Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Voisitko elää tyhmemmän miehen kanssa?

atm
05.02.2017 |

Voisitko harkita parisuhdetta itseäsi lyhemmän, tyhmemmän, köyhemmän ja kouluttamattomamman miehen kanssa?

Nainen! Voisitko elää tyhmemmän miehen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin vain otsikon kysymykseen.

Vierailija
2/8 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän omaa käytöstavat ja ulkonäkö ok niin voin harkita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista tyhmempi on minulle ainoa todellinen deal-breaker. Lyhyempi, köyhempi kelpaisi hyvin, vähemmän kouluttautunut mies minulla itse asiassa onkin. Miehen taloustilanteella tai pituudella ei itselleni ole oikeastaan mitään väliä (no ehkä satojatuhansia ulosotossa olisi jo liian pitkä miinus mutta esim. työtön on ihan ok), mutta älykkyys, huumorintaju, luotettavuus ja hyvät käytöstavat ovat todella tärkeitä. Ulkonäkö saisi  mielellään olla omaa silmääni miellyttävä, mutta viehätyn mitä erilaisimmista miehistä, joten ei sekään mikään valtava kynnys ole.

Vierailija
4/8 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin, koska mulle ulkoiset seikat ei ole niin tärkeitä. Jos tuntisin hänen kanssaan sielujen sympatiaa ja hän pystyisi henkisesti antamaan mulle mitä tarvitsen, rohkaisua, tsemppiä, hellyyttä kun niitä tarvitsen ja jo ennen kuin tiedän tarvitsevani, tukemaan mua elämässäni jne. niin ei sillä pituudella/koulutuksella/älykkyysosamäärässä olisi niin väliä.

P.s. oma mieheni on mua vähän pidempi, muttei kuitenkaan kovin pitkä. Älykkyytemme on samaa tasoa, mutta painottuen eri alueisiin.

Vierailija
5/8 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys on kokeiltu, siitä ei tuu mitään. Älykkyys on hot.

Vierailija
6/8 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yritin kerran seurustella erään hyvännnäköisen mutta tyhmän miehen kanssa. Ei vaan pystynyt, kaikki jutut piti selittää hänelle erikseen, vitsit jne.. Ei osannut syödä suu kiinni. Kuuma oli, mutta NIIIIIIN tyhmä..

Vierailija
7/8 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tyhmää miestä.  Nuo muut asiat on sitten sivuseikka. Tykkään itseäni isommista miehistä koska itsekin olen iso, mutta jos nyt sattuisin rakastumaan lyhyeen mieheen niin sillä sitten mentäis. Minä rakastuin mieheeni sen takia että meillä on samanlainen huumorintaju ja elämänarvot, ja oli samanlainen elämäntilanne, halusimme perheen, ja kun sitten aikanaan seksikin sujui niin rakastumiselle ei ollut mitään estettä, raha ei merkkaa mitään pitkässä juoksussa.

Vierailija
8/8 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos hän on vielä... kalju?