käyttöä
Olen itse parikymppinen sporttinen ja mielestäni ihan hyvännäköinen nainen. Olen jo pidempään ollut järkyttynyt siitä, kuinka paljon yli 30 vuotiaat, jopa 40 ja vanhemmat miehet ja varsinkin varatut miehet laittavat viestiä sosiaalisen median kautta ja pyytävät tapaamisiin, kotiinsa ja tarjoavat hotelliöitä. En todellakaan suostu tällaisiin, vaikka joskus toki olisi ihana kokea luksusta toisen maksamana. Mielestäni on kuitenkin todella törkeää käytöstä julkaista kuvia perheensä, vaimon ja lasten kanssa, ja samaan aikaan viestitellä puolta nuoremmille tytöille ja lähettää jopa kuvia peniksestään tai vihjata muuten suorasta seksisuhteesta tai sugar daddy-suhteesta. En tiedä miten voin itse ikinä luottaa miehiin, kun näkee niin paljon paskaa, mutta jos miehellänne on instagram tili tai snäpchat...niin ehkä kannattaisi vähän miettiä mihin tarkoitukseen sitä käytetään....
Kommentit (14)
Sitähän se on, eikä vaan instassa vaan myös 20 v sitten kun itse olin 20 v. Miehet kävi kiinni ihan kadulla.
Oikeestaan sama jatkuu vieläkin vaikka jo 40v. Sillä ei mitään merkitystä onko miehellä vaimo. Silti yrittävät.
Älä koskaan luota miehiin.
Vähän vaikeaa kenenkään vahtia miestään tuossa mielessä. Samoin kuin muutenkaan. Parisuhteen perusta on luottamus jne.
Miksi instagramin heruttajahuora hämmästyy miehiltä saadusta huomiosta? Sitähän sä halusit.
Miehet nyt on aina naisten perään ja pettävät jos tilaisuus antaa myöten. Huorienkin asiakkaista suurin osa varattuja perheenisukkeja. Naisen ei kannata koskaan täysin luottaa mieheen eikä laskea hänen varaansa missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi instagramin heruttajahuora hämmästyy miehiltä saadusta huomiosta? Sitähän sä halusit.
Aloitustekstissä ei missään sanota millaisia kuvia hän julkaisee instagramiin. Ihme oletuksia taas.
En tarkkaile. En somen käyttöä, en tekstareita, en puhelulokeja, en sähköposteja... mieheni ei ole alaikäinen lapsi, jota minun pitäisi valvoa. Deal with it.
Aapeen kannattaisi ehkä sulkea se instatilinsä tai ainakin lopettaa siellä se provosoiva pyllistely.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt on aina naisten perään ja pettävät jos tilaisuus antaa myöten. Huorienkin asiakkaista suurin osa varattuja perheenisukkeja. Naisen ei kannata koskaan täysin luottaa mieheen eikä laskea hänen varaansa missään asiassa.
Onneksi et yleistä...
Minäpä annan saarnan
Kuulkaas, aina saa uusiin ihmisiin tutustua ja heitä kahvittelemaan tai lenkille tai leikkimään tai pelaamaan tai metsäretkeilemään ja spray -maalailemaan katutaidetta pyytää.
Kävipä käsky, että koko maailma oli verolle pantava. Niinpä sitä sitten pantiin. Maailmaa verolle. Että kolikko tuohon pussiin ja tuohon kätehen ja näin. Kaikki maksavat oman prosenttinsa mukaan, mikä on monimutkaisin laskukaavoin selvitetty. Kun kaikki maksavat, niin kaikki saavat
Hyvää kaikille, hyvää onnen jyvää. Syvää kaikille, uimavettä hyvää. Onnea syvää, rakkautta kestävää, erot estävää ja kaiken kantavaa. Tai sitten ei ollutkaan oikea vielä
Jaamme tästä yhteisestä potista, jotta kaikille paremman elämän ja yhteiskunnan saamme
Sitten koittaa koulu ja joulu. Ja te voitte käydä siellä kirkossa, mikäli se kiinnostaa
Me muut voimme mennä kuuntelemahan jotain parempaa esitystä vaikka. Tai tehdä mitä lystähämme
Itse olen 17v peittävästi pukeutuva(hiukset, kasvot, kaula ja AI KAMALAAAA JOPA KÄSIVARRET näkyvät kuvissani, siis en heruta, todellakaan) täysin normaaleja kasvokuvia ja kavereiden kanssa otettuja kuvia instaan laittava vain parisataa seuraajaa omistava tyttö. Ja ainakin kerran viikossa kikissä ja snapissa(jotka siis on näkyvissä ig-tililläni) sekä instagram direct viestiä 30-45 miehiltä, jotka "kehuvat" ulkonäköäni tai ehdottelevat ällöttäviä (blockaan siis tälläiset, koska hyi saatana.)
Niin ja tietenkin kannattaa mennä naimisiinkin, kirkossa tai meren rannalla tai missä vaan
Jos sen itselleen sopivan edes joskus reaalimaailmassa näkis ja törmäis
Huoh, puuuuuuuh
Miten ihmeessä vaimo voisi seurata Instan tai netinkäyttöäni muutenkaan? Asentamalla joku vakoiluohjelma koneelleni?
Eiköhän jokaisen omalla vastuulla ole miten sitä puhelinta ja sovelluksia käytetään. Annatko muka saman saarnan kaikille näille miehille vai sittenkin jotain muuta?