Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntyvyys on romahtanut: "Tätä vauhtia viimeinen suomalainen syntyy vuonna 2067"

Vierailija
05.02.2017 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702052200065464_uu.shtml

Jos syntyvyys putoaa nykyistä vauhtia, niin 50 vuoden päästä saavutetaan syntyvyydessä nollapiste. Te vapaaehtoisesti lapsettomat: tajuatteko, että olette ajamassa toiminnallanne suomalaiset sukupuuttoon?

Alkakaa jo ottaa vastuuta elämästänne ja yhteisestä yhteiskunnasta ja tehkää jo niitä lapsia!

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, elän vain itseäni varten.

Vierailija
2/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ota. Tehkööt ne lapisa, jotka niitä haluavat kasvattaa. Ja ainahan voidaan ottaa maahanmuuttajia paikkaamaan vinoutunutta väestörakennetta rajakkien riemuksi. 😝

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän kannattaa työttömän olla aktiivinen makuukammarin puolella. Täytyy olla optimistinen että kyllä niitä työpaikkoja syntyy vielä. Itse olin työtön ja näinollen tuli hyvään saumaan vauva. Oon ehtinyt olla työelämässä ja edelleen oon. 

Vierailija
4/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet eivät pidä minusta eli jos lapsia tulee, niin ne tulevat ulkomailla ulkomaalaisen miehen kanssa.

Vierailija
5/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lamavanhempien lapsi, ja mulla ei ole mitään hyviä kokemuksia lapsuudesta, se oli tosi stressaavaa. Nyt on hemmetin vaikeeta kun ei saa kun pätkätyötä jne. ja se lapsiperheen liittäminen kuvioon tuntuu ihan yhtä hyvältä ajatukselta, kun katolta hyppääminen. Jos ois elämä muuten vakaata, niin voisin alkaa miettiä olisko musta siihen lapsien kanssa olemiseen. En näe lapsia onnen, vaan ikävyyden lähteenä. Toki tiedostan, että voin tehdä asiat paremmin. Mutta luulen, että ilman vaivaa se olisi just yhtä hirveetä kun oma lapsuus. Ihan inhonväreet tulee :(

Vierailija
6/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sitä on lapsia yksinkään tehdä. Yhden miehen sain suostuteltua isäksi ja häneltä yksi lapsi, enempää ei isäehdokkaita tässä ole näkynyt ja suurperheestä vielä nuorena tyttönä haaveilin. 

Vierailija
7/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee ja sterikin tehty kolme vuotta sitten, minua ei kiinnosta vähääkään suomalaisten tai vaikka koko ihmiskunnan sukupuuttoon kuoleminen.

Vierailija
8/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein jo yhden. Enempään ei mun henkiset resurssit riitä. Kasvatan mielummin yhden täysipäisen lempeydellä ja rakkaudella kuin useamman seinähulluna ja loppuun palaneena. Enkä usko, että maailma menettää mitään, vaikka suomalaiset kuolisikin sukupuuttoon.

Vierailija
9/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi sit lopettaa ekoilun ja hiilijalanjäljen mittailun. Voi elää satasella, kun ei tarvi säästellä enää jälkipolville

Vierailija
10/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt jo 4 lasta, eiköhän se riitä. Ai no mut nää onkin vääränlaisia kun isänsä on afrikkalainen :)

Vierailija
11/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin mutta olen niin ujo etten saa miestä 🙁😞

Vierailija
12/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tai ihmiskunta ylipäätään eivät mielestäni ole pelastamisen arvoisia. Ihmiset tuhoavat tätä menoa koko planeetan elinkelvottomaksi muiltakin lajeilta joten itse en aio ottaa osaa uuden saastuttaja-/elintilan valtaajasukupolven maailmaan pukkaamiseen.

N31

Vierailija
13/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta lisääntyä, jos ei halua.

Viimeksi kun Euroopassa yritettiin valtiojohtoisesti edistää syntyvyyttä, homma lähti vähäsen keulimaan kun tuota lebensraumia piti hankkia sieltä sun täältä tuleville valtakunnan kansalaisille. Joiden piti näyttää ihan toiselta kuin itse Führerin.

Itse pidän elämäni ylivoimaisesti hölmöimpänä päätöksenä alkaa Kunnon Mieheksi eli perheellistymistä. Helvetisti rahaa ja ennen kaikkea aikaa hukkaa, tänäänkin su-aanuna herätty 0730 harrastuskuskiksi ja pian lähdetään taas 5h keikalle. Vain 8h päivä lasten harrastusten merkeissä...

Vierailija
14/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On surullista että maapallon älykkäin kansakunta, eli suomalaiset, kuolee sukupuuttoon samalla kun kiihkoilevat ja primitiiviset kulttuurit valtaavat pallon. Surullista.

Ei taideta kuitenkaan olla kovin älykkäitä me suomalaiset kun ei edes tajuta lisääntyä?

Vierailija
15/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, vihervasemmistolaisten UNELMA on totta! Jos kävisi niin hyvä tuuri, että viimeinen suomalainen tosiaan syntyisi tuolloin, niin koko iljettävä kansa olisi hyvin pitkälti historiaa vuonna 2150

Aah, kyllä kannatti nostaa elinkustannuksia ja ankeuttaa arkea niin paljon, ettei lapsia kannata enää tehdä.

Vierailija
16/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska abortit.

Vierailija
17/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On surullista että maapallon älykkäin kansakunta, eli suomalaiset, kuolee sukupuuttoon samalla kun kiihkoilevat ja primitiiviset kulttuurit valtaavat pallon. Surullista.

Ei taideta kuitenkaan olla kovin älykkäitä me suomalaiset kun ei edes tajuta lisääntyä?

Ollaankin LIIAN älykkäitä. Pitäisi ottaa mallia pimeän afrikan heimoilta tässä asiassa.

Vierailija
18/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, kaikilla alle 25v alkaa oleen jo 2-3 lasta, niin mikä lapsipula???!!! Ehkä jossai hesassa ku porukka elää teinielämää viel 35v

Vierailija
19/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa klassinen argumentti miesten asevelvollisuuden puolesta: naisilla on SYNNYTYSPAKKO :D eli kyl niit lapsii pitäs sen takia syntyä, kun miestenkin on pakko mennä inttiin.

Vierailija
20/193 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huolestuttavaa. Tehkää te nuoremmat, ite oon jo nelikymppinen, en halua/ jaksa enää valvottavia vauvoja. Mut muistakaa tehdä ne kantasuomalaisen kanssa.

Ei huvita yksinäisenä naisena tehdä lapsia.

Vastentahtoaan sinkku n28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän