Löydetäänkö Suomesta paikka jossa on käynyt vain tod harva ihminen
Ehdota sellaista. Kerro paikasta.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Tuntsan erämaa
Olen käynyt, mutta ehkä se jostain siltä suunnalta löytyy. Rajavyöhykkeellä sellainen paikka, johon edes rajavartioilla ei ole ollut asiaa.
Korvatunturin huippu?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän useita sellaisia paikkoja, enkä varmasti kerro.
No kuvaile edes:)!
Mun makuuhuone! Taatusti ei ole moni käynyt, mun oma privaatti tila jonne ei muilla asiaa kutsumatta.
Ja joo, olen asunut lapsesta asti tässä omakotitalossa.
Kuvailemaan en ala. Ei kuulu kenellekään muulle miltä siellä näyttää!
En harrasta pilven polttoa enkä monen kymmenen kysymyksen vastaamista. Mielestäni se on homosexuaalisuutta.
Kysymyksesi oli todella 3D mallisesti kysytty. Tuollaiset kysymykset pitäisi säästää päätöksentekoja varten jotta sinut jätettäisiin omiin päätöksiin koska päätöstä sinulla ei ole koska kyselet?
Mistä tahansa metsämaastosta löytyy varmasti sellainen neliömetri, jossa ei ole juuri kukaan seisonut. Ei ehkä vielä kukaan. Ajattele!
Levänluhdan uhrilähde. Harva käynyt koska se on oikeasti vaikea löytää eikä opasteet ole kovin hyvät.
Susiluola. Samat syyt.
Jalasjärven pirunpesä/hiidenkirnu, ihan siis siellä alhaalla (siellä oli muuten kesähelteellä lätäkkö jäässä!).
Harrastan metsästystä ja olen takuulla käynyt paikoissa joissa ihmisiä on käynyt harvoin, mutta tuskin sellaisessa paikassa, missä ei olisi käynyt kukaan. Jos paikka on joku näytävyys tai rakennus, niin niissähän on aina käynyt paljon ihmisiä.
Meidän perheen mökki. Se on tiettömän taipaleen päässä oleva korpimökki.
"Löydetäänkö Suomesta paikka jossa on käynyt vain tod harva ihminen"
Juu. Esim. Meidän talon WC. Isän rakentama talo jossa ei ole asunut heidän lisäkseen, kuin minä joten kovin montaa ihmistä ei ole siellä voinut käydä.
Laitoin oman peukkuni kohtaan Korvatunturi. Kuinkas moni muu palstaileva siellä onkaan käynyt?
Peukuta jos oletkin käynyt